Olen menossa 2 vkon päästä Kuopiossa PRK-leikkaukseen. Olisiko muita, jotka käyneet samassa toimenpiteessä Kuopiossa ? Millaisia kokemuksia ? Itselläni näkö -1/-1.75.
Kokemuksia Medi Laser/Kuopio
4
1391
Vastaukset
- zorro
Mulla prk Tampereen Medilaserissa 2 viikon päästä :)
Näkö -1,25 molemmis silmis, kommentteja toivon minäkin(mulla esitarkastus ja leikkaus samana päivänä) - tammikuu 2004
Itselläni oli näkö -2,5/-2,5 . Kävin Kuopion medilaserissa prk leikkauksessa tammikuussa 2004, molemmat silmät leikattiin samalla kertaa. Leikkaus ja jälkihoito sujui hyvin. 3 seuraavaa vuorokautta oli hieman vaikeita, mut sen jälkeen oon ollu tosi tyytyvinen silmiini. Näkö on hyvä ja mielestäni pimeänäössäkään ei oo vikaa.
- Sanna
Onpa kiva kuulla hyviä kokemuksia. Minä vasta varasin esitutkimusajan, mutta luin, että ne tekevät leikkauksenkin samalla kertaa. Ei sinänsä haittaa, mutta eivät puhuneet mitään, että leikkaus voisi olla samalla kertaa..
- Sanna
Sain muuten juuri toisen arvion Mehiläisestä, ja sen kirurgi oli sitä mieltä, että ei missään nimessä suosittele muita leikkauksia kuin LASIK:kia, koska: Nykyään se erittäin nopea,turvallinen ja jopa näköä parantava,koska tekniikka on kehittynyt merkittävästi viime vuosina.On AaltorintamaaWavefront;WACSA;WaveScan tai Zyoptix= kaikki merkitsevät liki samaa asiaa),mtt ennen kaikkea nykyään voidaan säilyttää silmän ns PROLATE -muoto eli pitää sarveiskalvo "kananmunan terävän pään" muotoisena.
Ja sit suositteli minulle vain toisen silmän leikkausta (tuon huonomman), koska toinen silmä kannattaa kuulemma jättää lukusilmäksi, koska iän karttuessa pieni miinus auttaa lukemisessa.
Tiedoksi vain muillekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708