Olen lähdössä 7h piknik-risteilylle tallinnaan. Olenko oikeutettu ostamaan tax free hintaisia tuotteita niinkuin muut risteilymatkailijatkin?
piknik-risteily
5
789
Vastaukset
- Tepi
Ei siellä mitään taxfree:tä ole. Verot maksetaan Viroon. Ruotsin liikenteessä on verovapaus, kun poiketaan Ahvenanmaalla.
- hansu
voit ostaa kaupasta samallalailla , kun muutkin :)
- Mankx
Tax freetä ei ole Viron ja Suomen välisessä liikenteessä. Laivalta löytyy merimyymälä, josta saat ostaa niin paljon kuin lystäät. Paitsi tupakkatuotteita ei mielin määrin.
- tupakkaa
Mankx kirjoitti:
Tax freetä ei ole Viron ja Suomen välisessä liikenteessä. Laivalta löytyy merimyymälä, josta saat ostaa niin paljon kuin lystäät. Paitsi tupakkatuotteita ei mielin määrin.
ostaa ni paljo ku haluaa.maihin vain ei saisi viedä ku 1krt per nenä.
- Et-ainuttakaan
Et ole oikeutettu ostamaan yhtä ainutta tax free tuotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713