Kokemuksia Medi Laser/Kuopio

Sanna

Olen menossa 2 vkon päästä Kuopiossa PRK-leikkaukseen. Olisiko muita, jotka käyneet samassa toimenpiteessä Kuopiossa ? Millaisia kokemuksia ? Itselläni näkö -1/-1.75.

4

1439

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zorro

Mulla prk Tampereen Medilaserissa 2 viikon päästä :)
      Näkö -1,25 molemmis silmis, kommentteja toivon minäkin(mulla esitarkastus ja leikkaus samana päivänä)

• tammikuu 2004

Itselläni oli näkö -2,5/-2,5 . Kävin Kuopion medilaserissa prk leikkauksessa tammikuussa 2004, molemmat silmät leikattiin samalla kertaa. Leikkaus ja jälkihoito sujui hyvin. 3 seuraavaa vuorokautta oli hieman vaikeita, mut sen jälkeen oon ollu tosi tyytyvinen silmiini. Näkö on hyvä ja mielestäni pimeänäössäkään ei oo vikaa.

• Sanna

Onpa kiva kuulla hyviä kokemuksia. Minä vasta varasin esitutkimusajan, mutta luin, että ne tekevät leikkauksenkin samalla kertaa. Ei sinänsä haittaa, mutta eivät puhuneet mitään, että leikkaus voisi olla samalla kertaa..

• Sanna

Sain muuten juuri toisen arvion Mehiläisestä, ja sen kirurgi oli sitä mieltä, että ei missään nimessä suosittele muita leikkauksia kuin LASIK:kia, koska: Nykyään se erittäin nopea,turvallinen ja jopa näköä parantava,koska tekniikka on kehittynyt merkittävästi viime vuosina.On AaltorintamaaWavefront;WACSA;WaveScan tai Zyoptix= kaikki merkitsevät liki samaa asiaa),mtt ennen kaikkea nykyään voidaan säilyttää silmän ns PROLATE -muoto eli pitää sarveiskalvo "kananmunan terävän pään" muotoisena.

Ja sit suositteli minulle vain toisen silmän leikkausta (tuon huonomman), koska toinen silmä kannattaa kuulemma jättää lukusilmäksi, koska iän karttuessa pieni miinus auttaa lukemisessa.

Tiedoksi vain muillekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      866
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      101
      850
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      78
      652
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    5. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      156
      616
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      576
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe