Oletetaa, että Riihimäellä olisi liike, joka myy ja vuokraa videopelejä. Sekä myy käytettyjä pelejä. Mitä mieltä olette ideasta? Olisiko tulevaisuutta? Entä pelien vuokraus, olisiko kysyntää?
Gallup-riihimäki
7
2132
Vastaukset
- ihmettelevä
Onhan täällä ollut jo useita vuosia sellaisia liikkeitä, pitäiskö niitä vielä lisääkin saada?
- tyyppi88
En mä oo ainaskaan yhtään nähny....
- possu
menesty tollanen mitä ajattelit pelistä pyytää vuokraa.niitähän saa suht halvalla.aika monta peliä saat vuokrata et tuut toimeen sillä.
- Elli
Tota ideana ehkä ihan hyvä... Tottakai peleihin saa investoida aluksi jonkin verran, että vuokrien pitää olla kohillaan että tuottoa syntyy... Lisäksi, kun noilla pelien vuokra tuotoilla pitää kattaa toimitilan vuokrat, henkilöstökulut.. etc... Ja sitten kun pelejä tulee koko ajan uusia, niin investointeja tulee jatkuvasti...
Ja tottakai samoja pelejä pitää olla useampi, jotta homma toimii ja tarjonta on laajaa. Kuitenkin vuokra-ajan on oltava suht kohta pitkä, jotta pelin saa tahkottua loppuun... Ja samaa peöiä voi usempikin tarvita...
Mutta toimiihan video liikkeetkin, vaikka dvd:n ostaminen omaksi on lähes puolet halvempaa kuin esim. pleikkarin pelin ostaminen...
Hyvin suunnittelemalla homman voisi saada toimiin... Pitkäjänteisyyttä se vaatii....!!!
- nio
En kyllä oikein usko, että kyseiselle liikkeelle asiakkaita riittäisi. Täällä on Citymarketit ja Tarjoustalot, sieltä saa jos haluaa. Sitä paitsi nykyään peliuutudet tilaillaan melkeimpä netin kautta.
Lisäksi pelejä hommaillaan erilaisten vertaisverkkojen avulla.
Hyvä että löytyy yrityshalua, mutta riihimäki on aina riihimäki. - poikien äiti
Minä taas olen sitä mieltä että se olis hieno juttu! Olen monesti kysellyt että miksi kirjastoista ei saa pleikkari pelejä vuokralle? Minulla ainakin 7 vuotias poika joka jaksaa pelata uutta peliä viikon ja sit se jää kaappiin. Vuokraus homma olisi siitä syystä just hyvä juttu! Minä ainakin tulisin käyttämään sitä! =D Tsemppiä yritykselle!
- Ricoch3t
...tuli mieleen ku luin ton: olipa kerran Henryn Video.. :D
siis toi vuokraus ei nykypäivänä enää kannata koska nykyään jokaiseen konsoliin on mahdollista asentaa piiri joka pyörittää levyä kuin levyä.. hyvänä esimerkkinä mainittakoon Xbox johonka saa itse asennettua piirin joka antaa mahdollisuudet tehdä kokoonpanoon muutoksia, samalla asentaa sinne Xnoxin oma Evox-käyttis jne jne tietokoneen kautta.. ja sen kovalevynkin sinne voit vaihtaa.. näin ollen sinulla on enemmän tilaa kovalevyllä jonne voit KOPIOIDA haluamasi pelit boxin käyttiksen mukana tulevalla ohjelmistolla..
siinä kaatuu se vuokraus idea kun asiakkaat katoo ensimmäisen vuoden aikana lähes kokonaan..
mutta se myynti olis aika kannattava.. mieti joku divari mikä ostaa käytettyjä pelejä halvalla ja myy kalliilla.. ko liike kun on siinä hämeenkadulla.. ja miksei myös levy ja kasetti-liikkeen tapainen pikku liike mikä myy konsolipelejä levyjen sijaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684