Meidän kani ei tee mitää mitä siltä kielletää! Tottelee hyvin kun sanoo EI. Miten teidän kanit?
LUMIPALLO
6
274
Vastaukset
- jokke
Kyllä meidänki poika tuntuu sanan EI ymmärtävän.Puistelee kyllä päätään , kun kielletään ja yrittää kohta tehdä uudestaan...Mutta loppujen lopuksi uskoo kumminki ja keksin sit aina jotain muuta mielenkiintoista hänelle, et unohtuis se "pahan teko".
Poika on nyt ollu ripulilla, meen tänään hakemaan terveen kanin papanoita tuttavan kanilta...sitte eikun sörsseliä sotkemaan, jos masu siitä parantuis. =:x)- tanja
4kk poika on oppinut kyllä sanan ei ja siihen liitetyn etusormen pystyyn nostamisen, mutta kokeilee myös uudestaan ..hetken tuijotus minuun päin ja uudestaan.."jos nyt kuitenkin kokeilen". =)
- Pinkki
tanja kirjoitti:
4kk poika on oppinut kyllä sanan ei ja siihen liitetyn etusormen pystyyn nostamisen, mutta kokeilee myös uudestaan ..hetken tuijotus minuun päin ja uudestaan.."jos nyt kuitenkin kokeilen". =)
Mulla puolvuotias tyttökani. Ja uskon et se ehkä tietää mitä tarkoitetaan, mut kuitenkin viel pari kertaa kokeilee...
- Linssu
tanja kirjoitti:
Kyllä meidän poikakani tunnistaa sanan EI, mutta tyttökani ei.
- pupun hoitaja
Meidän naaraskani on varsinainen "bad girl", eli se ei ymmärrä ollenkaan kieltoja tai kehoituksia.
- -hertta-
moi olen pikkusen kateellinen mun kani puree mua kyl se pikkusen tuntuu kuitenki tottelevan sanaa EI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268