Joo nämä mondeon lukot,mulla ei aukee kun kuskin ovi
tavallisella avaimella.Vähän aikaa ajettuani räpsähtää muut lukot auki.
Tällainen vituttaa
Onko muilla samoja ongelmia
lukituksesta
4
1081
Vastaukset
- pappa
kosteutta lukkoihin,tai sit olet ruiskinut jotain lukkosulaa lukkoihin mitä ei missään tapaukssa sais tehdä.Minä pistän kerran vuodessa aseöljyä lukkoihi ja hyvin pelaa
- kyllästynyt
Täsmälleen sama juttu, mutta vain taannoin kovilla pakkasilla. Sitten kun ajaa 10min ja sisätila lämpenee, muut lukot räpsähtää auki. Mulla -99 mallinen, automaatti. Kypsyttää. Ja sitten toinen ongelma on se (myös pakkasilla), että kun lukot on auki ja pysäköidessä yrittää laittaa lukkoon, ei keskuslukko toimi kaukosäädöllä eikä kuskin lukosta avaimella. Matkustamon puolelta sisäpuolelta pitää painaa käsillä ovet lukkoon.
Onkohan tämä yleistäkin? - vaan
sama ongelma myös mun fordissa. Ei pelkästään avaa vaan myös sulkee ovia itsekseen.
- ...
Modeolla, itellä meni keskuslukonohjainyksikkö vaihtoon kun sinne oli päässyt kosteutta. Tuota lukkojen räknäystä oli enemmän nollakeleillä. Meni autoliikkeen piikkiin. Kuulemma aika yleinen vika (itsellä Mondeo -01 2.0 TDCi farkku ajettu 142 tkm).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468