Musta Raamattu.

kiinnostunut :)

Olen kuullut, että Musta Raamattu olisi ladattavissa netistä. Onko näin? Ja mikäköhän on sivu?
Myydäänkö muuten Mustaa Raamattua aivan tavallisissa kirjakaupoissa?

168

98783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki satanistit nauravat sille.

      Musta raamattu väittää olevansa mooseksen kirjan 5. ja 6.s luku. Poistettu kuulema joskus raamatusta.

      En voi tietää, ovatko nämä juuri raamatusta poistettuja osioita. (Onhan sieltä toki vaikka mitä poistettu) mutta satanismilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

      Ota selvää satanismista, lue Anton LaVeyn kirjoja.

      Satanismi ei sitoudu uskomaan mihinkään muuhun kuin itseensä. Ihmiset eivät vain tajua, että nimitys "satanismi" on sarkastista kettuilua.
      Jos täällä olisi massauskona joku hindubuddhamikälie, olisi satanismi tyyliin jotain "Kali-ma-ismiä".

      Mutta musta raamattu löytyy, tai ainakin olen sen nähnyt, esim. Stockmannin kirjakaupassa.

      • Aaappa

        Juttu on niin, että tiedän Satanismista ja Saatananpalvonnasta (etenkin noiden kahden erot). Ja asiahan on myös niin, että kaikki Satanistit evät naura Mustalle Raamatulle. Jotkut sitä saattavat lukea! Tiedän yhden, joka on Satanismi ja lukee nauramatta Mustaa Raamattua.
        ((yleistäminen ei kannata)).

        Ja muutenkin, Mustaa Raamattua ei tarvitse noudattaa. Sitä voi vain lukea mielenkiinnosta. Itsekin luin Raamattua enkä nauranut sille, mutta poltin sen kyllä! :P Enkä tässä kohtaa sano, että kaikki tekevät samoin kuin minä. Jokainen ihminen on erilainen...


      • darkmoon
        Aaappa kirjoitti:

        Juttu on niin, että tiedän Satanismista ja Saatananpalvonnasta (etenkin noiden kahden erot). Ja asiahan on myös niin, että kaikki Satanistit evät naura Mustalle Raamatulle. Jotkut sitä saattavat lukea! Tiedän yhden, joka on Satanismi ja lukee nauramatta Mustaa Raamattua.
        ((yleistäminen ei kannata)).

        Ja muutenkin, Mustaa Raamattua ei tarvitse noudattaa. Sitä voi vain lukea mielenkiinnosta. Itsekin luin Raamattua enkä nauranut sille, mutta poltin sen kyllä! :P Enkä tässä kohtaa sano, että kaikki tekevät samoin kuin minä. Jokainen ihminen on erilainen...

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_raamattu
        Haluaisin itse myös lukea mielenkiinnosta mustan raamatun, enkä todellakaan kaipaa kenenkään mussutuksia siitä, että "lue jotain muuta tai satanistitkin nauraa sille"


      • Saatana
        darkmoon kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_raamattu
        Haluaisin itse myös lukea mielenkiinnosta mustan raamatun, enkä todellakaan kaipaa kenenkään mussutuksia siitä, että "lue jotain muuta tai satanistitkin nauraa sille"

        Wikipediassa on tuolla sivulla linkki mistä sen kirjan voi lukea.


      • D-I
        Saatana kirjoitti:

        Wikipediassa on tuolla sivulla linkki mistä sen kirjan voi lukea.

        Be afraid of evil. Do not waiste your life.


      • pauliina

        mustaa raamattua ei löudy stokkalta... se ei liity satanismiin, enemmänkin Saatanan palvontaan. musta raamattu on mooseksen 6 ja 7 kirja, henki oppi ja enkeleiden ja henkien kutsumista. se on kirja jolle harva voi nauraa kun ei siitä tiedä mitään saati ikinä lukenu.
        [email protected]


      • min ja minä
        pauliina kirjoitti:

        mustaa raamattua ei löudy stokkalta... se ei liity satanismiin, enemmänkin Saatanan palvontaan. musta raamattu on mooseksen 6 ja 7 kirja, henki oppi ja enkeleiden ja henkien kutsumista. se on kirja jolle harva voi nauraa kun ei siitä tiedä mitään saati ikinä lukenu.
        [email protected]

        "mustaa raamattua ei löudy stokkalta... se ei liity satanismiin, enemmänkin Saatanan palvontaan. musta raamattu on mooseksen 6 ja 7 kirja, henki oppi ja enkeleiden ja henkien kutsumista. se on kirja jolle harva voi nauraa kun ei siitä tiedä mitään saati ikinä lukenu.
        [email protected]"
        Ei se liity saatanan palvontaankaan, siellähän manataan kristillisiä henkiä, jopa Jumalaa (Jehova), ja Jehovahan ei liity saatanan palvontaan mitenkään. Lukekaa kirja, älkääkä kuunnelko muiden kertomuksia kirjasta ("se tekee hulluksi, johtaa itsemuhaan jne", p***** jauhantaa, olen lukenut, enkä näe mitään demoneita, henkiä ja muuta yliluonnollista.)


      • saatananperkele

        ei se mistään satanismista puhunutkaan tai että olisi siitä kiinnostunut vaan mustasta raamatusta jolla tosiaan ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa


      • ottakaa selvää
        min ja minä kirjoitti:

        "mustaa raamattua ei löudy stokkalta... se ei liity satanismiin, enemmänkin Saatanan palvontaan. musta raamattu on mooseksen 6 ja 7 kirja, henki oppi ja enkeleiden ja henkien kutsumista. se on kirja jolle harva voi nauraa kun ei siitä tiedä mitään saati ikinä lukenu.
        [email protected]"
        Ei se liity saatanan palvontaankaan, siellähän manataan kristillisiä henkiä, jopa Jumalaa (Jehova), ja Jehovahan ei liity saatanan palvontaan mitenkään. Lukekaa kirja, älkääkä kuunnelko muiden kertomuksia kirjasta ("se tekee hulluksi, johtaa itsemuhaan jne", p***** jauhantaa, olen lukenut, enkä näe mitään demoneita, henkiä ja muuta yliluonnollista.)

        Mustalla raamatulla ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa!!!! Se on eräänlainen noituuden ja magian käsikirja!
        Mutta se ei liity saatanaan paskan vertaa!!!


      • .....
        Aaappa kirjoitti:

        Juttu on niin, että tiedän Satanismista ja Saatananpalvonnasta (etenkin noiden kahden erot). Ja asiahan on myös niin, että kaikki Satanistit evät naura Mustalle Raamatulle. Jotkut sitä saattavat lukea! Tiedän yhden, joka on Satanismi ja lukee nauramatta Mustaa Raamattua.
        ((yleistäminen ei kannata)).

        Ja muutenkin, Mustaa Raamattua ei tarvitse noudattaa. Sitä voi vain lukea mielenkiinnosta. Itsekin luin Raamattua enkä nauranut sille, mutta poltin sen kyllä! :P Enkä tässä kohtaa sano, että kaikki tekevät samoin kuin minä. Jokainen ihminen on erilainen...

        "Tiedän yhden, joka on Satanismi ja lukee nauramatta Mustaa Raamattua."
        Henkilö joka satanismia (harrastaa/uskoo tai jotain muuta, ihan sama ei kiinnosta) on satanisti ei satanismi. Satanismi on tekemistä ja satanisti tekijä. Opettele suomee. :D


      • voitkin
        pauliina kirjoitti:

        mustaa raamattua ei löudy stokkalta... se ei liity satanismiin, enemmänkin Saatanan palvontaan. musta raamattu on mooseksen 6 ja 7 kirja, henki oppi ja enkeleiden ja henkien kutsumista. se on kirja jolle harva voi nauraa kun ei siitä tiedä mitään saati ikinä lukenu.
        [email protected]

        varmasti selittää kuinka löysin vasta perjantaina juuri tuon kyseisen kirjan nimenomaan stokkalta? Että sellaista. Oikeasti ei kuullema ole mooseksen 6 ja 7 kirja. Ei siinä kirjassa ole tähän asti ollut muuta kuin sineteistä juttua.


      • Ihan vaan vieras

        Eli satanismillä ei oo MITÄÄN tekemistä mustan raamatun kaa. Musta raamattu kuuluu saatananpalvontaan. Satanismi kiistää junalat ja sanoo, että kaikki uskonnot ova ihmisten kehittämiä. Älkää sekottako mustaa raamattua saatanalliseen raamattuun.


      • Iha vaan vieras
        Ihan vaan vieras kirjoitti:

        Eli satanismillä ei oo MITÄÄN tekemistä mustan raamatun kaa. Musta raamattu kuuluu saatananpalvontaan. Satanismi kiistää junalat ja sanoo, että kaikki uskonnot ova ihmisten kehittämiä. Älkää sekottako mustaa raamattua saatanalliseen raamattuun.

        Sori, en oikee ajatellu kunnolla. Ei toi M-raamattu kuulu edes saatananpalvontaankaan. Ja sit tollaset urbaanilegendat kannatta heti unohtaa (esim. Kirjan lopussa lukisi muka "Olet nyt lukenut Mustan Raamatun, uhraa itsesi Saatanalle" ja et silloin ei voi enää vastustaa itsemurhaa... -.-*)


      • näsävisas

        Sori mutta ne ovat mooseksen kirjat 6. ja 7. hehe...


      • implacable
        Aaappa kirjoitti:

        Juttu on niin, että tiedän Satanismista ja Saatananpalvonnasta (etenkin noiden kahden erot). Ja asiahan on myös niin, että kaikki Satanistit evät naura Mustalle Raamatulle. Jotkut sitä saattavat lukea! Tiedän yhden, joka on Satanismi ja lukee nauramatta Mustaa Raamattua.
        ((yleistäminen ei kannata)).

        Ja muutenkin, Mustaa Raamattua ei tarvitse noudattaa. Sitä voi vain lukea mielenkiinnosta. Itsekin luin Raamattua enkä nauranut sille, mutta poltin sen kyllä! :P Enkä tässä kohtaa sano, että kaikki tekevät samoin kuin minä. Jokainen ihminen on erilainen...

        Satanismilla ja saatananpalvonnalla ei ole eroja.


      • EmptySlot
        implacable kirjoitti:

        Satanismilla ja saatananpalvonnalla ei ole eroja.

        Et voisi olla enempää väärässä.


      • ukonisopenis

        Hehheh minä nauran satanisteille ja laveylle. Saatana edustaa... kaikkia niin kutsuttuja syntejä, koska ne kaikki johtavat ruumiilliseen, älylliseen tai emotionaaliseen mielihyvään!... ahahhaha... mennääkö ryhmäpanolle? Tuo ukonpoika vois ottaa vaikka perseeseen multa.


      • Verygod enlish , m8
        D-I kirjoitti:

        Be afraid of evil. Do not waiste your life.

        Do not be waist. It no good for u.


      • uolevio
        ottakaa selvää kirjoitti:

        Mustalla raamatulla ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa!!!! Se on eräänlainen noituuden ja magian käsikirja!
        Mutta se ei liity saatanaan paskan vertaa!!!

        No mistähän se noituus ja magia on tullut!!!


      • Fuck god
        implacable kirjoitti:

        Satanismilla ja saatananpalvonnalla ei ole eroja.

        Näin lyhyesti koitan sanoa miten määrittelen eron, joka ei pidä varmasti paikkansa.

        -- Satanismi: mitä enneminkin tekee. Saatananpalvonta: mitä ennemminkin ajattelee. --

        Tuli vain ykskaks mieleen :D
        _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
        Vähän niinkuin

        -- Rap:tekemistä. Hiphop: aate --

        Toi oli aika randomi juttu -> Rap/Hiphop juttu :DDDD


      • jocceritsi
        Verygod enlish , m8 kirjoitti:

        Do not be waist. It no good for u.

        Älä ole vyötärö? huh huh


      • awdv

        Joo, teille sopisi Hannu ja Kerttu luettavaksi paremmin, se ei saa ihmistä sekaisin!


      • Aida94
        implacable kirjoitti:

        Satanismilla ja saatananpalvonnalla ei ole eroja.

        Satanismi näkee saatanan itsessään. Saatananpalvoja taas pitää saatanaa jumalanaan.


      • JaTristan
        pauliina kirjoitti:

        mustaa raamattua ei löudy stokkalta... se ei liity satanismiin, enemmänkin Saatanan palvontaan. musta raamattu on mooseksen 6 ja 7 kirja, henki oppi ja enkeleiden ja henkien kutsumista. se on kirja jolle harva voi nauraa kun ei siitä tiedä mitään saati ikinä lukenu.
        [email protected]

        itseasiassa mustaraamattu on jätetty pois "raamatusta "sen takia koska siinä on tomivia litsuja ja sitten siinä on profetia mikaelin noususta ja maailman tuhosta. lusifer ei itse tuho maailmaa vaikka nousisi mutta paavi kusuu michaelin surmaamaan demonin eli "lusiferin " niin maailma tuhoutuu sen takia en usko että jumala olisi langettanut lusiferin turhan takia koska hän jumala näki michaelissa pahan joka tuhoaa maailman.


      • JaTristan
        awdv kirjoitti:

        Joo, teille sopisi Hannu ja Kerttu luettavaksi paremmin, se ei saa ihmistä sekaisin!

        nekin on toden phjasia grimmin veljekset tappelevat juuri väärää uskontoa vataan itse olet itsellesi demoni vaikket sitä itse nää. sä tunnet kun alkaa kiehumaan niin säole t peto joka haluaa vahingoittaa toista henkilöä/ "satuhahmoa# kaikki on kirjoitettu raamatussa.

        profetiaa kun ei voi välttää.


      • ..... kirjoitti:

        "Tiedän yhden, joka on Satanismi ja lukee nauramatta Mustaa Raamattua."
        Henkilö joka satanismia (harrastaa/uskoo tai jotain muuta, ihan sama ei kiinnosta) on satanisti ei satanismi. Satanismi on tekemistä ja satanisti tekijä. Opettele suomee. :D

        hahahahha kannattaa opetella kirjoittamaan ennenkuin julkaisee juttuja.satanisti ja satanismi on kaksi eri asiaa. satanismi tutkii ja satanisti toteuttaa mutta nekään ei valitettavasti toimi jos ei todella USKO. tiedän kokemuksesta mutta spiritismi toimii.


      • Anonyymi
        Ihan vaan vieras kirjoitti:

        Eli satanismillä ei oo MITÄÄN tekemistä mustan raamatun kaa. Musta raamattu kuuluu saatananpalvontaan. Satanismi kiistää junalat ja sanoo, että kaikki uskonnot ova ihmisten kehittämiä. Älkää sekottako mustaa raamattua saatanalliseen raamattuun.

        En usko näihin satukirjoihin, olkoon vaikka musta raamattu (minulla on, ostin ihan mielenkiinnosta) enkä mihinkään muuhunkaan raamattuun. Olen lukenut myös ns. normaaliuskonnon raamatun nuorempana, Ihmisten mielikuvituksen tuotetta.
        Lasu


    • saijamaaria

      Täällä kaikki näyttävät olevan Mustaa raamattua vastaan, en kyllä ymmärää miksi.
      Nettisivuista en tiedä, mutta kyllä kirjakaupoista/kirjastoista saattaa löytää.
      :)

      • AntiDyer

        Aikas tylsältä kirjalta se vaikutti. Tosin asiaan vaikuttaa varmaan se että en ymmärtänyt siitä puoliakaan. Kaikennäköistä loitsua siinä on. The Book of Satan vaikuttaa tosin mielenkiintoselta. Sääli kun sitä ei taida olla suomennettuna. Englanniksi ei saa kaikesta 100% irti mun kielitaidolla.


      • Samael

        Minäkin oon kiinnostunut Mustasta Raamatusta :D Olisi mielenkiintoista lukea sitä. En välitä yhtään jos sen lukemisesta tulisi jotain seuraamuksia, näihin kaikkiin seuraamuksiin oon tässä jo tottunut.


      • älö
        AntiDyer kirjoitti:

        Aikas tylsältä kirjalta se vaikutti. Tosin asiaan vaikuttaa varmaan se että en ymmärtänyt siitä puoliakaan. Kaikennäköistä loitsua siinä on. The Book of Satan vaikuttaa tosin mielenkiintoselta. Sääli kun sitä ei taida olla suomennettuna. Englanniksi ei saa kaikesta 100% irti mun kielitaidolla.

        The Satanic Bible (suom. Saatanallinen raamattu) on Anton Szandor LaVeyn vuonna 1969 kirjoittama kirja. Se sisältää LaVeyn satanistisen filosofian perusteet, satanistisia rituaaleja ja muita aiheseen liittyviä esseitä. Kirjan koodi on ISBN 0-380-01539-0. Kirjasta ei ole olemassa virallista suomennosta, mutta Voimasana-kustantamo on ilmoittanut julkaisevansa suomenkielisen version syksyllä 2006.

        The Satanic Bibleä ei pidä sotkea kabbalistiseen Mustaan raamattuun, joka on vanha noituuden ja magian loitsu- ja manauskirja.


    • deadlock

      Kiinnostaisi kyllä lukea tuo kirja, mutta onkohan kirjastoissa sitä?

      • Nimetön

        kirja on saatavilla myös kirjastoissa. Ainakin niin olen kuullut, varmaksi en sano!


    • Musta Raamattu

      Minulla on Musta Raamattu sähköisessä muodossa (suomennettu, vuodelta 1957) ja voin sen meilin liitteenä halukkaille lähettää. Koko on 2.5 MB.

      Tärkeää huomata seuraava juttu: "Musta Raamattu" ei ole satanistien "The Satanic Bible" jota siis ei toistaiseksi ole suomennettu. Satanismi on filosofia ja elämänkatsomus, ei saatananpalvontaa eikä noitienpalvontaa.

      Musta Raamattu sisältää väitetyt Mooseksen 6. ja 7. kirjat, ja on itse asiassa magian oppikirja. Tällä teoksella ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa.


      [email protected]

      • MustaMagia

        Hej mä olisin kiinnostunut siitä- jos voisit meilata sen mulle?


      • friikki (kaikkien muitten m...

      • alas

        Laita se osoite


      • jumalan-poika

        olisin kiinnostunut


      • Kroenen

      • kahjo?

        mun meili on [email protected]

        ja tarkotin sitä mustaa raamattuu.. jos joku ei tajunnu.. x)


      • mie vaan

        mä oon kanssa kiinnostunut.. lähetätkö meilillä?


      • molina

        mikä on osoite


      • mulle laita musta raamattu suomennettuna sähköposti [email protected] oisin kiitollinen


    • kuollut__

      Voisikko mailata mulle sen mustan raamatun... Näin sun juttus suomi 24:ssä... Voisikko?

    • MRHELL

      Sitä ei saa kaupasta mutta jos olet aiheesta kiinnostunut ni kannattaa kysyä saatanan palvojilta jos tunnet sellaisia mutta vinkkinä se maksaa jo käytettynäkin yli 500e minulla onse sattumoisin koneella web versiona kokonaan.

      • eittu

        XDXDXDXDXDXDXD muahahahhahaha!!!!!
        se maksaa tasan 17€ ja sen saa ostettua kirjakaupasta!
        että se niistä sinun saatanan palvojistas ja 500€ hinnoista :D
        heh


    • osoite

      aatma.fi tuolta voi ostaa..

    • omistaa sellaisen

      Mulla on kyseinen kirja....tai se on ollut jonkun aikaa lainassa..... Se on mooseksen henki ja taikaoppikirja. t. Noita

    • Havisis

      oothan tietoinen siitä että musta raamattu ei ole saastaisen saatanan raamattu vaan että se on noituuden ja magian käsikirja. ja muutenkaan en sinuna yrittäisi esittää mitään kovista kaveripiirissä ja lukea sitä paskaa sinuna vaan uskoisin vakaasti ainoaan oikeaan uskoon ja odottaisit Kristuksen uudelleen ilmastystä maapallolle jolloin punnitään hyvät ja pahat.
      en henk.koht. haluu tuom puoleista elämää missään kylmässä ja yksinäisessä luolassa

      • Jippiiii

        Miten te luette kun ette tajua? Toinen kirjottaa et ei tarvi näitä ininä viestejä!!! Ja muutenki ihminen saa tehä mitä tahtoo. Sun ei tarvi tulla selvittään mikä on väärää ja mikä oikeeta! Ei varsinkaan uskonnosta yhtään sanaa toiselle. Tiedät ittekki sen kun ajattelet! Jos toinen haluu lukee jonku kirjan niin lukekoon. Ja se mihin uskoo on sit aivan eri asia. Se oli kiinnostunut kirjasta.. ei mistään muusta!


      • Havisis
        Jippiiii kirjoitti:

        Miten te luette kun ette tajua? Toinen kirjottaa et ei tarvi näitä ininä viestejä!!! Ja muutenki ihminen saa tehä mitä tahtoo. Sun ei tarvi tulla selvittään mikä on väärää ja mikä oikeeta! Ei varsinkaan uskonnosta yhtään sanaa toiselle. Tiedät ittekki sen kun ajattelet! Jos toinen haluu lukee jonku kirjan niin lukekoon. Ja se mihin uskoo on sit aivan eri asia. Se oli kiinnostunut kirjasta.. ei mistään muusta!

        jippii luketko siä kirjoja joitten sisältö ei siua vois vähempää kiinnostaa??? epäilen vahvasti


      • hah:__:

        "uskoisin vakaasti ainoaan oikeaan uskoon ja odottaisit Kristuksen uudelleen ilmastystä maapallolle jolloin punnitään hyvät ja pahat."

        Lyhyesti ja ytimekäästi tähän voisi vastata hah.


      • Nähnyt lisäksi
        Havisis kirjoitti:

        jippii luketko siä kirjoja joitten sisältö ei siua vois vähempää kiinnostaa??? epäilen vahvasti

        Tuli mieleen (aiheen ohi)- että Stokkalta on saanut myös meskaliinikaktuksia ja ilokaasua. ..eli mitä (**) ei saa, niin sitä ei tarvitsekkaan - ai joo, ei saisi mainostaa tuotteita / palveluja.


      • sinun kanssas

        tiesitkö että kristinusko keksittiin. IHMINEN KEKSI SEN. Ei se siis voi olla ainoa oikea uskonto. Vittu että vituttaa nuo ihmiset jotka ei voi vaan hyväksyä sitä kylmää tosiasiaa että mm raamattu on SYMBOLISOIVA!!!!! ei tosiasioihin perustuva XD ei vittu...sitäpaitsi, moniuskonnollisisuus on kaunista. Jos haluaa lukea mustaa raamattua tai palvoa buddhaa tai mitä tahansa muuta niin hyvä asiahan se on, kristinusko ei ole aiheuttanut mitään varsinaisesti hyvää ja on rasistinen uskonto (homot, mustat, pakanat.). VITUN RETARTED


      • Anonyymi
        sinun kanssas kirjoitti:

        tiesitkö että kristinusko keksittiin. IHMINEN KEKSI SEN. Ei se siis voi olla ainoa oikea uskonto. Vittu että vituttaa nuo ihmiset jotka ei voi vaan hyväksyä sitä kylmää tosiasiaa että mm raamattu on SYMBOLISOIVA!!!!! ei tosiasioihin perustuva XD ei vittu...sitäpaitsi, moniuskonnollisisuus on kaunista. Jos haluaa lukea mustaa raamattua tai palvoa buddhaa tai mitä tahansa muuta niin hyvä asiahan se on, kristinusko ei ole aiheuttanut mitään varsinaisesti hyvää ja on rasistinen uskonto (homot, mustat, pakanat.). VITUN RETARTED

        Mistän muusta asiasta eivät kansakunnat ole tapelleet enemmän kuin uskonnoista. Ja jokainen tietysti aina omasta mielestään oikeassa. John Lennonin kappaleesta Imagine säe My Dream is´nt Religion on aivan hyvä ohje. (Vai olisiko ollut My World)?

        Lasu


    • velvet

      En tiedä onko se ladattavissa netistä mistään, mutta täältä voit sen ostaa:

      https://kauppa.aatma.fi/?page=https://kauppa.aatma.fi/kuvaus.php?id=8995&erottaja=0

      ja tänne kirjoita hakusanaksi sitten musta raamattu :)

      Täytyy kyllä todeta tässä kohtaa, että ihmiset ovat todella epäilevää porukkaa, mitä luin aijempia kommentteja. Itseäni tämä kirja myöskin kiinnostaa, lähinnä siitä syystä, että haluan mielenkiinnosta tietää, mitä kirjassa seisoo. Ja yleisesti kaikille (jotka eivät tätä vielä tienneet), musta raamattu ei kulje lähelläkään satanismin, tai yleisestikään saatanan kanssa. Ja puheet siitä, että kirja on magiapohjainen on tietysti jokseenkin totta, mutta se ei ole kirjan päätarkoitus. Ihmiset ovat kyllä aivan liian kriittisiä ja tuomitsevia, ei hyvä :

    • Nähnyt

      Kyllä tuon mustanraamatun on saanut Stokkaltakin (tark. Akateemisesta kijakaupasta), - tosin se oli jotain 80-luvun loppua, tai niitä aikoja... Ei tullut silloin ostettua, ehkä olisi pitänyt?

    • black flame

      tylsä jehova kirja ei kqannata lukea muuta kuin oppien rikkomis ja halventamis mielessä itse halvekksun ja pilkaan koko kirjaa

      • sitten :)

        nyt oli sinun vuorosi kertoa siitä. oma mielipiteesi, ehkä joku siihen yhtyy...


    • Jaapeli1

      Kyseistä kirjaa ei kannata ryhtyä lukemaan ilman vahvaa uskoa Jumalaan eikä muutenkaan sitä tulisi lukea.. Omia kokemuksia kirjasta. Eikä niinkään hyviä.

      • duudsonFART

        Ai, että oot lukenu mustaa raamattua, mutta miten kerro mulle.Se on suomen laissakin kiellettu koko kirja, koska useet ihmiset on seonnut päästään kun ovat lukeneet kyseistä kirjaa..Mutta tosiaan vastaa mulle, koska haluan tietää, että miten oot onnistunu lukeen sitä..


      • snett
        duudsonFART kirjoitti:

        Ai, että oot lukenu mustaa raamattua, mutta miten kerro mulle.Se on suomen laissakin kiellettu koko kirja, koska useet ihmiset on seonnut päästään kun ovat lukeneet kyseistä kirjaa..Mutta tosiaan vastaa mulle, koska haluan tietää, että miten oot onnistunu lukeen sitä..

        aika paksua. vaikka se onkin kielletty suomen laissa, ei se sitä tarkota, että sitä ei voisi lukea! ei kaikki ole seonneet päästään... Lukememinen ei varmasti aiheuta - muuta kuin heikkohermoisille - traumoja. uskoisin, että päästä "voi helpommin seota" jos toteuttaa rituaalit ja manaukset?
        kyllähän sitä väitetään että harry potteristakin jotkut ovat "seonneet". perjaatteessa mistä vain voi seota, mutta tuskin ainoastaan lukemisesta...


      • Äkö
        snett kirjoitti:

        aika paksua. vaikka se onkin kielletty suomen laissa, ei se sitä tarkota, että sitä ei voisi lukea! ei kaikki ole seonneet päästään... Lukememinen ei varmasti aiheuta - muuta kuin heikkohermoisille - traumoja. uskoisin, että päästä "voi helpommin seota" jos toteuttaa rituaalit ja manaukset?
        kyllähän sitä väitetään että harry potteristakin jotkut ovat "seonneet". perjaatteessa mistä vain voi seota, mutta tuskin ainoastaan lukemisesta...

        Entä sitten ne, jotka ovat
        seonneet luettuaan Raamattua?


      • joopa joo
        duudsonFART kirjoitti:

        Ai, että oot lukenu mustaa raamattua, mutta miten kerro mulle.Se on suomen laissakin kiellettu koko kirja, koska useet ihmiset on seonnut päästään kun ovat lukeneet kyseistä kirjaa..Mutta tosiaan vastaa mulle, koska haluan tietää, että miten oot onnistunu lukeen sitä..

        Jos kirja olisi kielletty, tuskin sitä saisi edes myydä..... -.- itse en ole lukenut mutta tahdon kyllä.


      • fool fool

        vitun fool. kristinusko on yksi iso valhe


      • egotus09
        Äkö kirjoitti:

        Entä sitten ne, jotka ovat
        seonneet luettuaan Raamattua?

        Ehtoota ihmiset. Näennäisesti Mustasta raamatusta riidellään.. Noh.. Voin sen verran tässä vihjaista, että ihmisen mielikuvitus on ihmisen pahin vihollinen. Jos pelkäät JO ENNEN kun rupeat lukea kirjaa NIIN ÄLÄ TODELLAKAAN lue sitä. Koska se saa ihmisen ihan VITUN psykoottiseksi mielipuoleksi. Mutta jos otat sen rennosti ja sillä lailla niinkuin "Maailma on vaan atomeja ja henkiä en usko olevan maailmassa" myös älä pelkää.. Oikeasti mitään ei ole olemassa kuin me ja meidän ylivilkas mielikuvitus.

        Piste. Lähettänyt:
        Hulluja ja terveitä ihmisiä nähnyt henkilö.


      • Perjantai2000
        fool fool kirjoitti:

        vitun fool. kristinusko on yksi iso valhe

        Tuollainen perusteeton huutelu vain antaan sinusta yksinkertaisen kuvan, ei vakuuta ketää kristinuskon valheellisuudesta.


      • Anonyymi

        Tämä vahva usko jumalaan on kyllä vilkkaan mielikuvituksen tuote. Sillä pelotellaan helvettiin tai taivaaseen joutumista. Kun ihminen kuolee, ei jää jäljelle muuta kuin maatuva ruumis, mato kaivaa itseään silmäkuopasta ylös. Se on vissiin sitä ylösnousemusta. Olen lukenut molemmat raamatut muutamaan kertaan, niissä ei ole juuri mitään mielenkiintoista.

        Kun ihmisen on niin kovin vaikea uskoa, ettei häntä kerta kaikkiaan joskus ole.

        Mutta jos tuo lohtua jonkun elämään, hyvä asia se.

        Lasu


    • Että on kyllä pölijää porukkaa täälläki... Ei voi ku reppeillä ittekseen ku kattoo mistä keskustelu on alkanu, mihin se on päätynyt ja ennen kaikkea mitä siellä välillä on tapahtunu xD

      Itte voisin näille varoittelijoille sanoa sillain vaikkapa että "sisaret hyvät: onko uskonne niin heikko että pelkäätte paperia ja kirjaimia jotka on ihminen kirjoittanut? Miten ihmisen kirjoittama voisi horjuttaa uskoa jonka pohjana on jumalan vaikutuksesta kirjoitettu läpyskä? Joko on unohdettu profeetta- (tai jumalan poika, ihan sama minulle mihin uskotte) Jeesuksen ajatukset "Jos tunnet vain yhden uskonnon, et tunne yhtäkään" Ja miten voitte jonkin asian olevan väärin jos tunnette vain "oikean" Kylläpä minä olen tuon Raamatun lukenu ja olen siitä aika paljon keskustellu erilaisten uskovien kanssa mutta en silti ole löytäny aihetta uskoa. Nyt ainakin tiedän mikä minusta on oikein koska olen tutustunut vääriin vaihtoehtoihin - perusteellisesti"

      • mustasta raamatusta

        oon kuullu että suomessa on neljä mustaa raamattua, ja tiedän missä kolme niistä on (yksi on ehkä tuhottu). ystäväni tietää/tuntee kaksi ihmistä, jotka ovat mustan raamatun lukeneet ja omistaneet itsensä saatanalle. tämän ystäväni suvussa on myös näkijöitä ja tämä on totta, he näkevät etukäteen läheisten kuolemia ym.

        tässä keskustelussa jotkut sanovat että ovat lukeneet mustan raamatun eivätkä silti nää mitään yliluonnollista. eihän se pelkästä lukemisesta tule vaan siitä jos omistautuu saatanalle, kirjan lopussa kuulemma ohjeet siihen tms.

        yksi mies,jolla oli musta raamattu, omisti itsensä saatanalle ja sai kaiken minkä halusi.kun hän tuhosi mustan raamattunsa, salama iski häneen ja tappoi miehen.miehen haudalle on monta kertaa pystytetty uusi hautakivi,mutta nykyään hauta on ilman kiveä koska joka kerta kun siihen on laitettu uusi kivi, salama on tuhonnut sen. ystäväni on nähnyt haudan eikä tämä ole valetta vaan koko juttu on oikeasti totta. eli kannattaa miettiä tosissaan haluaako mustaa raamattua lukea jos on vähänkään taikauskoinen :)


      • reyu
        mustasta raamatusta kirjoitti:

        oon kuullu että suomessa on neljä mustaa raamattua, ja tiedän missä kolme niistä on (yksi on ehkä tuhottu). ystäväni tietää/tuntee kaksi ihmistä, jotka ovat mustan raamatun lukeneet ja omistaneet itsensä saatanalle. tämän ystäväni suvussa on myös näkijöitä ja tämä on totta, he näkevät etukäteen läheisten kuolemia ym.

        tässä keskustelussa jotkut sanovat että ovat lukeneet mustan raamatun eivätkä silti nää mitään yliluonnollista. eihän se pelkästä lukemisesta tule vaan siitä jos omistautuu saatanalle, kirjan lopussa kuulemma ohjeet siihen tms.

        yksi mies,jolla oli musta raamattu, omisti itsensä saatanalle ja sai kaiken minkä halusi.kun hän tuhosi mustan raamattunsa, salama iski häneen ja tappoi miehen.miehen haudalle on monta kertaa pystytetty uusi hautakivi,mutta nykyään hauta on ilman kiveä koska joka kerta kun siihen on laitettu uusi kivi, salama on tuhonnut sen. ystäväni on nähnyt haudan eikä tämä ole valetta vaan koko juttu on oikeasti totta. eli kannattaa miettiä tosissaan haluaako mustaa raamattua lukea jos on vähänkään taikauskoinen :)

        Huuhhuh. Antaa ihmisten lukea Musta raamattu jos se kiinnostaa. Mitä sitä turhaan varoittelemaan.


      • Crusnik
        mustasta raamatusta kirjoitti:

        oon kuullu että suomessa on neljä mustaa raamattua, ja tiedän missä kolme niistä on (yksi on ehkä tuhottu). ystäväni tietää/tuntee kaksi ihmistä, jotka ovat mustan raamatun lukeneet ja omistaneet itsensä saatanalle. tämän ystäväni suvussa on myös näkijöitä ja tämä on totta, he näkevät etukäteen läheisten kuolemia ym.

        tässä keskustelussa jotkut sanovat että ovat lukeneet mustan raamatun eivätkä silti nää mitään yliluonnollista. eihän se pelkästä lukemisesta tule vaan siitä jos omistautuu saatanalle, kirjan lopussa kuulemma ohjeet siihen tms.

        yksi mies,jolla oli musta raamattu, omisti itsensä saatanalle ja sai kaiken minkä halusi.kun hän tuhosi mustan raamattunsa, salama iski häneen ja tappoi miehen.miehen haudalle on monta kertaa pystytetty uusi hautakivi,mutta nykyään hauta on ilman kiveä koska joka kerta kun siihen on laitettu uusi kivi, salama on tuhonnut sen. ystäväni on nähnyt haudan eikä tämä ole valetta vaan koko juttu on oikeasti totta. eli kannattaa miettiä tosissaan haluaako mustaa raamattua lukea jos on vähänkään taikauskoinen :)

        1 niistä kirjoista on ... minulla luettavissa.
        Enkä ole tuhoamssa sitä ebnkä hylkäämässä herraani.
        Mitä otsikon alla "pakko nyt kertoo" on. on myös totta. Henkilöllisyydestäni en puhu enempää.
        Että niille tasamaan tallaajille tiedoksi. on maailmassa isompiakin asioita kuin oma elämä.
        Omistautukaa siis paremmalle heralle. ja elämäsikin paranee. (enkä puhu siitä J''''ksen Eunukki isästä)


      • Crusnik
        Crusnik kirjoitti:

        1 niistä kirjoista on ... minulla luettavissa.
        Enkä ole tuhoamssa sitä ebnkä hylkäämässä herraani.
        Mitä otsikon alla "pakko nyt kertoo" on. on myös totta. Henkilöllisyydestäni en puhu enempää.
        Että niille tasamaan tallaajille tiedoksi. on maailmassa isompiakin asioita kuin oma elämä.
        Omistautukaa siis paremmalle heralle. ja elämäsikin paranee. (enkä puhu siitä J''''ksen Eunukki isästä)

        Ja tiedän. Mustalla Raamatlla ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa. se o vaa väärä yleis luulo. Kirja itsessään on ihan.. mielenkiintoinen. eikä se mullistamaailman kuvaa paskaakan vertaa.


      • Crusnik
        Crusnik kirjoitti:

        Ja tiedän. Mustalla Raamatlla ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa. se o vaa väärä yleis luulo. Kirja itsessään on ihan.. mielenkiintoinen. eikä se mullistamaailman kuvaa paskaakan vertaa.

        JA ihmisille jotka ovat kiinostuneita tai haluavat tietää enemmän ... Satanismista.
        Perehtykää tähän kyseiseen kirjaan: The Satanic Bible, on Anton Szandor LaVeyn vuonna 1969 kirjoittama okkulttis-filosofinen kirja. Se sisältää LaVeyn satanistisen filosofian perusteet, satanistisia rituaaleja ja muita aiheeseen liittyviä esseitä jne jne. että tästä linkistä voi esim tilata:
        https://www.akateeminenkirjakauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?shouldCachePage=false&jspStoreDir=VerkkokauppaB2C&orderId=203399&catalogId=10151&quantity=1&productId=8672141&errorViewName=ProductDisplayErrorView&orderItemId=1966135&langId=-11&catEntryId=8672141&storeId=10052&calculationUsageId=-1&ddkey=OrderCalculate


      • sustahan
        mustasta raamatusta kirjoitti:

        oon kuullu että suomessa on neljä mustaa raamattua, ja tiedän missä kolme niistä on (yksi on ehkä tuhottu). ystäväni tietää/tuntee kaksi ihmistä, jotka ovat mustan raamatun lukeneet ja omistaneet itsensä saatanalle. tämän ystäväni suvussa on myös näkijöitä ja tämä on totta, he näkevät etukäteen läheisten kuolemia ym.

        tässä keskustelussa jotkut sanovat että ovat lukeneet mustan raamatun eivätkä silti nää mitään yliluonnollista. eihän se pelkästä lukemisesta tule vaan siitä jos omistautuu saatanalle, kirjan lopussa kuulemma ohjeet siihen tms.

        yksi mies,jolla oli musta raamattu, omisti itsensä saatanalle ja sai kaiken minkä halusi.kun hän tuhosi mustan raamattunsa, salama iski häneen ja tappoi miehen.miehen haudalle on monta kertaa pystytetty uusi hautakivi,mutta nykyään hauta on ilman kiveä koska joka kerta kun siihen on laitettu uusi kivi, salama on tuhonnut sen. ystäväni on nähnyt haudan eikä tämä ole valetta vaan koko juttu on oikeasti totta. eli kannattaa miettiä tosissaan haluaako mustaa raamattua lukea jos on vähänkään taikauskoinen :)

        tulisi hyvä kirjailia. kato rupeet kirjottamaan uskonnollista fiktiota niin tienaat miljoonia. ainii ja mun nimi on muuten Saatana, jos haluat saada miljoonia nii rukoile mua apuun mut varotan, jos et anna 50% voitoista mulle nii salama tappaa sut. T: Lucifer/Saatana/järkeväjokaeiuskotollastapaskaavittuettäsinäootälykääpiöpaskahuoranpenikkavalhtelija


      • zetori66
        mustasta raamatusta kirjoitti:

        oon kuullu että suomessa on neljä mustaa raamattua, ja tiedän missä kolme niistä on (yksi on ehkä tuhottu). ystäväni tietää/tuntee kaksi ihmistä, jotka ovat mustan raamatun lukeneet ja omistaneet itsensä saatanalle. tämän ystäväni suvussa on myös näkijöitä ja tämä on totta, he näkevät etukäteen läheisten kuolemia ym.

        tässä keskustelussa jotkut sanovat että ovat lukeneet mustan raamatun eivätkä silti nää mitään yliluonnollista. eihän se pelkästä lukemisesta tule vaan siitä jos omistautuu saatanalle, kirjan lopussa kuulemma ohjeet siihen tms.

        yksi mies,jolla oli musta raamattu, omisti itsensä saatanalle ja sai kaiken minkä halusi.kun hän tuhosi mustan raamattunsa, salama iski häneen ja tappoi miehen.miehen haudalle on monta kertaa pystytetty uusi hautakivi,mutta nykyään hauta on ilman kiveä koska joka kerta kun siihen on laitettu uusi kivi, salama on tuhonnut sen. ystäväni on nähnyt haudan eikä tämä ole valetta vaan koko juttu on oikeasti totta. eli kannattaa miettiä tosissaan haluaako mustaa raamattua lukea jos on vähänkään taikauskoinen :)

        Olen kuullut, että naapurini eno joskus sai nähdä yhden näistä raamatuista, ja sen jälkeen ennusti etukäteen kaikkien sukulaistensa kuoleman. Eno hukkui pian tämän jällkeen kalareissulla. Älkää hyvät ihmiset menkö moiseen sekoamaan, parempaa lukemista esim Job 2:1

        "Kärsimän meidän pitää, kärsimän herran nimessä!"


      • bbbitch
        mustasta raamatusta kirjoitti:

        oon kuullu että suomessa on neljä mustaa raamattua, ja tiedän missä kolme niistä on (yksi on ehkä tuhottu). ystäväni tietää/tuntee kaksi ihmistä, jotka ovat mustan raamatun lukeneet ja omistaneet itsensä saatanalle. tämän ystäväni suvussa on myös näkijöitä ja tämä on totta, he näkevät etukäteen läheisten kuolemia ym.

        tässä keskustelussa jotkut sanovat että ovat lukeneet mustan raamatun eivätkä silti nää mitään yliluonnollista. eihän se pelkästä lukemisesta tule vaan siitä jos omistautuu saatanalle, kirjan lopussa kuulemma ohjeet siihen tms.

        yksi mies,jolla oli musta raamattu, omisti itsensä saatanalle ja sai kaiken minkä halusi.kun hän tuhosi mustan raamattunsa, salama iski häneen ja tappoi miehen.miehen haudalle on monta kertaa pystytetty uusi hautakivi,mutta nykyään hauta on ilman kiveä koska joka kerta kun siihen on laitettu uusi kivi, salama on tuhonnut sen. ystäväni on nähnyt haudan eikä tämä ole valetta vaan koko juttu on oikeasti totta. eli kannattaa miettiä tosissaan haluaako mustaa raamattua lukea jos on vähänkään taikauskoinen :)

        sillä mun kaverin isällä on se ja sain sen lainaksi . kaveri kyl ei tiennyt asiasta, koska kysyin suoraan hänen isältänsä ja kun kerroin kaverilleni lukeneen sitä, se sai kauheen paniikkikohtauksen ja kerto et sen pappa oli seonnu . mut jokasen oma valinta , antakaa lukee jos haluaa . itse en usko jumalaan, en saatanaan tai muuhunka, mutta aloitin lukemaan mielenkiinnosta :)


      • Maagit 1,2 ja 3
        mustasta raamatusta kirjoitti:

        oon kuullu että suomessa on neljä mustaa raamattua, ja tiedän missä kolme niistä on (yksi on ehkä tuhottu). ystäväni tietää/tuntee kaksi ihmistä, jotka ovat mustan raamatun lukeneet ja omistaneet itsensä saatanalle. tämän ystäväni suvussa on myös näkijöitä ja tämä on totta, he näkevät etukäteen läheisten kuolemia ym.

        tässä keskustelussa jotkut sanovat että ovat lukeneet mustan raamatun eivätkä silti nää mitään yliluonnollista. eihän se pelkästä lukemisesta tule vaan siitä jos omistautuu saatanalle, kirjan lopussa kuulemma ohjeet siihen tms.

        yksi mies,jolla oli musta raamattu, omisti itsensä saatanalle ja sai kaiken minkä halusi.kun hän tuhosi mustan raamattunsa, salama iski häneen ja tappoi miehen.miehen haudalle on monta kertaa pystytetty uusi hautakivi,mutta nykyään hauta on ilman kiveä koska joka kerta kun siihen on laitettu uusi kivi, salama on tuhonnut sen. ystäväni on nähnyt haudan eikä tämä ole valetta vaan koko juttu on oikeasti totta. eli kannattaa miettiä tosissaan haluaako mustaa raamattua lukea jos on vähänkään taikauskoinen :)

        Minun suvussa on enteen näkiöita jotka ovat nähneet unessa läheisen kuolevan ja he ovat kuolleet esim.Tätini näki isänsä kuolevan ja tämä kuoli viikon päästä ja mummoni luki mustaa raamattua paljon kunnes isäni ja tämän veli polttivat sen. Ja tätini sanoi että suvullamme on mystisiä voimia.


      • Anonyymi
        zetori66 kirjoitti:

        Olen kuullut, että naapurini eno joskus sai nähdä yhden näistä raamatuista, ja sen jälkeen ennusti etukäteen kaikkien sukulaistensa kuoleman. Eno hukkui pian tämän jällkeen kalareissulla. Älkää hyvät ihmiset menkö moiseen sekoamaan, parempaa lukemista esim Job 2:1

        "Kärsimän meidän pitää, kärsimän herran nimessä!"

        Heh heh...


    • Shinrei

      Ei siitä mustasta raamatusta mitään synkkiä salaisuuksia tai pimeitä totuuksia löydy, jos sellaista etsiskelet.. Minulle oli ainakin pettymys. Ei sitä jaksa lukea kun siinä on vain jotain helkkarin monimutkaista enkelihöpinää..

      Itse latasin netistä sen. En nyt jaksa etsiä linkkiä, mutta Googlesta löytyy.

    • halvalla-
    • kivaa on mulla

      tein taian hups.... kun meni taika väärään paikkaan.
      no kerran käskin hengen kääntää talon nurinpäin ,niin hups talo kääntyikin .no eipä auttanut kuin taikoa uudestaan.

    • niin kuka se

      voittaisi aina sodat ,kyllä se voima ruudissa on sanotta mitä sanotta.
      entäs raha ,ei kirjalla rahaa saa vaan työllä tai pörssistä.
      apua saa lääkäristä ei kirjasta. satukirja se on mutta hauskaa iltalukemista joillekkin.

      • tietenkin

        kirjan myyjä saa rahaa paljon . mutta tuskin millään taialla vaan myymällä ja työtä tekemällä.


    • saatananpieniperse
      • nimimerkki

        Olisiko mistaan mahdollista saada Mustaa Raamattua tietokoneelle tiedostona. Koska itse en paljoakaan jaksa kirjan aaressa istua ajattelin etta jos on mahdollista saada musta raamattu tietokoneelle olisi se paljo mielekkaampi tapa tutustua kirjaan.


      • blaaxxx
        nimimerkki kirjoitti:

        Olisiko mistaan mahdollista saada Mustaa Raamattua tietokoneelle tiedostona. Koska itse en paljoakaan jaksa kirjan aaressa istua ajattelin etta jos on mahdollista saada musta raamattu tietokoneelle olisi se paljo mielekkaampi tapa tutustua kirjaan.

        dc latasin sen


    • White_Shadow

      Saatte tilattua mustan raamatun suomenkielisen version osoitteesta www.mustaraamattu.net tai www.salakirjat.net. Itse tilasin mustan raamattuni tuolta. Maksaa 24e. Kyseinen versio ei ole alkuperäinen, ja suomentaja on niin huono että joitain sanoja on väärin kirjoitettukin, mutta tekstiä ymmärtää silti hyvin. Kirja ei ole mitenkään "paha", kuten monet tietämättömät luulevat, ja itsekkin luulin ennenkuin kirjan itse luin. Se sisältää tottakai Mooseksen 6 ja 7 kirjat, joissa on lähinnä hyvien ja pahojen henkien kutsunta loitsuja. Mutta siinä on myös jonkun ihmisen filosofisia ajatuksia ja vertailuja joistain asioista kuten vaikka profeetoista ja ennustajista, ihmeistä ja profetaalisista näyistä tms. En usko että kirjat olisivat raamatusta poistettu, ei niitä ole kirjoitettukaan yhtään raamatulliseen tapaan. Kuitenkin kirja on lähinnä valkoisen magian harjoittajille, eli niille jotka Jumalan nimeen haluavat taikoa itselleen aarteita henkiä käskien itseään palvelemaan. Itse en vielä ole rituaaleja kokeillut, joten en tiedä toimivatko ne. Kirja ei mitenkään ole kristinuskon vastainen, mutta ei se sen mukainenkaan ole, koska Jumalahan kieltää raamatussa henkien kanssa tekemisissä olemisen. ^^ Anyways, jos kiinnostaa lukea niin tuolta sen ainakin saa tilattua itselleen. En usko että tavallisista kirjakaupoista kirjaa voitte ostaa.

    • immis

      mä kävin äsken tilaamassa itelleni sen...24 euroa oli hinta, mut ei se niin justiinsa oo...

    • itse ostin

      oman mustan raamattuni. Olen kauan jo aikonut sen ostaa mutta ei mistään ole löytynyt ja nyt löytyi kuin taikaiskusta sattumalta kansalaisesta kirjakaupasta enkä sillä hetkellä edes sitä etsinyt!

    • molina

      kirjoita mulle osoite mistä saa tilata

      • molina

        lähetä mulle yks


      • Asiaan perehtynyt
        molina kirjoitti:

        lähetä mulle yks

        Tämän palstan kannanottojen Mustan Raamatun suhteen sanoisin että jokaisen,joka siihen tutustuu,pitää myös joillain osin varautua siihen,että se teos on lähinnä täyttä soopaa.Minulla on kyseinen teos,ja se on suoraan sanoen erittäin raskas ja rasittava lukeakin.Koko teoksessa ei oikeastaan ole mitään päätä eikä edes häntää.Yksi luku kumoaa toisen ja niin edespäin.Eli kyseisen kirjan etsiminen,jos joku sen haluaa ostaa,on täysin sama asia,kun heittäisi rahansa kaivoon.


    • musta raamattu on ja varmaan saat osoitteen 0449514498

      • Sun Musta Unes..

        Huh huh.. ei voi muutaku nauraa tässäki keskustelus. Ostakaa vaik tietonne, jos tarvii väitellä. Hyvin sen saa haettua kirjakaupoista (useista) mut se on vaa sen "pelkeä" vesio. "Virallist" ette suomen kielellä saa, vaik p***aa tönkisitte naamallanne. Englannin kielen version saa ostettua pilkkahinnalla (olisko n. 30-50e paikkeilla tai jotain sinne päin) Ei ole mikään sen maalisen ihmeelinen kirja, mut mukava lukukokemus.


    • pekkaerkkimattiyrö

      Mul on se koneel PDF tiedostona.Sen saa myös mun sivulta,osoite on:
      http://www.freewebs.com/aa34/Musta Raamattu 1957.pdf

      Sieltä ylhäältä(mozilla firefoxilla)painatte Tiedosto ja sieltä tallenna sivu nimellä...

      • Dobis__

        Ihan asiasta poiketen,mua kauhistuttaa tilanne,johon ihmiskunta on ajautunut. Ennen oli pelonsekainen kunnioitus näitä asioita,mutta niissä oli varmasti perääkin. Mihin kaikki kunnioitus on jäänyt? Sanonpa vain teille,että jos mustan raamatun kaltaiset kirjat eivät ole sielunvihollisesta niin mitkä sitten?
        Ja jos tuo kirja ei johda lukijaansa,etenkin tietämätöntä sellaista harhaan,niin ei mikään. Ihmismieli on helppo manipuloida pienemmilläkin vippaskonsteilla,mutta muistakaa,että se mitä luette jää vähintään alitajuntaan. Arvostakaa edes vähän sitä,mitä ette pysty näkemään tai tuska on kova vielä sitten kun on liian myöhäistä.


      • tietämätönn

        En saa auki tota??


      • Telmer

        Voiko nyt joku joka tietää suoran linkin jonnekkin sivulle mistä ton mustan raamatun vois lukea,niin laittais sen tänne..


      • juupa juu

      • yritin ladata tiendostoa mut ei pystyny voitko lähettää mulle sähköpostii se


    • Baphomet

      tiedän että keskustelu on jo melko vanha, mutta itse olen tätä mieltä mustasta raamatusta että millä tavalla se liittyy satanismiin ainakin vähän tai miten vain parhaakseen näkee ja miten suuria tekoja haluaa tehdä... en siis meinaa että satanistin pitäs alkaa kunnioittaa mitään runkkari ''taivaan isää'' vaan että tuosta kirjasta voi poimia omiin töihinsä tiettyjä esim.pahojen henkien nimiä ja heidät voi loihtia sitten esiin... ja kun satanismiin kuuluu magia ja mitä mustassa raamatussa sitten on? no magiaa. ja mitkä sen magian kuljettaa henget eli ''energia'' ja no satanistejä on erinlaisia eikä satanistit ikinä ole samanlaisia eikä mielestäni satanismilla ole tiettyä ''kaavaa'' millä kuljetaan, muuta kun tietysti että on itse itsensä herra ja tekee sitä mitä haluaa... mutta mitä olen itse tutkinut satanismia ja elän itsekkin satanistina niin kyllä itse uskon henkimaailmoihin ja kokreempaan voimaan (pimeyden voimiin)(ja saatana on se joka antaa luvan maistaa ''itsensä jumaloimista'' kuhan muistaa että Lucifer/Saatana on se suurin.) ja magiasta vielä että kun jotkut pitää mustaa raamattua valkean magian oppikirjana ja toiset mustan magian oppikirjana, niin onhan se totta että musta raamattu käsittelee melko paljon jeesusta ja ''taivaan isää'' niin mitä tuota mustaa raamattua olen lukenut niin on sielä pahojenkin henkien kutsuntaa ja no magiahan sinäänsä on myös kielletty kristinuskossa eli sitä voisi satanistina myös käyttää jumalan pilkkaamis tarkoitukseen... mutta sen haluan sanoa vaikka jotkut varmaan tietääkin että ei olee valkeaa ja mustaa magiaa vaan on vaan magia ja jokainen voi käyttää magiaa omiin haluttuihin tarkotuksiinsa ja se määrittelee sitten sen minkä väriseks magiaansa haluaa kutsua... elikkä loppujen lopuksi musta raamattu kuuluu kaikille ketkä haluaa olla tekemisissä henkien ja magian kanssa tekemisissä. kaikki olemme erinlaisia ja jokainen meistä luo oman polkunsa, toiset luo vasemman käden polkunsa kuin parhaakseen näkee ja tosiet oikean käden polkunsa kuin parhaakseen näkee... satanistina sanoisin että se joka luo oman polkunsa kuin itse haluaa ja kunnioittaa pimeyden voimia ja harrastaa magiaa ja henkien kanssa keskustelua niin hän tulee vielä näkemään ja tietämään paljon ja mikä parasta tietämään asioita itsestään enemmän kuin ois osannut arvatakkaan...

      elikkä jokainen noita voidaan määritellä tekojensa mukaan Satanistia kutsutaan mustaksi noidaksi tai velhoksi ja sitten taas valkeita noitia valkeiks... mutta se että jos satanisti tutkii ja opiskelee jotain mustasta raamatusta niin ei ole mielestäni turhaa koska mustassa raamatussa on tosiaa pahoistakin voimista ja ekoilla sivuilla jo lukee että VALKEUDEN JA PIMEYDEN OPPI YLILUONNOLLISTEN ILMESTYSTEN AIKAANSAAMISEKSI. eli eikö tuo jo kerro että tämä kirja on sunnattu esim. vaikka myös satanisteille....

      mutta tämä on vain minun oman saatanallisen polkuni pieni osa ja näkemys... niinkuin sanoin kaikki ovat erinalisia ja jokainen luo itse oman polkunsa ja seuraavat omaa tähteään...

      HUOM! saattaa lukijoista sekavalta kuullostaa tämä selostukseni mutta koitin sen näin nopeesti esittää teille. :D

      • EmptySlot

        Jetsulleen. Mustasta Raamatusta löytyy loppujen lopuksi melkoinen määrä satanisteja puhuttelevia tekstejä ja riittejä. Kaikenlainen kanssakäyminen okkultismin, -oli se sitten valkoisesta magiasta ja wiccalaisuudesta aina saatanallisten voimien pimeimpiin syövereihin asti perustuu ihmisen vaistoihin luonnonvoimien kanssa sekä eläimellisten/lihallisten nautintojen kutsuun.

        In nomine Dei nostri Satanas Luciferi exelsi.


      • LaVey^

      • LaVey^
        LaVey^ kirjoitti:

        Baphomet kirjoitti: "ja koska satanismiin kuuluu magia..."

        Ja pidät itseäsi satanistina?
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Satanismi

        pieni pätkä satanistisesta aatteesta, mitä ns "Saatana" on.

        1. Saatana edustaa nautintoa pidättyväisyyden sijaan.

        2. Saatana edustaa elintärkeää konkreettisuutta hengellisen haihattelun sijaan.

        3. Saatana edustaa tahriintumatonta viisautta tekopyhän itsepetoksen sijaan.

        4. Saatana edustaa ystävällisyyttä sen ansaitseville rakkauden kiittämättömiin haaskaamisen sijaan.

        5. Saatana edustaa kostoa toisen posken kääntämisen sijaan.

        6. Saatana edustaa vastuuta vastuussa oleville psyykkisistä vampyyreista huolehtimisen sijaan.

        7. Saatana edustaa ihmistä vain yhtenä eläimistä, toisinaan parempana, useammin huonompana kuin nelijalkaisia, koska hän on jumalallisen hengellisen ja älyllisen kehityksensä ansiosta tullut eläimistä häijyimäksi.

        8. Saatana edustaa kaikkia niin kutsuttaja syntejä, koska ne kaikki johtavat ruumiilliseen, älylliseen tai emotionaaliseen mielihyvään.


      • 010168 MP

        ..sulle ainakaan opettanu soomen kieltä!!!

        Mut kerta se on sellanen loitsukirjanen niin, voin laittaa tilinumeroni sulle voit sitten laittaa sinne rahnoo tulemaan kun "loitsuat sen kirjas avulla" vaikka ens alkuun lottovoiton meille!!!

        Ja mitä sun saatanan polkuun tulee niin et tiedä just mitää saatanallisesta elämästä!

        Kerron omasta (näin jäkeenpäin ynnättynä) saatanallisesta elämästä:

        Synnyin 1967
        Ala-asteen jäkeen lasten kotiin kun faija tappo mutsin.
        Ylä-asteella tarkiksella syljettävänä.
        Armeijan jälkeen lähin mualimalle ja päädyin legioonaan(1989-1998=9v) josta mut poistettiin kun todettiin diabeettes.
        1999 löysin itteni paska ojasta australian maryborughista(brispanesta vähän ylöspäin) täynnä neulanjälkiä, kun olin yli vuoden matkannu tapaamaan ainutta elossa olevaa sukulaistani(enoani), nykyään vainaata.
        2001 takas Suomeen huumeet unohettuna mut juotavaa kului sen verran et kuoli ohi mennen yksi jehova kun tyrkytti mulle(enkä ois muuten eroon päässy siitä ukost) Tampereella vihkosiaan(vartiotornia tai vast.) ollessani vitun kovassa rapulassa menossa kaverilta vippaamaan muutamaa kymppiä et sais olon korjattua.
        2005 linnasta ulos enkä sen koomin oo viinaa. huumeita tai röökii vetäny. Maasta vedän 300kg,kyykkään 250kg 8kertaa(toistoa), juoksen 4xvuodessa puolimaratonin, ENKÄ USKO KUMPAANKAAN "SAATANOIHIS" TAI JUMALOIHINKAAN!!!!!!!!!!!

        Uskon vain et joillain muilla on parempi,fiksumpi tai saatanallisempi elämä kuin mulla!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • me and I
        LaVey^ kirjoitti:

        pieni pätkä satanistisesta aatteesta, mitä ns "Saatana" on.

        1. Saatana edustaa nautintoa pidättyväisyyden sijaan.

        2. Saatana edustaa elintärkeää konkreettisuutta hengellisen haihattelun sijaan.

        3. Saatana edustaa tahriintumatonta viisautta tekopyhän itsepetoksen sijaan.

        4. Saatana edustaa ystävällisyyttä sen ansaitseville rakkauden kiittämättömiin haaskaamisen sijaan.

        5. Saatana edustaa kostoa toisen posken kääntämisen sijaan.

        6. Saatana edustaa vastuuta vastuussa oleville psyykkisistä vampyyreista huolehtimisen sijaan.

        7. Saatana edustaa ihmistä vain yhtenä eläimistä, toisinaan parempana, useammin huonompana kuin nelijalkaisia, koska hän on jumalallisen hengellisen ja älyllisen kehityksensä ansiosta tullut eläimistä häijyimäksi.

        8. Saatana edustaa kaikkia niin kutsuttaja syntejä, koska ne kaikki johtavat ruumiilliseen, älylliseen tai emotionaaliseen mielihyvään.

        9. Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all
        these years!


    • Perehtynyt

      Se on keksitty koko kirja , eli EI ole Moosesekesn 6. eikä 7. kirja. Se on Keskiajalla kirjoitettu loitsukirja. Aivan humpuukia koko kirja ei kannata lukea.

      • ihan...

        uuemman ajan puolelta, luulen.

        Musta Raamattu on boring...

        Necronomicon Rocks!


    • Asiantuntija

      Joo eli nyt kaikille jotka eivät näita kahta kirjasta tunne niin tässä linkit..

      http://koti.kapsi.fi/matiaz/Musta Raamattu 1957.pdf

      Ja tässä Saatanallinen.

      http://std.kku.ac.th/4830401674/The Satanic Bible.pdf

      Ja jos jollekkin on epäselvä niin. Musta Raamattu on luotu Necronomiconin pohjalta. Mutta La Vey insipiroi Saatanallisen raamattunsa näiden kahden "Mustan Raamatun ja Necronomiconin pohjalta." Mm Necronomiconissa esiintyvät Eenokin avaimet hän kopioi Saatanalliseen Raamattuunsa vähän eri versioina.

      • Luikautus

      • ei päässy kumpaankaa linkkiin minä


    • Niksuj4
      • nahkamuna+

        lainaus ketjusta : "yksi mies,jolla oli musta raamattu, omisti itsensä saatanalle ja sai kaiken minkä halusi.kun hän tuhosi mustan raamattunsa, salama iski häneen ja tappoi miehen.miehen haudalle on monta kertaa pystytetty uusi hautakivi,mutta nykyään hauta on ilman kiveä koska joka kerta kun siihen on laitettu uusi kivi, salama on tuhonnut sen. ystäväni on nähnyt haudan eikä tämä ole valetta vaan koko juttu on oikeasti totta. eli kannattaa miettiä tosissaan haluaako mustaa raamattua lukea jos on vähänkään taikauskoinen :) "
        kumma juttu että lehdet ei kirjoita ko. tapauksesta ? aina jotain on sattunut siskon, kummin, kaiman enon tuttavalle ! missähän hauta on, niin vois käydä tdigaan ? aika moista satua. kannattaa vain uskoa itseensä.


      • T: Perkele
        nahkamuna+ kirjoitti:

        lainaus ketjusta : "yksi mies,jolla oli musta raamattu, omisti itsensä saatanalle ja sai kaiken minkä halusi.kun hän tuhosi mustan raamattunsa, salama iski häneen ja tappoi miehen.miehen haudalle on monta kertaa pystytetty uusi hautakivi,mutta nykyään hauta on ilman kiveä koska joka kerta kun siihen on laitettu uusi kivi, salama on tuhonnut sen. ystäväni on nähnyt haudan eikä tämä ole valetta vaan koko juttu on oikeasti totta. eli kannattaa miettiä tosissaan haluaako mustaa raamattua lukea jos on vähänkään taikauskoinen :) "
        kumma juttu että lehdet ei kirjoita ko. tapauksesta ? aina jotain on sattunut siskon, kummin, kaiman enon tuttavalle ! missähän hauta on, niin vois käydä tdigaan ? aika moista satua. kannattaa vain uskoa itseensä.

        ..kaveris yhteys tiedot jos laitan s.postini sulle, haluasin kuulla tarinan??
        Kun mä en oo saanu mitään vai olen lukenu ko.kirjan kahteen kertaan suomex/englannix!!


    • Foulheart

      Musta Raamattu ei ole sen ihmeempi kirja kuin muutkaan raamatusta pois jätetyt. Se sisältää lähinnä kristinuskon magian, jota nykykirkko ei tunnusta. Ise kyseisen teoksen lainasin ihan kirjastosta. En suosittele, mutta tarkista lähikirjaston hakukoneella löytyykö.

    • on Keski-ajalta peräisin olevaa tekstiä. Sen maine on kansan keskuudessa vain mahtavampi kuin olisi aiheellista.. Vaaditaan kyllä asiaan paneutumista mikäli sen höpöteksteihin haluaa paneutua. Pikkupoikien keskuudessa nimi Musta Raamattu voi ehkä herättää kammoa mutta täysijärkinen tuskin löytää kyseisestä opuksesta yhtään mitään.

      • DefilerSenpai

        Tämä ketju on ollut niin täynnä uskomatonta sontaa joka suuntaan, että olen täällä vedet silmissä itkenyt ja nauranut.
        Musta Raamattu ei liity mitenkään satanismiin tai saatananpalvontaan. Se on kirja joka pääasiassa sisältää kabbalaisia manauksia, eli oikeastaan liittyy juutalaisuuteen.
        Kirjan lukeminen ei saa sinua sekoamaan, saa olla aikamoinen taipumus mielisairauksiin jo luonnostaan, että moinen sen saa laukeamaan.
        Kirjan lukeminen ei saa sinua palvomaan saatanaa, eikä sen pitäisi olla kristillisestäkään näkökulmasta niin kamala kirja. Se on vain kirja.
        Ja miten ihmeessä sen lukeminen voi olla Suomen laissa kielletty, jos sitä saa ostettua kirjakaupan hyllyltä? Aivan naurettavaa ruveta ihme säikyttelyhuhujen päälle perustaa käsitystä mistään.


    • t5t56y56
    • "Vannomatta paras"

      Kannattaa tosiaan miettiä, onko Musta Raamattu vaivan arvoinen. Nämä kohutut Mooseksen kuudennet ja seitsemännet kirjat ovat nimittäin paljastuneet huijaukseksi ja niiden tekijä (ei todellakaan miltään Raamatun/alkukirkon ajoilta) on myöntänyt keksineensä ne itse. Itsellenikin tuli tämä oikeastaan vasta vähän aikaa sitten ilmi.
      Yksiselitteisesti näitä kirjoja ja magiaa ei kirkon jos minkään muunkaan noidan tarvitse tunnustaa koska ne ovat lööperiä. Itse pitkään luulin että nämä ovat jonkin sortin salakirjoja, jotka sisältyvät vain pappien vapaa-ehtoiseen koulutus jaksoon ns. extrana koska näin olin kuullut. Pienen selvittelyn jälkeen vähän nolotti, että olin melkein mennyt tuntemaltani papilta kyselemään huhun todenperäisyyttä. Joten älkää ruvetko ainakaan pätemään "Mustalla Raamatulla" missään okkultismi/yms. keskusteluissa.

    • shubbaa
      • frater zzz

        Yksi heikko grimoire muiden joukossa.


    • joskuspienena

      Siinä on 12 demonia joilla on kaikilla symbolinen ympyrä ja kaikille pitäisi uhrata verta, oikein muuta se ei sitten sisälläkkään.

      En muista edes nimiä mutta yksi oli kreikkalaiselta nimeltään MEPH, eli Mephistophiles, muistaakseni Azalea 1.

      Kaikille näille oli yhteistä se että aina pitää pilkata Jeesusta uhrauksen yhteydessä ja uhrata ihmisen verta, näille 12:lle.

    • joskuspienena

      Mutta tuo minkä minä luin, ei todellakaan ollut mikään jotain raamattuotosta, vaan sisälsi lähes kokonaan uhrausohjeita 12:lle demonille, aika yksityiskohtaisesti...

      • joskuspienena

        Savitaulujen tekemisohjeita ja jotain, mutta ei todellakaan ollut sanaakaan lainattu raamatusta, sitten nämä 12 demonijohtajaa, joiden pomo oli lucifer itse.. sellaiset omat ympyrät... jotain kreikkalaista kirjoitusta kai...

        semmoinen "raamattu" oli se :)


    • kiinnostunut (::::::

      mun kaverin kaveri oli lukenut mustaa raamattua. sen jälkeen se oli unissaan lyönyt itseään saksilla, mutta ei ollut kuollut onneksi siihen. mutta haluaisin lukea sen ihan mielenkiinnosta.... :))

      • voikiitos

        vittujoo luin äske pätkän tosta mustasta raamatusta mikä nyt oli linkkinä tossa vähän ylempänä, kello on 2:28 yöllä ja huomenna pitäs viel kouluunki mennä. kiitos että annat mun mennä nukkumaan rauhallisena ja hyvillä mielin.


    • Timppa_584
    • Ottakaa selvää eka.

      http://koti.kapsi.fi/~matiaz/Musta Raamattu 1957.pdf

      Mä selailin tuota ja sielä oli rukouksia psalmista vaikka mihin vaivaan. Kansanparantajat on lukeneet tuota joskus ennenvanhaan. Sielä oli juoppohulluudesta helemättömyyteen rukouksia. Enkelten kutsumista (enkeleiden nimiä oli vaik kui paljo) Ei mitään saatanaan liittyvää.

    • Totuus tekee vapaaks

      Miksi lukea tummempaa Raamattua kun voi lukea Valkeuden teoista Raamatusta josta ei käytetä etuliitteenä sanaa musta.

      Johanneksen evankeliumi 3: 15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
      16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
      17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
      18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
      19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
      20 Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
      21 Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

    • janne,,,,t......p

      itse en lukenut yhtään edeltävää tekstiä, olen katsellut että netistä saisi kopioita kyseisestä raamatusta, mutta en halua tilata kopiota tiedän mustan raamatun voiman, kuuleman perusteella joka on kulkenut suvussani, meidän suvussa oli alkuuperäinen mustaraamattu joka hävisi mystisesti valkean raamatun yhteydessä tulipalon aikaan, omaksi onneksemme lapsuuden kotimme ei palanut, ihme että talo ei palanut. Mutta tulipalon jälkeen oli ainoastaan valkea raamattu jäljellä, kun kysyin isältäni tulipalosta. Hän kertoi että oli yrittänyt mennä ylä kertaan mutta ei nähnyt mitään (vesi letku mukana) 12 sekunttia ja he olivat takaisin ala kerrassa muistan tapahtuman ja palomiehet, he myöskin ihmettelivät että kuinka asunto on voinut sammua kuin itsestään (tapahtui enonkosken karvilassa) kiinnostukseni on kova ja uskon olevani valmis. ketkä katsokoon katsokoon kasvokkain [email protected]

    • Bumba

      Miksi kukaan on kovin kiinnostunut saatanasta, joka on jo hävinnyt sodan Jumalaa vastaan? Satanistit ja saatananpalvojat tietävät saatanasta sen verran kuin Raamattu asiaa valaisee. Miksi he eivät halua olla voittajan puolella? Onko saatana valehdellut heille ja luvannut jotain hienoja juttuja? Raamattu paljastaa, että saatana on valheiden isä. Tuhansien juonien mestari. Mutta Pyhä Henki paljastaa kaikki saatanan juonet. Saatana lupasi Jeesuksellekin kaikenlaisia rikkauksia jos vain Jeesus kumartaisi saatanaa. Lupailee varmaan nykyään samantyylisiä juttuja, rahaa, valtaa, menestystä ym. Mutta mutta...sitä menestystä voi kyllä tullakin, mutta mikä on hinta. Sielu, joka joutuu kadotukseen kärsimään samasta tuskasta mistä saatanakin joutuu kärsimään. Logiikka on se, että koska saatana on karkotettu taivaasta ylpeytensä vuoksi, hän ei halua että kukaan ihminenkään pääsee sinne. Saatana tietää millaista taivaassa on olla ja on todella kateellinen siitä jos ihmiset, Jumalan rakkaat luodut, pääsevät taivaan loistoon ja kunniaan.
      Yksi iso valhe minkä saatana sanoo jokaiselle joka on "myynyt" sielunsa hänelle on se, että sitä diiliä ei voisi enää tehdä tyhjäksi vaan että sielu kuuluu ikuisesti saatanalle. Ei pidä paikkaansa!

      Jos olet sellaisen diilin tehnyt niin voin lohduttaa sinua, kuten Jeesuskin tekee: Se diili on murrettavissa Jeesuksen auktoriteetilla. Kun Jeesus antoi henkensä ristillä tapahtui myös niin että saatanasta saatiin täydellinen voitto.
      Niinpä kun olet kyllästynyt saatanan antamiin "hienouksiin" niin voit sanoa Jeesukselle: "Anna minun kaikki syntini anteeksi ja tule sydämeeni asumaan."
      Sillä hetkellä astut saatanan valtakunnasta Jumalan valtakuntaan, pimeydestä valoon. Eikä saatanalla ole enää mitään sinussa. Hän voi kyllä valehdella omistavansa sinut, mutta ei muuta. Myös riivaajahenget lähtevät Jeesuksen nimessä, aivan kuten Raamatun aikoina:)
      On olemassa toivo, joten älä luovuta elämässäsi!

    • R.I.P123

      homoja te kaikki ku uskotte tollaseen paskaan

      • Perrjantai

        Älä muuta viserrä. Jeesushihhuleita ilmestyy aina saarnaamaan.


    • TheTruth.

      Kaikki uskonnot on ihmisten keksimiä ja turhia, ja pitää olla aika sekaisin jos rupeaa yhteenkään niistä uskomaan.. : ) Että hah vaan teille kaikille. Kohta varmaan perustetaan Teletapismi ja palvotaan Tiivitaavia, Hipsua, Laa-laata ja Paita. Luulisi että nykyaikana ollaan sen verran sivistyneitä, että tiedetään, miksi uskonnot aikoinaan perustettiin, ja että ne on yhtä tosia kuin Harry Potterit ja Taru Sormusten Herrasta-trilogia.

      • %)

        Aina tännekin tupsahtaa joku jehova/ateisti joka luulee olevansa se joka tietää "Sen Absoluuttisen Totuuden Asioista" ja pistää pienen saarnan pystyyn. Tervetuloa joukon jatkeeksi.


    • V*ttu mä sanon..

      Itse luin kirjan ja kun pääsin loppuun niin valot rupivat vilkkumaan ja ruvin näkemään kuolleita ihmisiä kaikkialla... Ne katsovat minua päivin ja öin ja nauravat ja kiduttavat... En saa enää unta, auttakaa! No eivaan, en ole vielä lukenut kirjaa mutta tilasin sen ja odotan innolla että kirjan lopussa taivas synkkenee ja valot vilkkuvat, jos oikeasti Musta Raamattu toisi jotain demoneita maanpäälle, niin eiköhän se Jeesuskin olisi jo tullut... Itse sain sellaisen käsityksen että kirja perustuu mooseksen taika -ja henkioppiin ( eli siis 6 ja 7 kirja mitä se nyt niitä sirkkoja taiko taivaalta ja ruton egyptiläisille vai miten se nyt oli). Kirja olisi varmaan otettu pois myynnistä jos oikeasti ihmisillä olisi vintti pimentynyt kun oli lukenut kirjan... Kirja ei pitäisi olla mitenkään laiton, se vain otettiin pois raamatusta jonkun syyn takia... Mutta itse toivotan pelottavia lukuhetkiä uskoipa Jumalaan, tai ei..

      • Repsikka

        Epäonnekasta että noin uskomattoman laimea kirja kuin musta raamattu laukaisi uskovaiselle skitsofrenian. Saattaa tietysti taas olla näitä uskiksien valhestooreja. :)


      • vellu24
        Repsikka kirjoitti:

        Epäonnekasta että noin uskomattoman laimea kirja kuin musta raamattu laukaisi uskovaiselle skitsofrenian. Saattaa tietysti taas olla näitä uskiksien valhestooreja. :)

        tyyppi luki ensimmäiset lauseet, paljon on nähtävästi yritystä.


    • J03lz1912
    • Erakko

      Kyllä se tavan raamattu on kautta historian aiheuttanut pahempia psykooseja kuin musta raamattu.

    • kirja "sukukalleus"

      niiin vanha topicci mut nyt vittu. KUINKA MONI TEISTÄ ON LUKENUT _SEN_ALKUPERÄISEN_? tiedän itse omistavani WANHAN mustan raamatun, joka on kulkenut suvussa monta sataa vuotta (sukuni alun alkujaan ranskasta), enkä mitään "harry potterin loitsukirjaa" ja voin sanoa että alkuperäisessä, 1800-luvun kirjassa on _PALJON_ enemmän tekstiä kuin uudessa julkaisussa. eikä ole tosiaan suomeksi pakolla väännetty. kirjan etukannen sisäpuolelle on myös kirjoitettu tiettyjä "sääntöjä" mm. jos annat kirjan jollekkin ennen kuolemaasi, kuolet itse. jos aloitat lukemaan kirjaa, etkä lue loppuun vaan poltat kirjan, kuolet yms. TÄTÄ VERSIOTA EI KIRJASTA SAA SUOMEN KIELISENÄ, VAAN ENGLANTI/HEPREA/ARABIA. itse en ole kirjaa lukenut, enkä varmaan aio ennen viimeistä retkeä sairaalaan. ja tiedoksi kaikille, kirja EI ole myynnissä/lainattavissa/kopioitavissa.

      älkää ihmiset tulko tänne pätemään "satanismi ja saatanan palvonta samaa paskaa" - näillä ei ole MITÄÄN tekemistä toistensa kanssa, se on taas näitä hei kuulostaapa samalta, siis sama juttu! junttien keksintöjä. jos et oikeasti mistään mitään tiedä, ole edes hiljaa asiasta.

    • niinsevainon

      JUMALAN siunausta teille kaikille.....

      • ...

        Minkä niistä?


    • hyvä linkki
      • Raamattu-fani

        Jep täynnä väkivaltaa ja kuolemaa. Raakempi opus kuin se musta raamattu. Miljoonat ovat kuolleet kun tuon kirjan järjetöntä uskontoa on levitetty.


    • utelias

      Tuolla aikaisemmin oli viesti:

      "pakko nyt kertoo
      oon kuullu että suomessa on neljä mustaa raamattua, ja tiedän missä kolme niistä on (yksi on ehkä tuhottu). ystäväni tietää/tuntee kaksi ihmistä, jotka ovat mustan raamatun lukeneet ja omistaneet itsensä saatanalle. tämän ystäväni suvussa on myös näkijöitä ja tämä on totta, he näkevät etukäteen läheisten kuolemia ym."

      Miten nämä neljä mustaa raamattua määritellään?

    • satanismi.fi

      Tuo musta raamattu on juutalaisten kirja. Ei oikeastaan siis mitenkään edes suomalaista kulttuuria vaan import uskonto kuten katolilaisten tuoma kristinusko ja muu roska. En omista itseäni noille kirjoille, koska ne ovat uskonnollinen troijan hevonen, jolla manipuloidaan ihmiset valtakoneiston osiksi.

      • _satnisti_

        mustaa ramattua luetaan veri rituaaleissa TAKAPERIN sillä on tekemistä satnismin kanssa


    • Wiccalainen.

      ירח
      שמש
      שני גדול
      שני גדול שהחיים שלי יעזרו לי

    • Rasta muumattu

      En aio lukea.

    • _satanisti_

      mustaa raamattua luetaan rituaaleissa sillä ON tekemistä satanismin kanssa

    • tässähäntämää
    • otekirjasta

      Jos tahdot noitua ja pakottaa henkiä tulemaan näkyviin luoksesi ja tekemään palvelustasi, niin seuratkaa seuraavia ohjeita:

      Olkaa tottelevainen Jumalan käskyille niin paljon kuin mahdollista.

      Perustukaa ja luottakaa Jumalan voimaan ja väkevyyteen: uskokaa vahvasti Hänen kaikkivoipaan apuun työssänne, ja henget tulevat palvelukseenne ja tottelevat teitä.

      Jatkakaa noitumistanne, älkääkä lopettako, vaikka henget eivät heti ilmestyisikään.

      Olkaa väsymätön työssänne ja uskossanne, sillä epäilevä ei koskaan mitään aikaan saa.

      Ottakaa tarkka huomio ajasta, esim.:

      Maanantai-yönä kello yhdestätoista kello kolmeen.

      Tiistai-yönä kello kymmenestä kello kahteen.

      Keskiviikko-yönä kello kahdestatoista kello kolmeen.

      Torstai-yönä kello kahdestatoista kello kahteen.

      Perjantai-yönä kello kymmenestä kello kolmeen.

      Lauantai-yönä kello kymmenestä kello kahteentoista.

      Sunnuntai pitäkää pyhänä Herralle Sepaothille, Adonai, Tetragrammaton.

      • toinenotekirjasta

        Demoniset voimat ja orjapalvelijat, ne ihmiset, jotka palvelevat saatanaa, voivat liikkua niin peitteen yläpinnalla kuin sen alapuolellakin, ja toimia siellä.

        Sieltä korkeudesta he hallitsevat ja kontrolloivat tapahtumia alhaalla.

        Kun he ovat saattaneet työnsä päätökseen, he poistuvat tuolta peitteeltä, katolta. Tämän kaiken he tekevät liiton kautta, joka antaa yhä uudelleen heille voimaa.

        Miten se tapahtuu?

        Se tapahtuu niiden uhrien kautta, joita ihmiset tuovat alttareille.

        Oli erilaisia uhreja: taikuutta, veriuhreja, ihmis- ja eläinuhreja; jopa abortit ja sodat
        toimivat uhreina.

        Uhri voidaan suorittaa seksuaalisen moraalittomuuden muodossa, kaikenlaisten seksuaalisten perversioiden kautta.

        Nämä uhrit vahvistavat demoneita ja antavat niille uutta voimaa."


    • ttkkl

      Samassa kirjassa on maononra, ettei ole kuin viisi Mooseksen kirjaa!
      Nimion käännösvirhe, jokaaiheutunuthebreankirjainten käyttämsestä lukuarvoina, jossa 2 jam3 edustavat kirjaimet tulkittu väärin 6.ja 7,:,mäksi. Eli sisältää nuiden Moseksen kirjojen 2. ja 3. tekstejä.

    • Maagi777

      Et ole kovin uskottava jos et omista painettuna kirjana.

    • AweLilith

      Voi jumalauta tää ketju on huvittava :D Siis satanistejahan löytyy niin teistisiä satanisteja kuin ateistisia satanistejakin, LaVeyn satanismi on poikinu paljon. Musta Raamattu on hyvinhyvin kiinnostuskiikarin alla itelläkin tässä, kun mulla on uskonnon kirjotukset tossa maaliskuussa. Ihan kiva tietää jostakin muustakin kun Lalleista ja Lutherista. Järkyttäny porukkaa jo sillä et menin möläyttään ussankurssilla lukeneeni saatanallisen raamatun, oon tähänki asti ollu se hautakivienkaataja ja saatananpalvoja, ihan vaan ulkonäköni takia :D

    • Lyydia_Yrtinkeittäjä

      Hiljasta horinaa koko eepos. Keskiaikainen kömpelö satukirja.

    • Tiedän kirjan viimeisen lauseen,tiedätkö sinä?

    • epäreilua

      Terve.
      Jos Teillä ystävällisesti on myytävänä MUSTA RAAMATTU MOOSES.6 ja 7 kirja niin ostan
      t.hh
      [email protected]

    • antijeesus

      www.paholainen.fi siellä on joku Paholaista käsittelevä kirja.

      • okkult2

        olipas tönkösti kirjoitettua


    • okkult

      Tuoo musta raamattu on grimoire eikä satanismia.
      Satanismi on alakulttuuri.

    • pidaJeesumielessa

      Mullapas on ruskea raamattu!

    • Anonyymi

      Lukekaa kirja: Syvyyden Kuilusta !

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe