kumpi teistä on parempi pienelle 9-12kk lapselle hoitopaikaksi, perhepäivähoiyo vaiko isompi tarha yms. mietin kovasti kumpaan laittaisin pienen tytön kun joka toinen viikko tarvitsisi hoitopaikkaa.
hoiyopaikasta
4
435
Vastaukset
- kati
Meiän poju,11kk, aloitti just ryhmäperhepäiväkodissa, missä on yhteensä 8 lasta. Meille sanottiin, että perhepäivähoitajalla pitää olla vähintää 50h kahessa viikossa ja meillä tulee vaan 12 hoitokertaa/kk. Ollaan tästä tykätty, kun siellä on niin vähän lapsia ja kuitenkin kolme hoitajaa.
- oli 9kk
kun hoito alkoi... siispäs äippäloma loppui...
Ajattelin itse että "tottakai pp.hoitajalle vien", mutta työaikojen vuoksi se ei ollut etes vaihtoehto.
No nyt on pikku-ukko ollut reilun 1kk ryhmäpäiväkodissa, jossa noin MAX 10 ipanaa yhtäaikaa, ja hoitajat ihania. Ei mitään neg. kommenttia. Ollaan tykätty. :) tosin siinä hoitopaikassa on toinen just 1vee täyttänyt, ja yks 1,5vee, muuta noin 3-4v. ja pari 5v.
Mutta sinun asia oli??? - oli 9kk.....
oli 9kk kirjoitti:
kun hoito alkoi... siispäs äippäloma loppui...
Ajattelin itse että "tottakai pp.hoitajalle vien", mutta työaikojen vuoksi se ei ollut etes vaihtoehto.
No nyt on pikku-ukko ollut reilun 1kk ryhmäpäiväkodissa, jossa noin MAX 10 ipanaa yhtäaikaa, ja hoitajat ihania. Ei mitään neg. kommenttia. Ollaan tykätty. :) tosin siinä hoitopaikassa on toinen just 1vee täyttänyt, ja yks 1,5vee, muuta noin 3-4v. ja pari 5v.
Mutta sinun asia oli???SORI SORI SORI!! Jostain syystä ajattelin alkup. tekstin olevan sen mihin vastasin, niin tuli ajatuskatkos, asia siis oli ihan selvä ja vastaukseni oli suunnattu alkuperäiselle.. Sori, mun moka.. :/
- Poika nyt 10kk
Minä liitän tähän aiheeseen kysymyksen että kertoisitteko miten eri hoitopaikat eroavat toisistaan.. Eli plussat ja miinukset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458