tillin tallin

tupakka..saako partsilla polttaa...:)) hä hää
saa jos multa kysytään...vaikka mulla partsii olekaan huomenta
baari auki.....:)

97

2350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meriv

varhain, kun aurinko nousi ja , kun minä kotoani heräsiiiinnn.

Hyvää huomenta, kuinkas on päiväsi alkanut?

Jokos on puuro valmis..vielä kerkiän lautasellisen syömään..ja jopa ihan rauhassa.

Inkivääriteetä onkin jo.

Miksi ihmeessä partsilla muka ei saisi polttaa?
      Saahan siellä pie.......äkkin. Kait ne kohta senkin kieltää kaikilta niiltä joilla sen koostumus on liian metaanipitoinen.

Mittari takapuoleen ja jos lukemat hälyttäviä niin tappi suojaamaan maailmaa valtaisilta päästöiltä.

Takahuoneessa ei kyllä saa..edes tupakoida..

*korvista kiinni ja pussss*

• ehtii hyvin....puuron
        taidan olla vähän hidas..tupakointi keskustelu meni kait jo muodista..
        saapi takahuoneessa röökata..muuta EI...:))
        aamun hairuttaus sulle ja moiskis....

• meriv
        hai kirjoitti:

ehtii hyvin....puuron
        taidan olla vähän hidas..tupakointi keskustelu meni kait jo muodista..
        saapi takahuoneessa röökata..muuta EI...:))
        aamun hairuttaus sulle ja moiskis....

Pitänee alkaa metsissä kävelemään silmät ihan selkoman seljällään, jos vaikka löytäisi uuden maailman..sellaisen paratiisin *hymyilee*

Kuinkahan paljon sellaisia paikkoja vielä on mahdollista löytää? Niinkuin Indonesiasta ovat löytäneet..voi jospa oisin saanut ollaaaa mukaanaaaa.

• meriv kirjoitti:

Pitänee alkaa metsissä kävelemään silmät ihan selkoman seljällään, jos vaikka löytäisi uuden maailman..sellaisen paratiisin *hymyilee*

Kuinkahan paljon sellaisia paikkoja vielä on mahdollista löytää? Niinkuin Indonesiasta ovat löytäneet..voi jospa oisin saanut ollaaaa mukaanaaaa.

haluat mennä nyt "...niin ota sukset mukaan tai lumikengät..
        mä en kyllä osais löytää mitään uutta..tai kaikkihan mulle sitä..
        mutta ns. paratiisiin olis varmaan kiva eksyy...:))

• meriv
        hai kirjoitti:

haluat mennä nyt "...niin ota sukset mukaan tai lumikengät..
        mä en kyllä osais löytää mitään uutta..tai kaikkihan mulle sitä..
        mutta ns. paratiisiin olis varmaan kiva eksyy...:))

nyt poistua katsomaan paratiisin sijaintia työpaikallani..

Kiitos aamuseurasta ja pitäkää baaria hyvin pystyssä tämäkin päivä *hymyilee*

oikein mukavaa päivänjatkoa sinulle niinkuin kaikille muillekkin.

*tiskaa puurolautasensa ja hörppää viimeiset teentipat mukistaan häippästen työnantajan iloksi(?)*

• meriv kirjoitti:

nyt poistua katsomaan paratiisin sijaintia työpaikallani..

Kiitos aamuseurasta ja pitäkää baaria hyvin pystyssä tämäkin päivä *hymyilee*

oikein mukavaa päivänjatkoa sinulle niinkuin kaikille muillekkin.

*tiskaa puurolautasensa ja hörppää viimeiset teentipat mukistaan häippästen työnantajan iloksi(?)*

sinulle...ja lainaan yhtä sanontaa..." voima olkoon kanssasi ".....ja valomiekka...:)

• pikku jumpat

että vetreytyis työkuntoon *pomppii ja venyttelee* :o)) kerroppas hai-ystäväiseni joku kiva juttu siinnä samalla ko kipität hakeemaan sen kahvin mulle... :o)) kerro jotain sellaista josta voi työaikana haaveilla kun työ käy oikein tylsäksi.. :o) *kaappaa hain halitukseen* no menehän nyt..

• huh ihan pelästyin..ihan kuin mun kotona MENE...:))
        kiva juttu....
        no nuorena miehenä kiersin reppu selässä Kreikan saaria..noo sitten kotiin päin lähtiessä oli laiva myöhässä 12 tuntia no tulihan se ja minä siinä jännäsin ehdinkö paluulennolle..päästiin satamasta jonkin matkaa niin laiva pysähty....tuli jokin moottori vika...siinä sit kelluttiin kuusi tuntia paikoillaan..ja mulla jo perhoset vatsassa..mutta ehin mä kuitenkin kun tässä olen..:)
        siis jutun ydin ..haaveillaan Välimeren lämmöstä ja sinisestä vedestä...

• tässä haaveilen ja unohdan...aamun hairuttaus...
        " täysikuun aikaan en yksin unta saa "...

• aamuun seuraavaan.."
        hai kirjoitti:

tässä haaveilen ja unohdan...aamun hairuttaus...
        " täysikuun aikaan en yksin unta saa "...

alko minuaki laulattaan :o) on se hyvä että pääsit takasin koto-suomeen ja ilostuttamaan..esimerkiks mua :o)) mua kuule niin nauratti tänään kun lähetin posteja.. "..nauran kuutamoooon.." :o)) ja nyt käkättäen lähen töihin.. pusss ja halis :o)

• aamuun seuraavaan.." kirjoitti:

alko minuaki laulattaan :o) on se hyvä että pääsit takasin koto-suomeen ja ilostuttamaan..esimerkiks mua :o)) mua kuule niin nauratti tänään kun lähetin posteja.. "..nauran kuutamoooon.." :o)) ja nyt käkättäen lähen töihin.. pusss ja halis :o)

pois tai muuten.....tulella leikki..:)))
        juu en jäänyt Kreikkaan otto-pojaksi...tai kukaan ei ottanut...

• oranssikisuli

tillin tallin tupsis keikkaa, postipate
      postia veikkaa.... kiitos, ja lueppa miten
      pyöritykset sujjuuuuuu...

On nis kylymäskiii, joko tuli takas, kyseleee
      pieni kisulis´´´rakas?```

Tekisi hyvää myös syliin hypätä, ja kipeitä
      tassuja syliisi lykätä, miuuuuu,miuuuuu

Kuutamolla, tahdon luonas olla, yksin et valvo
      sää, on avaruuess monta ystävää!!!

toivoopi oranssikisuli

• se oranssi

väri mirriin tulee. Pese välillä

• oranssikisuli
        se oranssi kirjoitti:

väri mirriin tulee. Pese välillä

Ookkonää värisokkee, vai täytyykö muuta hokkee??

Geeniperimää muuttaa en voi,
        vaikka jo kutsu sambaan soi!

Riittikkö häirikkö?

• tuffe
        oranssikisuli kirjoitti:

Ookkonää värisokkee, vai täytyykö muuta hokkee??

Geeniperimää muuttaa en voi,
        vaikka jo kutsu sambaan soi!

Riittikkö häirikkö?

on hyvä väri kissalla :) Ootko sukua Karviselle? :))

• E.f.E

Hyvää Huomenta

• ..:)) ei todellakaan helppoa....perskulees osaan kyllä kun koko päivä reenaan...:))
        mitähän sulle keksis..jotain vaikeeta...sen pitää olla..:))
        t. haikopterline

• tuffe

Mun hiiressä on varmaan joku vika ;)))

Ja huomenet kaikille...

• tuffe kirjoitti:

Mun hiiressä on varmaan joku vika ;)))

Ja huomenet kaikille...

sullakin vaikea hiiri...:))

• tuffe
        hai kirjoitti:

sullakin vaikea hiiri...:))

se on entinen hiiri... prskls...

No olihan tääkin hyvä tapa saada mut töihin :)) Täytyy painaa... joku enternappula... Pidä kahvipannu kuumana ettei tarvi tauolla ite keittää :)

• tuffe kirjoitti:

se on entinen hiiri... prskls...

No olihan tääkin hyvä tapa saada mut töihin :)) Täytyy painaa... joku enternappula... Pidä kahvipannu kuumana ettei tarvi tauolla ite keittää :)

milloin vaan sormea koukistat..tulee het...:)))
        " tule luo olet poutapilvi päivän "....

• tuffe
        hai kirjoitti:

milloin vaan sormea koukistat..tulee het...:)))
        " tule luo olet poutapilvi päivän "....

AngorVatin ansiosta tuli kahvin väärinkäyttö.

• tuffe kirjoitti:

AngorVatin ansiosta tuli kahvin väärinkäyttö.

nyt hommaatte ??
        voiko kahvia väärinkäyttää....:))

• Juulia

Naapurini ketjupolttaa viereinenn kaiket kesät parvekkeellaan ja savut tulevat meidän asuntoon sisään,emme polta.
      Kun olen tästä ystävällisesti huomauttanut hän kehoittaa pitämään partsin oven tiukasti kiinni:(

• savu ja haju juttu kyllä kinkkinen...toisaaltaan toisen vapaus ja toisen kärsimys....ei taida siihen löytyä yksi selittäistä konsttia...
        vaan yhdessä sitä pitää yrittää elää...

• sarjakriminaali

Oletettavasti kohta ei saa polttaa yhtään missään ja siitähän sitten seuraa väistämättä, jotta kaikki tuon lopettavat ja kansakunta tervehtyy silmissä. Tai sitten ei! Pentunakin piti mennä pusikkoon tupakalle, joten ehkä tuo metsän siimes on tulevaisuudessa ainoa paikka rauhoittaa mieltä.
      Sitä odotellessa painun takapihalle :)
      Nautinnollisia hetkiä koen yhä harvemmin ja harvemmin.... kahvikupponen ja savuke :)))

• ...:) mäkin sitä harrastan ja sitä...:)))
        no viellä me maailmassa kolkka löydetään missä saa " paheita " harrastaa....

• tukihenkilö

Toki polttaa saat, tuohon nurkkapöytään älä kumminkaan mene - se on varattu VIP vieraallemme, vaikka ei häntä aikoihin ole näkynytkään.

• ketjukriminaali
        tukihenkilö kirjoitti:

Toki polttaa saat, tuohon nurkkapöytään älä kumminkaan mene - se on varattu VIP vieraallemme, vaikka ei häntä aikoihin ole näkynytkään.

eli tuo pöytä on olemassa? Luulin jo että tuolla vip-kortilla pääsee vain takahuoneeseen tupakalle. Joo ja joku kortti mullakin siis on :)

• ketju
        hai kirjoitti:

...:) mäkin sitä harrastan ja sitä...:)))
        no viellä me maailmassa kolkka löydetään missä saa " paheita " harrastaa....

Jos uskon menettää, niin mitähän sitten...
        Kaiken kriminalisoinnilla saadaan vaan enemmän huonoa oloa aikaan.... :) muutenkin jo ihan tarpeeksi miettimistä.
        Ja hitsi, jos ei saa polttaa, niin sitten vaan siirryttävä nuuskaan :)))

• tukihenkilö
        ketjukriminaali kirjoitti:

eli tuo pöytä on olemassa? Luulin jo että tuolla vip-kortilla pääsee vain takahuoneeseen tupakalle. Joo ja joku kortti mullakin siis on :)

toki pääsee takahuoneeseen (tupakille), mutta tosiaankaan edes sillä ei nurkkapöytään pääse kuin hän jolle se varattu on.
        Ai niin, kaikille tiedoksi - vip kortteja on tiskillä jaossa kaikille koska kaikki ovat VIP - siis laulun arvoisia:)

• ketju kirjoitti:

Jos uskon menettää, niin mitähän sitten...
        Kaiken kriminalisoinnilla saadaan vaan enemmän huonoa oloa aikaan.... :) muutenkin jo ihan tarpeeksi miettimistä.
        Ja hitsi, jos ei saa polttaa, niin sitten vaan siirryttävä nuuskaan :)))

nuuskaan kyllä siirry..yök...
        jeps tuon kriminasointi muaki ihmetyttää....tempastaan joskus ja kävellään punaisia päin...:))

• ketju
        hai kirjoitti:

nuuskaan kyllä siirry..yök...
        jeps tuon kriminasointi muaki ihmetyttää....tempastaan joskus ja kävellään punaisia päin...:))

....ollaan oikein pahiksia ja mennään vaikka sen jälkeen kaljalle.... keskellä päivää!
        Ja pelataan erä jotain tietokonepeliä....

• ketju
        tukihenkilö kirjoitti:

toki pääsee takahuoneeseen (tupakille), mutta tosiaankaan edes sillä ei nurkkapöytään pääse kuin hän jolle se varattu on.
        Ai niin, kaikille tiedoksi - vip kortteja on tiskillä jaossa kaikille koska kaikki ovat VIP - siis laulun arvoisia:)

No hei.... tosi spesiaaliksi tunnen itseni tuon vip-kortin kanssa... niitä ei siis kuin 32494534543435345 muutakin jaossa. Mutta miten sitten erottaa tuon nurkka-vipin muista?

• ketju kirjoitti:

....ollaan oikein pahiksia ja mennään vaikka sen jälkeen kaljalle.... keskellä päivää!
        Ja pelataan erä jotain tietokonepeliä....

tehdään..se olis kyllä revansin paikka...aina sinä mut olet voittanut....vaan mukavaa ollut on..:))

• tukihenkilö
        ketju kirjoitti:

No hei.... tosi spesiaaliksi tunnen itseni tuon vip-kortin kanssa... niitä ei siis kuin 32494534543435345 muutakin jaossa. Mutta miten sitten erottaa tuon nurkka-vipin muista?

sen nyt sanoisi - toisissa ihmisissä vain on se -syntymälahjana ikäänkuin. Siitä hänet tuntee.

• ketju
        hai kirjoitti:

tehdään..se olis kyllä revansin paikka...aina sinä mut olet voittanut....vaan mukavaa ollut on..:))

... Voittajan on helppo hymyillä... mutta onko voitto ollut ansaittu, vaiko lahjaksi saatu....
        Vaan vielä on liian kylmä tuolla ulkosalla kävellä..... voiko vaihtoehtoisesti ajaa punaisia päin? :)))

• ketju
        tukihenkilö kirjoitti:

sen nyt sanoisi - toisissa ihmisissä vain on se -syntymälahjana ikäänkuin. Siitä hänet tuntee.

... sitten mun on varmaan ihan turha pyydellä, jotta josko lehtien kanssa sinne saisin istahtaa hetkiseksi.... tarkkailemaan.... pitkästä aikaa :))

• ketju kirjoitti:

... Voittajan on helppo hymyillä... mutta onko voitto ollut ansaittu, vaiko lahjaksi saatu....
        Vaan vielä on liian kylmä tuolla ulkosalla kävellä..... voiko vaihtoehtoisesti ajaa punaisia päin? :)))

en tahallaan häviä....
        ei niin hurjaksi ruveta...että autolla...kävellen kauniimpi...:))

• tukihenkilö
        ketju kirjoitti:

... sitten mun on varmaan ihan turha pyydellä, jotta josko lehtien kanssa sinne saisin istahtaa hetkiseksi.... tarkkailemaan.... pitkästä aikaa :))

se oot? Ootas, haen imurin ja pölyt siitä äkkiä poistan - siitä on jo niin kauan.
        Kahvinne, lehtenne ja tuhkakuppinne my lady

• ketju
        tukihenkilö kirjoitti:

se oot? Ootas, haen imurin ja pölyt siitä äkkiä poistan - siitä on jo niin kauan.

...tuohan nyt on ihan itse kunkin päätettävä, olenko minä hän.... vaan juurihan taisi määritelmä olla, että tunnistaminen ei vaikeaa, onko siis sittenkin....
        .... mielihyvin lehden kuitenkin ja kahviakin... tuoretta tietenkin ja vahvanlaista.... sinisellä maidolla :) kiitos ja piikkiin

• pössäyttelijä
        tukihenkilö kirjoitti:

Tää on ihan epistä! Mäkin haluun saman kohtelun
        kun ketju! Paikat kuntoon ja heti;))
        just oon tulossa,,oon jo ovella.
        Lattea, iltalehti, ja kilpikonna-leivos, kiitos!

• ketju
        hai kirjoitti:

en tahallaan häviä....
        ei niin hurjaksi ruveta...että autolla...kävellen kauniimpi...:))

... enhän minä nyt tietty tahallani.... epähuomiossa ehkä joskus.... tai siis toivottavasti ei usein.... joskus aina autoillessa ajatukset harhailee.... ja sitten harhailee kuskikin :))
        Näillä keleillä toki pitänee yrittää pitää katse tiessä ja ajatukset kurissa....

• ketju kirjoitti:

... enhän minä nyt tietty tahallani.... epähuomiossa ehkä joskus.... tai siis toivottavasti ei usein.... joskus aina autoillessa ajatukset harhailee.... ja sitten harhailee kuskikin :))
        Näillä keleillä toki pitänee yrittää pitää katse tiessä ja ajatukset kurissa....

sotaharjoituksia....:))) ja ei teksti viestejä ajaessa..:))) aplaria voi kyllä kuoria...

• ketju kirjoitti:

toi suklaata..kahta laatua...otatko...olis dark minttiä ja auts toinenkin samaa vaan eri paketissa ..:(

• ketju
        hai kirjoitti:

sotaharjoituksia....:))) ja ei teksti viestejä ajaessa..:))) aplaria voi kyllä kuoria...

Jos joku on tarkkaa, niin tuo appelsiini!
        Ei sitä voi miten vaan kuoriskella. kaikki valkea aine on saatava pois ja huolehdittava, ettei riko sitä hedelmää, muuten valuu mehut käsille... yök....
        Joo ei montaa viestiä talvisaikaan.... toisaalta melko sokkona tuo sujuu... :))) ymmärrettävyys vaan kärsii.... mutta se vastaanottajan ongelma...
        Pieni pauke ajoreitillä on mukava piriste.... pääasia että osaa suunnistaa :)))

• ketju
        hai kirjoitti:

.... että olenko tuo keneksi tukis luulee :))

• tukihenkilö
        ketju kirjoitti:

...tuohan nyt on ihan itse kunkin päätettävä, olenko minä hän.... vaan juurihan taisi määritelmä olla, että tunnistaminen ei vaikeaa, onko siis sittenkin....
        .... mielihyvin lehden kuitenkin ja kahviakin... tuoretta tietenkin ja vahvanlaista.... sinisellä maidolla :) kiitos ja piikkiin

Toteutan my lady

• ketju kirjoitti:

.... että olenko tuo keneksi tukis luulee :))

kysymässä....

• ketju
        hai kirjoitti:

toi suklaata..kahta laatua...otatko...olis dark minttiä ja auts toinenkin samaa vaan eri paketissa ..:(

otan mielelläni ja molemmat kelpaa.... pitäähän sitä olla mahdollisuus vertailla :)))) siis paperin graafisia ominaisuuksia....

• ketju kirjoitti:

Jos joku on tarkkaa, niin tuo appelsiini!
        Ei sitä voi miten vaan kuoriskella. kaikki valkea aine on saatava pois ja huolehdittava, ettei riko sitä hedelmää, muuten valuu mehut käsille... yök....
        Joo ei montaa viestiä talvisaikaan.... toisaalta melko sokkona tuo sujuu... :))) ymmärrettävyys vaan kärsii.... mutta se vastaanottajan ongelma...
        Pieni pauke ajoreitillä on mukava piriste.... pääasia että osaa suunnistaa :)))

suunnistus...:)))

• ketju
        tukihenkilö kirjoitti:

Toteutan my lady

... ettei Suomessa saa hyvää palvelua....
        ja kun vielä velaksi.... tack

• ketju
        hai kirjoitti:

kysymässä....

.... hän näyttää olettavan, jotta mulla joku nurkka-vippi.... mutta jos se onkin joku toinen?

• tukihenkilö
        pössäyttelijä kirjoitti:

paikat on aina kunnossa - milloin huonossa ja toisinaan vielä huonommassa:) Toki kohtelu kaikille sama - paitsi............. lattenne, lehtenne, leivoksenne.....

• ketju kirjoitti:

otan mielelläni ja molemmat kelpaa.... pitäähän sitä olla mahdollisuus vertailla :)))) siis paperin graafisia ominaisuuksia....

rypistele sitä metallipaperia...joulukoristeet...:)) tai juhannus....

• ketju kirjoitti:

.... hän näyttää olettavan, jotta mulla joku nurkka-vippi.... mutta jos se onkin joku toinen?

ei viellä tiedä mitä ollaan järkätty..se baarinpää paikka lähellä takahuonetta..:))

• ketju
        hai kirjoitti:

silotan vallan sileäksi... laitan kirjan väliin....

• tukihenkilö
        pössäyttelijä kirjoitti:

baarissa uusi asiakas? Meidän kaikki leivokset (ja puurot) ovat mallia "kilpikonna"

• ketju
        hai kirjoitti:

ei viellä tiedä mitä ollaan järkätty..se baarinpää paikka lähellä takahuonetta..:))

....istutti mut nyt kuitenkin nurkkapöytään.... se on kyllä varsin mukava paikka... mielelläni, niin mielelläni sen pitäisin... ylettyy lyhyemmätkin jalat maahan :)))

• pössäyttelijä
        tukihenkilö kirjoitti:

baarissa uusi asiakas? Meidän kaikki leivokset (ja puurot) ovat mallia "kilpikonna"

ja tosi *ässänä* nyt,, saan siis saman kohtelun
        kuin jo olevat asiakkaat,, jeeee!!!
        Toi latte ja leivari olis niinkun vakio juttu.
        Tykkään niin makeesta;)
        Pääsiskö ihan vakkariksi, ainakin Latten suhteen.
        Teenkö anomuksen sit kirjallisena?
        Saanko vastauksen suullisena;))

• ketju
        hai kirjoitti:

onko listalla sellaista vähäkalorista halausta.... ihan vaan olis tarve tuollaisesta.... edellisen nauttimisesta jo riittävästi aikaa... joten liikakäytöstä ei tod. ole kyse.... :(

• ketju
        tukihenkilö kirjoitti:

Toteutan my lady

....nyt sitten suklaata ihan vaan mielialaa nostamaan.... sopii kyllä kahvin kera.... josko jotain musiikkitoiveita uskaltaisin ehdottaa.... jotain bluesia.... vähän down kun on niin sen myötä kyyneleen tai kaksi ihan vain mukana voisi vuodattaa....

• tukihenkilö
        pössäyttelijä kirjoitti:

ja tosi *ässänä* nyt,, saan siis saman kohtelun
        kuin jo olevat asiakkaat,, jeeee!!!
        Toi latte ja leivari olis niinkun vakio juttu.
        Tykkään niin makeesta;)
        Pääsiskö ihan vakkariksi, ainakin Latten suhteen.
        Teenkö anomuksen sit kirjallisena?
        Saanko vastauksen suullisena;))

vakiasiakkaaksi:) Klubikortti anotaan minulta s-postilla ja vastaukset tulevat suullisesti yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan- keneltä, riippuu ruksin kohdasta siinä .....puolta kysyttäessä;)

• ketju kirjoitti:

onko listalla sellaista vähäkalorista halausta.... ihan vaan olis tarve tuollaisesta.... edellisen nauttimisesta jo riittävästi aikaa... joten liikakäytöstä ei tod. ole kyse.... :(

nyt tulee ISO HAIRUTTAUS...kevyesti mutta jänteellä...:)) mitä jälkipalaksi....

• ketju kirjoitti:

....istutti mut nyt kuitenkin nurkkapöytään.... se on kyllä varsin mukava paikka... mielelläni, niin mielelläni sen pitäisin... ylettyy lyhyemmätkin jalat maahan :)))

aattelin vain että tässä tiskillä lähellä kassakonet olisit lähenpänä mua....aina kun rahnaa koneeseen minä..saisit tän ;)

• ketju
        hai kirjoitti:

nyt tulee ISO HAIRUTTAUS...kevyesti mutta jänteellä...:)) mitä jälkipalaksi....

....jos saan valita... niin ihan sellaisen perushalauksen ilman suomuja..... sellaisen lempeän, rauhallisen, sellaisen että saan hetkeksi sulkea silmät...

• Carita/pössyttelijä
        tukihenkilö kirjoitti:

vakiasiakkaaksi:) Klubikortti anotaan minulta s-postilla ja vastaukset tulevat suullisesti yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan- keneltä, riippuu ruksin kohdasta siinä .....puolta kysyttäessä;)

Nyt niitä suullisia vastauksia,,voi laittaa riviin
        oikein ison kasan;)))
        Niitä on kiva ottaa vastaan;))
        Ja jos ihan vielä tuplana Laten kera.
        Hait äsken jostain suklaapatukoita,,niitäkin
        vois leivoksen sijasta nauttia.
        Tulihan ihanan makee päivä;))))))

• tukihenkilö
        Carita/pössyttelijä kirjoitti:

Nyt niitä suullisia vastauksia,,voi laittaa riviin
        oikein ison kasan;)))
        Niitä on kiva ottaa vastaan;))
        Ja jos ihan vielä tuplana Laten kera.
        Hait äsken jostain suklaapatukoita,,niitäkin
        vois leivoksen sijasta nauttia.
        Tulihan ihanan makee päivä;))))))

Oikeeeeeen piiiiitkääääää jono niitä vastauksia (näin alkajaisiksi). Suklaatia laitan myös tummaa, vaaleeta, valkoista, pähkinäistä, rusinaista, mintulla etc..

• ketju kirjoitti:

....jos saan valita... niin ihan sellaisen perushalauksen ilman suomuja..... sellaisen lempeän, rauhallisen, sellaisen että saan hetkeksi sulkea silmät...

baari on nurin oikein juttu niin tavallinen on meillä ekstraa...sellaista viellä kukaan osannut pyytää......silmät kii..nyt nyt....

• ketju
        hai kirjoitti:

aattelin vain että tässä tiskillä lähellä kassakonet olisit lähenpänä mua....aina kun rahnaa koneeseen minä..saisit tän ;)

.... mulle ei kovin tuttuja nuo talousasiat.... ei ekonomia kuin muut talousjutut.... ja minkä saisin kun rahaa tulee??? Ja maksaako täällä joku jotain.... luulin että raha-automaattiyhdistyksen varoin pyöritetään ja eu-ryyneillä puuroja keitellään.... tai lämmitellään sitä eiliseneiliseneiliseneilistä.... Onkohan mikään museo kiinnostunut vanhoista puuroista? Mikä lie puuron antiikki-ikä?
        Ja taukojahan toki voit viettää tässä tämän tuhkiksen lähellä.... et vain sitten vie sitä mennessäs :)

• Carita/pös
        tukihenkilö kirjoitti:

Oikeeeeeen piiiiitkääääää jono niitä vastauksia (näin alkajaisiksi). Suklaatia laitan myös tummaa, vaaleeta, valkoista, pähkinäistä, rusinaista, mintulla etc..

Kaikki syöty!!! Loppui jo,,,on kurjaa,,
        Alkoi humala,,sokeri sellainen.
        Kestääköhän kauan selvitä?? Tuleeko vieroitusoireita? Onko sulla kokemusta?
        Tätä täytyy saada lisää....
        Tähän tulee riippuvuus suhde, paha juttu.;(((
        Mitä sit tapahtuu????

• ketju kirjoitti:

.... mulle ei kovin tuttuja nuo talousasiat.... ei ekonomia kuin muut talousjutut.... ja minkä saisin kun rahaa tulee??? Ja maksaako täällä joku jotain.... luulin että raha-automaattiyhdistyksen varoin pyöritetään ja eu-ryyneillä puuroja keitellään.... tai lämmitellään sitä eiliseneiliseneiliseneilistä.... Onkohan mikään museo kiinnostunut vanhoista puuroista? Mikä lie puuron antiikki-ikä?
        Ja taukojahan toki voit viettää tässä tämän tuhkiksen lähellä.... et vain sitten vie sitä mennessäs :)

ei näin iso pisnestä voi pyörittää...:))
        juu puuro antiikkia..mutta todistusta emme voi antaa...
        minä en tee sitä mitä eräs mulle teki..tuhkiksen jemmausta..:))))

• ketju
        hai kirjoitti:

baari on nurin oikein juttu niin tavallinen on meillä ekstraa...sellaista viellä kukaan osannut pyytää......silmät kii..nyt nyt....

.... en minä arvannut, että se olis spesiaalia.... tai siis on se :)
        Mutta mulla aika valikoiva maku.....
        siis suklaa tummaa tai pähkinäistä ja haluaus.... sen on tunnuttava juuri oikeanlaiselta... :)))

• E.f.E
        tukihenkilö kirjoitti:

Mitä kuuluupi :-)

*halaus*hymy*TervehDelleN*

http://www.juhlitaan.net/ystavanpaiva/

*cuccuu*
        (*.*)

• tukihenkilö
        Carita/pös kirjoitti:

Kaikki syöty!!! Loppui jo,,,on kurjaa,,
        Alkoi humala,,sokeri sellainen.
        Kestääköhän kauan selvitä?? Tuleeko vieroitusoireita? Onko sulla kokemusta?
        Tätä täytyy saada lisää....
        Tähän tulee riippuvuus suhde, paha juttu.;(((
        Mitä sit tapahtuu????

ole vieroitusoireista kokemusta, kun riippuvuuskaan ei ole vaarallista vaan mukavaa. Toki oon kuullu, et vierihoito siihen auttaa jos niitä tulee. Mitä siitä seuraa? Pitäis varmaan kokeilla joskus ;)

• tukihenkilö

• Carita
        tukihenkilö kirjoitti:

ole vieroitusoireista kokemusta, kun riippuvuuskaan ei ole vaarallista vaan mukavaa. Toki oon kuullu, et vierihoito siihen auttaa jos niitä tulee. Mitä siitä seuraa? Pitäis varmaan kokeilla joskus ;)

vierihoito kuulostaa ...mukavalle. Mutta ei
        tiedä ennenkuin koklaa. Ihan vaan ... siis koklaa.
        Tätä jää miettimään ja poistuu tyylikkäästi
        takahuoneen kautta aurinkoiseen liveen shoppailemaan.
        Palaillaan kun hoitoja mietitty.
        Kaunista päivän jatkoa,,pakkastakaan ei oo enää
        kun 5 astetta täällä cityssä, joten itseään täytyy ulkoiluttaa nyt. Palataan taas latelle ja leivoksiin vähän möihemmin;))))

• tukihenkilö
        Carita kirjoitti:

vierihoito kuulostaa ...mukavalle. Mutta ei
        tiedä ennenkuin koklaa. Ihan vaan ... siis koklaa.
        Tätä jää miettimään ja poistuu tyylikkäästi
        takahuoneen kautta aurinkoiseen liveen shoppailemaan.
        Palaillaan kun hoitoja mietitty.
        Kaunista päivän jatkoa,,pakkastakaan ei oo enää
        kun 5 astetta täällä cityssä, joten itseään täytyy ulkoiluttaa nyt. Palataan taas latelle ja leivoksiin vähän möihemmin;))))

siellä maailman turuilla kaikkia fyrkkia hukkaa. Nähdään - ehkä menee huomiseen.

• AngorVat

vaikka ei mullakaan oo parveketta - oma tupa oma lupa - vai?

Mikä on fillaristin pahin vihollinen? No ketjupolttaja ;)

Tänään ei tuu mietettä, mutta saat toisen laisen jutun, jonka nimi on Tositapahtumista voi oppia:

Mielenkiintoisia tapahtumia 1981:

- Prinssi Charles meni naimisiin
      - Liverpool voitti Euroopan liigajoukkueiden
      mestaruuden jalkapallossa
      - Paavi kuoli

Mielenkiintoisia tapahtumia 2005:

- Prinssi Charles meni naimisiin
      - Liverpool voitti Euroopan liigajoukkueiden mestaruuden jalkapallossa
      - Paavi kuoli

Mitä me tästä opimme? Seuraavan kerran kun Charles menee naimisiin, joku vois varoittaa Paavia. :D

• tuffe

Se oli tosi hyvä :)))))))

No niin, ja kahvit on... sanonko missä... :/

• jeps oma tupa..mullakaan pankki ei enää jutussa mukana...:)
        mä voin soitella paaville...eikös se numero ollut VAT 69.....
        minäpä sulle mietteen...
        " joitakin asioita ei voi tietää,mutta on mahdotonta tietää, mitä ne ovat "

• AngorVat
        tuffe kirjoitti:

Se oli tosi hyvä :)))))))

No niin, ja kahvit on... sanonko missä... :/

oli pakko laittaa toi juttu kun meinasin ittekin ratketa :))

;) äänen kanssa...

• AngorVat
        hai kirjoitti:

jeps oma tupa..mullakaan pankki ei enää jutussa mukana...:)
        mä voin soitella paaville...eikös se numero ollut VAT 69.....
        minäpä sulle mietteen...
        " joitakin asioita ei voi tietää,mutta on mahdotonta tietää, mitä ne ovat "

;)
        Kohta pääsee varmaan taas lautaileen (ja moppaileen).

Et muuten usko mikä halkopino on nyt pihalla.. kun ne on siististi nipussa niin tuntuu että ei siinä juuriskaan mitään oo. Mutta kun ne kasaa hujan hajan niin saa hakee tikkaat että yltää päälle ;)

Tarvii varmaan lähtee baariin pois jaloista pyörimästä - vai?

• AngorVat kirjoitti:

;)
        Kohta pääsee varmaan taas lautaileen (ja moppaileen).

Et muuten usko mikä halkopino on nyt pihalla.. kun ne on siististi nipussa niin tuntuu että ei siinä juuriskaan mitään oo. Mutta kun ne kasaa hujan hajan niin saa hakee tikkaat että yltää päälle ;)

Tarvii varmaan lähtee baariin pois jaloista pyörimästä - vai?

lähteä baarista baariin..hei et mihinkään kilpailijan kuppillaan kyllä mene...saakutti...

• ketju

...Ymmärrän, että jos kerran joku sulta tuhkiksen jemmannut.... mutta miten se sitten onnistui toisen kerran, jos et sitä välillä pois hakenut :)))

• mysteeri viellä mulle...olisko olleet lapset asialla..tai ainakin kesästä nauttiva hassuttelia...:))

• Mysteriet
        hai kirjoitti:

mysteeri viellä mulle...olisko olleet lapset asialla..tai ainakin kesästä nauttiva hassuttelia...:))

Kolahti *naur* - tulin just tupakalta

• ketju
        hai kirjoitti:

mysteeri viellä mulle...olisko olleet lapset asialla..tai ainakin kesästä nauttiva hassuttelia...:))

jotain taikaa tuossa oli....
        Ja ei niitä kaikkia temppuja sovi paljastaakaan... jos ei sitten joku paljasta :)

• Mysteriet kirjoitti:

hanasta vaan..juu kolahtaa se ..

• tukihenkilö
        Mysteriet kirjoitti:

saavat kaikki olla just oma itsensä, mut puurossamme ei gannabis sativa (ami dullaksikin mainittu) kasva.

• ketju kirjoitti:

jotain taikaa tuossa oli....
        Ja ei niitä kaikkia temppuja sovi paljastaakaan... jos ei sitten joku paljasta :)

kaikkea..milläs sitä sit yllättää...:))

• tukihenkilö kirjoitti:

saavat kaikki olla just oma itsensä, mut puurossamme ei gannabis sativa (ami dullaksikin mainittu) kasva.

kun satiaisista puhut...:)))
        no onneksi ei puurossa..söin aamulla sitä...

• ketju
        hai kirjoitti:

kaikkea..milläs sitä sit yllättää...:))

jo pitkän matkaa tätä päivää tässä nurkkapöydässä... kahvit ja suklaat.... kiitos ja piikkiin... hyviä olivat.... tämän täyden tuhkakupin jälkeeni jätän... toivotan mukavaa jatkoa.... aika nousta ja tehdä tilaa uusille asiakkaille....

• tukihenkilö
        ketju kirjoitti:

jo pitkän matkaa tätä päivää tässä nurkkapöydässä... kahvit ja suklaat.... kiitos ja piikkiin... hyviä olivat.... tämän täyden tuhkakupin jälkeeni jätän... toivotan mukavaa jatkoa.... aika nousta ja tehdä tilaa uusille asiakkaille....

pöytääsi en muita päästä - toivottavasti huomenna tavataan

• ketju
        tukihenkilö kirjoitti:

pöytääsi en muita päästä - toivottavasti huomenna tavataan

.... erittäin kärsivällistä väkeä on baarissa töissä... oletettavasti huomennakin tarvitsen annokseni... mutta uusi nimimerkki pitänee keksiä, eihän sitä samoissa vaatteissa joka päivä :)))
        Kiitos

• Mysteriet
        tukihenkilö kirjoitti:

...han tuo =) kaurapuuro on pyhä - sitä ei koristella kuin voisilmällä! Näin on ;D

• oranssikisuli

Miepä keksin puhaltaaa tuulen lailla, talvipuhurin avulla koko kakun kynttelit pimiäksi, hähäääää.........

Lähtee juhulistamaan pitkin kuunsiltaa,
      kuka sinne tulis tarvii mukaan aamuiltaa.

Siepä tiijät ei kukaan muu, siksi nauraa,
      kisulin suu, ja niin hyvältä tää maistuu!!!!!!

Näkymisiin avaruuden arvoitus kuttuu....
      terveisin :oranssikisulisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe