kari.tolonen

"Ajattelen, siis olen." (Descartes) "Minä en ajattele, minä vain olen." (Tuntematon) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
73
Kommenttia
1182
Digiboxi-ongelma
Digiboximme on IDL 7000m CCX. Sen ominaisuuksia on kahden kanavan ja kolmannen yhtäaikainen katselu. Mutta: Kuuluuko sen1140Loisteputkilamppuongelma
Olohuoneessamme verhojen takana on kaksi pääksekkäin olevaa loisteputkivalaisinta. Toinen putkista sammui, joten ostin u7546Hei Tietokoneviisaat
Kuinka saa kirjoitettua @-merkin kun tavanomainen AltGr 2 ei sitä anna?2310Tietäääkö Jumala
oman nimensä? Jumala illmoitti Moosekselle olevansa "minä olen se, joka olen". Olisikohan mahdollista, ettei Jumala its4199Helluntalaisista virallisestikin kristittyjä
>> Suomen Helluntaikirkon järjestäytyminen uskonnolliseksi yhdyskunnaksi on tuonut myös helluntailaisille mahdollisuuden7124Sunnuntailaki - toteutunut ennustus ?
Nyt siis on tullut (ennustettu ? ) Sunnuntailaki. Kukaan ei enää voi ostaa eikä myydä (ainakaan Sunnuntaina) ellei lopet6115Sapatti - myöhäisempää traditioperinnettä
>>3. Luomisen muistomerkkikö ihmiskunnalle? Papillisen ja historiallisesti nuoremman ensimmäisen luomiskertomuksen lopus4104Pulsaattorikoneen teho?
Osaakohan joku sanoa millaisia ovat vanhojen pulsaattoripesukoneiden tehot (wattia) eli pyörisikö sellainen kahden kilow3391Nahistelua alkukristillisyyden malliin
Ei tuo "Mohikaanin", "Ekivaarin" ja "Hirvaksen" kädenvääntö oppikysymyksistä mitään uutta ole. Sehän on aivan alkukristi10260"Jeesuksen todistus"
Nimim. "kolme-enkeliä" kirjoittaa: >> Vain adventtiseurakunassa seurataan kaikessa Raamattua ja uskotaan Jeesuksen todi16511Sallittu, kielletty ja käsketty adventisteilla?
Onko adventistien opissa ja ajattelussa sallittu kaikki mitä Raamatussa ei ole kielletty? Entä onko kaikki mitä Raamatt9217Miten saan XP:n muistamaan...
Miten saan XP:n muistamaan henkilötietoni - siis nimeni ja osoitteeni (esim. katu, postinumero, paikkakunta, puhelin) -7430Jeesus - tosi Jumala ja tosi ihminen
Luomiskertomuksen mukaan Jumala loi Aadamin kuvakseen mutta sitten tiedämme kuinka kävi... No, Jeesuksen uskotaan ollee5181Tarvitseeko Jumala ihmistä
Tarvitseeko Jumala (uskovaa) ihmistä ollakseen Jumala? Ts. olisiko Jumala Jumala ellei olisi ketään, joka uskoo Häneen?15328Eikös siellä taivaan autuudessakin...?
Eikös siellä ikuisessa taivaan autuudessakin "aika" käy pitkäksi? Aikaa ei enää ole, on vain ikuinen loputtomuus. Kaik17427Aboriginaaleja juutalaisia Jerusalemissa?
"Ja Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääväisiä miehiä, kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on." (Apt.2:4152Norsuja Nooan arkissa
1.Ms.7:24 kertoo vesien vallinneen maan päällä sata viisikymmentä päivää. Yksi norsu syö päivässä n. 150 - 300 kg pääasi22618Pelastuksen monopoli
Miksikähän niin monella uskonnollisella ryhmällä näyttää olevan pelastuksen monopoli yksinoikeudella hallussaan? Jos jo4127Täydellinen ihminen?
Sanomme usein puolustellen olevamme vain epätäydellisiä ihmisiä mutta jos me olemme epätäydellisiä ihmisiä, niin millain7238Kysymys maailmankaikkeuden synnystä
Mikäli olen oikein ymmärtänyt: 1. Maailmankaikkeus laajenee koko ajan siten, että kuta kauempana etäiset galaksit ovat10353