Tunsin sen tunteen taas
sinun vihasi
sinun ärtyneisyytesi
mutta tällä kertaa ilman tikaria selässä
Arvasin, mitä se tietää
tiesin, mitä odottaa
ja aloin kaivaa tunteilleni kuoppaa
Etsiä rauta-arkkua
ja siihen sopivaa lukkoa
jonne tunteeni laittaisin
ja muistoni hautaisin
Nyt seison avoimen kuopan reunalla
katsellen rauta-arkkua lukittua
kuopan jäisen pohjalla
Valkoisen kallan sille heitän
ja alan kuoppaa täyttää
jäistä maata päälle heittää
Ei, en ole surullinen
koska tunteeni ovat arkussa
Olen ehkä hiukan onnellinen
On rauha maas
ja suloinen hiljaisuus
Tästä siirryn eteenpäin
Se mikä taakse jäi
on historiaa
Kumpua tähän rakenna en
paikan tamppaan, tasoittelen
ja tiedän, paikkaa löydä en
enää koskaan
Tuskin sitä edes etsiskelen
Jää hyvästi paikka
jääkää hyvästi tunteet
Katson eteenpäin ja hymyilen
Elämä -täältä tulen,
yhtään haikaile en!
Hyvästi
9
692
Vastaukset
- hautaat
Kunhan tunteiden hautaus
perustuu todelliseen
tietoon eikä omiin
uskomuksiin.
Suutuspäissäni olen
minäkin tunteeni
haudannut ja näin
jälkikäteen katunut. - hyvä metodi
loppuunkäsitellä kipeät asiat, laittaa ne "arkkuun" ja kuopata tuhannen jalan syvyyteen. Toimii! Symboliikalla on mahtava voima.
- tavan tallaaja
ja kun sen tekee julkisesti, se toimii miljoona kertaa tehokkaammin! -Totta!
Perustuu tunteeseen, harvalla on minuun näin suurta vaikutusta. Viimeksi näin tuntiessani tunsin selässäni tikarin ja todella nopeasti sain tunteelle varmistuksen. (Mutta en oikeasti tikaria selkääni saanut.. ;-) ) Nyt tunsin saman tunteen, ilman tikaria.
No, oli niin tai näin, menen enkä itke perään, vaikka olisikin niin, että tunteitteni kohde huutaisi jäämään. Olen pahoillani, minun on nyt mentävä! =) (En silti ole tavoittamattomissa, mutta "täältä" on turha etsiä näissä merkeissä) - sanojen helinää
tavan tallaaja kirjoitti:
ja kun sen tekee julkisesti, se toimii miljoona kertaa tehokkaammin! -Totta!
Perustuu tunteeseen, harvalla on minuun näin suurta vaikutusta. Viimeksi näin tuntiessani tunsin selässäni tikarin ja todella nopeasti sain tunteelle varmistuksen. (Mutta en oikeasti tikaria selkääni saanut.. ;-) ) Nyt tunsin saman tunteen, ilman tikaria.
No, oli niin tai näin, menen enkä itke perään, vaikka olisikin niin, että tunteitteni kohde huutaisi jäämään. Olen pahoillani, minun on nyt mentävä! =) (En silti ole tavoittamattomissa, mutta "täältä" on turha etsiä näissä merkeissä)Tunteiden käsittely ei varmasti ole noin helppoa.Heitänpä kuoppaan ja unohdan.Luulenpa,että itsekin tiedät,ettei se noin helposti käy.Sitäpaitsi hautajaisten käyttäminen symboliikkana on karmaisevaa,suorastaan jäätävää.Toivonpa totisesti,ettet ole se johon minä ihastuin,koska silloin en kyseistä henkilöä ikinä tuntenutkaan.
- tavan tallaaja
sanojen helinää kirjoitti:
Tunteiden käsittely ei varmasti ole noin helppoa.Heitänpä kuoppaan ja unohdan.Luulenpa,että itsekin tiedät,ettei se noin helposti käy.Sitäpaitsi hautajaisten käyttäminen symboliikkana on karmaisevaa,suorastaan jäätävää.Toivonpa totisesti,ettet ole se johon minä ihastuin,koska silloin en kyseistä henkilöä ikinä tuntenutkaan.
Kiitos! =)
Olet oikeassa, tunteiden käsittely ei ole näin helppoa. Mutta kun tunteet on melkein jo finaalissa eli loppuun kulutetut, näinkin pystyy tekemään. Ei ole ensimmäinen kerta, symboliikka toimii.
Olet oikeassa myös siinä, että kuoppaaminen on karmaisevaa, mutta ... no, sinä et tunne minun historiaani. Minusta on tullut "paskamainen", niin paljon pahaa on elämä eteen jo ehtinyt tuomaan. Niin monta kaveria hautaan olen saatellut, nuo muut järkytykset/koetut siihen päälle. Ennen niin herkästä on tullut kylmäkiskoinen, elämää tämä on ja minkäs sille teet. :-/
No, toivotaan vaikka sitten niin, etten ole se, kehen sinä ihastuit. Mutta älä tuomitse, ennenkuin tiedät, jookos! - tavan tallaaja
sanojen helinää kirjoitti:
Tunteiden käsittely ei varmasti ole noin helppoa.Heitänpä kuoppaan ja unohdan.Luulenpa,että itsekin tiedät,ettei se noin helposti käy.Sitäpaitsi hautajaisten käyttäminen symboliikkana on karmaisevaa,suorastaan jäätävää.Toivonpa totisesti,ettet ole se johon minä ihastuin,koska silloin en kyseistä henkilöä ikinä tuntenutkaan.
Jos sattuisit olemaan hän, ihmettelisin seikkaa, miksi "hermostuit". Koska hänen piti olla tunteistaan jo yli, hänenhän pitäisi olla puolestani enemmänkin iloinen. Ehkä omat tunteet siis eivät olekaan loppuun käsitellyt?
Ja toistan, että siis ihmettelisinpä hyvinkin.
Mutta asiat ei ole tosiaan aina sitä, mitä voisi kuvitella. Sanojen takana voi olla erittäin haavoitettu persoona, jolle on muodostunut kova kuori. Näin myös tässä tapauksessa. Herkän puoleni olen näyttänyt, nyt astuu esiin se kova pinta, kun jäljellä on... mitä? -Tyhjyys. - takaisin tuonne
tavan tallaaja kirjoitti:
Jos sattuisit olemaan hän, ihmettelisin seikkaa, miksi "hermostuit". Koska hänen piti olla tunteistaan jo yli, hänenhän pitäisi olla puolestani enemmänkin iloinen. Ehkä omat tunteet siis eivät olekaan loppuun käsitellyt?
Ja toistan, että siis ihmettelisinpä hyvinkin.
Mutta asiat ei ole tosiaan aina sitä, mitä voisi kuvitella. Sanojen takana voi olla erittäin haavoitettu persoona, jolle on muodostunut kova kuori. Näin myös tässä tapauksessa. Herkän puoleni olen näyttänyt, nyt astuu esiin se kova pinta, kun jäljellä on... mitä? -Tyhjyys.keskustelupalstan puolelle, jossa näytä etsivät niitä haavekuviasi.....
- tavan tallaaja
takaisin tuonne kirjoitti:
keskustelupalstan puolelle, jossa näytä etsivät niitä haavekuviasi.....
en huutele! Itseäsi taisi harmittaa, kun luulit minun olevan joku muu. Minä tein omalle asialleni pisteen. Nyt saat sinä jäädä yksin huutelemaan tänne. ;-) Bye bye!
- -poca-
sain tuosta runosta.
Haudoista tulee aina ikäviä muistoja...
Onnea silti valitsemallesi tielle,
johtakoon onneen ja aitoon rakkauteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754