Mitä tehdä?
Kumpi olisi fiksumpaa:
1) "Tehdä" lapsi niin, että se syntyisi vähän aikaa sen jälkeen kun olen valmistunu, niin etten ehdi työelämään, ja haen töitä vasta vauva-ajan jälkeen?
2) Etsiä töitä heti ja odotella vakiduunia ja vasta sitten toivottaa vauva tervetulleeksi?
Mies valmistuu samoihin aikoihin kuin minä. Yhteistä taivalta on silloin takana 6 vuotta. Mie83, mies 81.
Tän viimeisen opiskeluvuoden aikana olen yhtäkkiä huomannut ettei mua kiinnostakaan lähteä heti luomaan mitään omaa uraa.. haluaisin vain oman vauvan. Onko kellään muulle käynyt näin?
Tällaista täällä pohditaan..
mitä tehdä?
3
554
Vastaukset
- tyty
Vauvoja ei tehdä miten huvittaa. Karvaasti täälläkin koettu, että vaikka kuinka haluaa vauvaa, ei kuulu. Mun mielipide on, että liian pitkään ei vauvapuuhissa kannata odotella juuri sopivaa elämäntilannetta, kun se vauva ei aina hetkessä tärppää. Itsekin olen ikäisesi, onhan tämä tullut shokkina, että ei vauva vaan tule. Tsemppiä
- mieti!!!!!!!
Kävimme viime kesänä tekemään kevätvauvaa, eipä ainakaan tänä keväänä synny!!!!!
- molempi parempi
Mutta itse valitsin tuon 2 vaihtoehdon. Sain heti vakipaikan ja nyt sitten on vauva tervetullut, ajallisesti siis siirtin noin puoli vuotta projektia. Nyt voi sitten rauhassa nauttia sekä teko-odotus-vauva ajasta kun ei tarvitse miettiä pääseekö töihin ja jääkö jotenkin uusien hakijoiden jalkoihin.
Totta on tietysti se, että vauvoja saadaan, eli eihän sitä tiedä miten tärppää. Olette niin nuoria että sen puoleen ei luulis tuon muutaman kk odottelunkaan vaikuttavan lasten saamiseen.
Mutta, jotenkin viestistä sai käsityksen että olet jo päättänyt että haluat sen ennemmin =) sekin on hyvä ratkaisu varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073