sakemannillani korvista lähtee karva ja rappaa vähäsen,voisiko kyseessä olla tressi kun on uusi koti?mitä raakaa lihaa syötätte koirillenne,käykö jauheliha?kuin usein syöttää?kiitos jo etu käteen!!
mikä on..
5
330
Vastaukset
- Sisu-haukku
voi olla stressiäkin.. entäs vitamaainien saanti noin muuten? Jauheliha on turkille hyväksi, samoin öljy ja joskus annan kananmunaakin jos sattuu jäämään..
- ihmetyttää..
olen kuullut et kananmunaa voi myös antaa raakana murojen sejassa onko näin?itse olen antanut keitettynä,entä kuoret?jotku sanoo et koirat saa niistäkin vitamiiniä.annetaanko jauheliha raakana?olen itse senkin paistanut.
- Sisu-haukku
ihmetyttää.. kirjoitti:
olen kuullut et kananmunaa voi myös antaa raakana murojen sejassa onko näin?itse olen antanut keitettynä,entä kuoret?jotku sanoo et koirat saa niistäkin vitamiiniä.annetaanko jauheliha raakana?olen itse senkin paistanut.
tarvitse olla,vaan munat ja lihat raakana. ja jos vaikka päädyt syöttämään täysravintopapuja, niin lorauta tilkka öljyä tai mitä munia sattuu millonkin olemaan päälle, niin ei ole niin kuivaa. Muuta ruokaa ei tarvitsis antaa lisäksi, koska täysravinto kattaa kaiken ja liiat vitamiinit saattaa aiheuttaaa kaikenlaista.. Tietysti jos kotiruokaa jää, niin sitäkin saa antaa.
Itse syötän nutra nuggets pentupapuja. Kaupan ja eläinakaupan täysravinnoilla kuitenkin eroja-valitettavasti myös hinnassa, mut se kannattaa kun katsoo meidänkin rakin turkkia. Ja kakan määrä on vähentynyt koska nyt hyödyntää saamansa ravintoaineet paremmin...
- Kari
Tutustuppa BARF ruokintaan.
Lihat raakana !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478