Mulla on 4-kuinen lappis/sussari naaraspentu.Olen kyllä opettanut sille tapoja mutta en saa kitkettyä sen puremisvimmaa mitenkään, siis on jatkuvasti mun punteissa kiinni, sekä käsissä. Oisko kellään hyvää konstia millä koiran saa sen lopettamaan ?
PENNUN PUREMISHIMO ?
10
928
Vastaukset
- vaikka
suihkupulloa samalla hetkellä, kun pentusi hyökkää lahkeeseesi!! Meillä ainakin toimii, mutta kärsivällisyyttä vaatii. Pennun puremishalu, johtuu vaihtuvista hampaista, niitä kutittaa ja tärkeää olisi, että pentu saisi purra luita. Ei se pahuuttaan pure :)
- tarjantti
JOO, OON KOKEILLUT MYÖS SUIHKUPULLOA, MUTTA EI TUNNU TEHOAVAN, SIITÄ SE VAAN MELKEIN INNOSTUU. SILLÄ ON MYÖS VAIKKA MITÄ PURULELUJA JA LUITA. TÄYTYY VAAN OOTELLA ET HAMPAAT VAIHTUU JOS SE SIITÄ SIT RAUHOTTUISI. KIITTI VASTAUKSESTA !
- Nuusku
tarjantti kirjoitti:
JOO, OON KOKEILLUT MYÖS SUIHKUPULLOA, MUTTA EI TUNNU TEHOAVAN, SIITÄ SE VAAN MELKEIN INNOSTUU. SILLÄ ON MYÖS VAIKKA MITÄ PURULELUJA JA LUITA. TÄYTYY VAAN OOTELLA ET HAMPAAT VAIHTUU JOS SE SIITÄ SIT RAUHOTTUISI. KIITTI VASTAUKSESTA !
Älä ole huolissasi..siitä hampaiden vaihdosta se johtuu..meillä oli uroksen kanssa sama rumba..piti mennä aina eri huoneeseen pukemaan vaatteet jos ei halunnut että vaatteet oli pukemisen jälkeen reikiä täynnä ja kun yritti kävellä niin tää poitsu roikku kokoajan lahkeessa..oli siinä itsellä polvet mustelmilla kun käveli pahaa aavistamatta niin joku tarttuu takaapäin lahkeesta ja oot itse kumossa tai housut sanoo räts!:)
Onneksi se aika on ohi..meilläkään ei luut kelvannut pojalle.
Toi meidän tytteli oli sitten ihan eri juttu..se eioo ikipäivänä roikkunu lahkeessa tai edes purrut..tytteli pureskeli vaan noita luita..
Joten tsemiä..kyllä se menee ohi..vakuutan että joku päivä sinulle tulee orpo olo kun huomaat että koirasi on lopettanut roikkumisen..se tuntui kyllä musta omituiselta kun n.2kk joku roikkuu koko päivän lahkeessa ja sitten se vaan loppuu!:) - milius
...kun olen laiska immeinen enkä jaksa suihkepulloa mukana lenkeillä kantaa. Ja näillä -25 pakkasilla ei taida suihkepullosta pitkään iloa olla. Siis meillä ongelmana nimenomaan se, että juniori näykkäilee ja hyökkäilee ulkona lenkillä ollessaan vapaalla. Kaikki lailliset konstit jo läpi kokeiltu.
- koiruus
Jos tuntuu, että se jatkuu ikuisuuksia, niin pyhitä parit housut kotona oloon. Laita puntteihin koira-stopparia tai kamferttin tippoja. Ei ole enää kiva roikkua kun puntit haisevat niin pahalle... Tosin sinäkin haiset sitten pahalle ja haistat sen myös itse ;)
- semmu
Tosiaan, niinkun moni täällä on jo sanonutkin, se on pennun toimintaa se.
Meillä puremisvimma hoidettiin ottamalla kuonosta kiinni ja sanomalla ei. Toimi täällä päin, toiset laittavat koiralle vaihtoehtoisesti jotain mitä saa pureskella jos se käy käsiksi johonkin jota se ei saisi pureskella. Oletko kokeillut huomioimattomuutta? Kun koira aloittaa poistut itse huoneesta tai viet koiran eristyksiin? kikkaa sinulle mutta meillä koirat käyttävät hampaitaan vain syömiseen. Opetamme jo ihan alusta asti meillä syntyneet pennut ettei pureminen ole suotavaa.
- tristan
Se on kiva, että teillä on noin hyvin opetetut ja kasvatetut pennut. Nyt kysyisin ainoastaan vinkkejä siihen, että kuinka sen teette? Eli jos minulla on kuriton ja vallaton pentu, jota ei kasvatuskodissaan ole noin esimerkillisesti opetettu ja joka nyt on puoli vuotta ja puree vaan, niin miten minä sen puremisesta vieroitan. Konkreettisia esimerkkejä kaivaten, kiitos.
- taf
meidän pentu rakastaa siankorvia. lykkää sellanen suuhun kun alkaa järsiä sille sopimattomia asioita
- tarjantti
KIITTI KAIKILLE TEILLE JOTKA VIITSITTE OTTAA OSAA HYVIN TÄRKEISIIN ASIOIHIN, SAIN APUA TEILTÄ. KIITOS ! ja niille sanon jotka ei pikku pennunkaa oo ees ollu , gutpai!!!!!
KIITOS TEILLE, JOTKA YMMÄRTÄÄ, JA NIIN NIISTÄ TOSI NEUVOISTA .KIITOS!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478