Vapaa kuvaus

"Ajattelen, siis olen." (Descartes) "Minä en ajattele, minä vain olen." (Tuntematon) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

73

Kommenttia

1182

1. Digiboxi-ongelma

Digiboximme on IDL 7000m CCX. Sen ominaisuuksia on kahden kanavan ja kolmannen yhtäaikainen katselu. Mutta: Kuuluuko sen
    Digi-tv
    1
    140
  2. Loisteputkilamppuongelma

Olohuoneessamme verhojen takana on kaksi pääksekkäin olevaa loisteputkivalaisinta. Toinen putkista sammui, joten ostin u
    Kodin niksit
    7
    546
  3. Hei Tietokoneviisaat

Kuinka saa kirjoitettua @-merkin kun tavanomainen AltGr 2 ei sitä anna?
    Sähköposti
    2
    310
  4. Tietäääkö Jumala

oman nimensä? Jumala illmoitti Moosekselle olevansa "minä olen se, joka olen". Olisikohan mahdollista, ettei Jumala its
    Helluntailaisuus
    4
    199
  5. Helluntalaisista virallisestikin kristittyjä

>> Suomen Helluntaikirkon järjestäytyminen uskonnolliseksi yhdyskunnaksi on tuonut myös helluntailaisille mahdollisuuden
    Kristinusko
    7
    124
  6. Sunnuntailaki - toteutunut ennustus ?

Nyt siis on tullut (ennustettu ? ) Sunnuntailaki. Kukaan ei enää voi ostaa eikä myydä (ainakaan Sunnuntaina) ellei lopet
    Adventismi
    6
    115
  7. Sapatti - myöhäisempää traditioperinnettä

>>3. Luomisen muistomerkkikö ihmiskunnalle? Papillisen ja historiallisesti nuoremman ensimmäisen luomiskertomuksen lopus
    Adventismi
    4
    104
  8. Pulsaattorikoneen teho?

Osaakohan joku sanoa millaisia ovat vanhojen pulsaattoripesukoneiden tehot (wattia) eli pyörisikö sellainen kahden kilow
    Kodinkoneet
    3
    391
  9. Nahistelua alkukristillisyyden malliin

Ei tuo "Mohikaanin", "Ekivaarin" ja "Hirvaksen" kädenvääntö oppikysymyksistä mitään uutta ole. Sehän on aivan alkukristi
    Helluntailaisuus
    10
    260
  10. "Jeesuksen todistus"

Nimim. "kolme-enkeliä" kirjoittaa: >> Vain adventtiseurakunassa seurataan kaikessa Raamattua ja uskotaan Jeesuksen todi
    Adventismi
    16
    511
  11. Sallittu, kielletty ja käsketty adventisteilla?

Onko adventistien opissa ja ajattelussa sallittu kaikki mitä Raamatussa ei ole kielletty? Entä onko kaikki mitä Raamatt
    Adventismi
    9
    217
  12. Miten saan XP:n muistamaan...

Miten saan XP:n muistamaan henkilötietoni - siis nimeni ja osoitteeni (esim. katu, postinumero, paikkakunta, puhelin) -
    Tietotekniikka
    7
    430
  13. Jeesus - tosi Jumala ja tosi ihminen

Luomiskertomuksen mukaan Jumala loi Aadamin kuvakseen mutta sitten tiedämme kuinka kävi... No, Jeesuksen uskotaan ollee
    Kristinusko
    5
    181
  14. Tarvitseeko Jumala ihmistä

Tarvitseeko Jumala (uskovaa) ihmistä ollakseen Jumala? Ts. olisiko Jumala Jumala ellei olisi ketään, joka uskoo Häneen?
    Kristinusko
    15
    328
  15. Eikös siellä taivaan autuudessakin...?

Eikös siellä ikuisessa taivaan autuudessakin "aika" käy pitkäksi? Aikaa ei enää ole, on vain ikuinen loputtomuus. Kaik
    Helluntailaisuus
    17
    427
  16. Aboriginaaleja juutalaisia Jerusalemissa?

"Ja Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääväisiä miehiä, kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on." (Apt.2:
    Helluntailaisuus
    4
    152
  17. Norsuja Nooan arkissa

1.Ms.7:24 kertoo vesien vallinneen maan päällä sata viisikymmentä päivää. Yksi norsu syö päivässä n. 150 - 300 kg pääasi
    Helluntailaisuus
    22
    618
  18. Pelastuksen monopoli

Miksikähän niin monella uskonnollisella ryhmällä näyttää olevan pelastuksen monopoli yksinoikeudella hallussaan? Jos jo
    Helluntailaisuus
    4
    127
  19. Täydellinen ihminen?

Sanomme usein puolustellen olevamme vain epätäydellisiä ihmisiä mutta jos me olemme epätäydellisiä ihmisiä, niin millain
    Helluntailaisuus
    7
    238
  20. Kysymys maailmankaikkeuden synnystä

Mikäli olen oikein ymmärtänyt: 1. Maailmankaikkeus laajenee koko ajan siten, että kuta kauempana etäiset galaksit ovat
    Helluntailaisuus
    10
    353