Onko kellään tietoa/kokemusta mitenkä voisi mahdollisesti takakaiuttimien johdot saada piiloon huomaamattomasti "ovensuun" kohdalla olohuoneessa jossa ei ole ovea eikä minkäänmoista kynnystä. Kynnyksen alle sen olisi voinut ehkä saada tuupattua, mutta kun kyseisessä tilassa ei ole "kynnyksiä". Ennen olen yrittänyt teipata johdot "siististi", mutta nyt ajattelin oiskohan mahdollisesti olemassa jotain fiksumpaa ratkaisua kuin teippi, ehkäpä jotain "kynnyslistaa" tai jotain vastaavaa jota ei välttämättä tarvitsisi "pultata" lattiaan kiinni. Lattia materiaali on parketti.
JOHDOT PIILOON???
6
10215
Vastaukset
- khfadsl
Nätti metallilista joko ostettuna tai sopivanmittainen metalliliuska jossa on pienet nekit ja raadit otettu pois. Lista palapeili tarralla kiinni.
Tai yksinkertaisempi vaihtoehto. Pidemmät johdot ja kierto toiseltapuolelta huonetta. - The Rat
Vedä kattoon. Päälle vielä sopivan värinen lista niin ei haittaa pahasti.
Toinen vaihtoehto kierrättää muuta kautta.
Toki voit vetää parketin alta, mutta voi olla aikamoinen homma... :) - Hifi
Itselläni menee kaikki etukovaäänisten johdot, subbarijohto ja videokaapeli (tosin vain komposiitti) telkkariin. Lista on harmaata muovia ja n. 6 cm leveä. Vaatimuksena oli saada kaikki johdot mahtumaan eikä saanut olla järjettömän hintainen. Katso täältä: http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=23614.htm&tuote=23614&ryhmaid=126
- JohtoHelvetti
...vastauksistanne, varmati keksin ratkaisun näistä, kun vain keksisi että mikä olisi paras ratkaisu.
- Helmiina
JohtoHelvetti kirjoitti:
...vastauksistanne, varmati keksin ratkaisun näistä, kun vain keksisi että mikä olisi paras ratkaisu.
Mulla oli ihan sama ongelma, ja ensimmäinenkin vastaaja jo mainitsi metallilistan. Itse löysin sellaisen ihan edullisesti rautakaupasta, ja vielä sopivan levyisenkin. Niitä tulee eri metallin sävyissä ja on muistaakseni kirkasta ja mattaa. Mun asunnon ratkaisuihin sopi hyvin himmeä pronssi. Lista on kaareva, joten ainakin mun kaksi ohuehkoa johtoa mahtui alle hyvin. Se kiinnitetään yksinkertaisesti poistamalla suojapaperit liimapinnalta ja lätätään sitten paikoilleen. Suosittelen tosin, että laitat ensin vaikka karhunteipillä johdot sinne kourun pohjaan parista kohtaa kiinni, niin ei mene sähläämiseksi.
Noita listoja on varmaan leveämmänkin mallisia, joihin sitten mahtuisi enemmän / paksumpia johtoja. Kestävät hyvin kulkemista, imuria saa ihan rauhassa roudata päältä eikä kyllä yritäkään irrota tavallisessa arjessa. Ja pääasia: siistin näköinen. Kukaan ei ensin edes huomannut, että mulle oli ilmestynyt ylimääräinen kynnyslista... - johdoistaviis
Helmiina kirjoitti:
Mulla oli ihan sama ongelma, ja ensimmäinenkin vastaaja jo mainitsi metallilistan. Itse löysin sellaisen ihan edullisesti rautakaupasta, ja vielä sopivan levyisenkin. Niitä tulee eri metallin sävyissä ja on muistaakseni kirkasta ja mattaa. Mun asunnon ratkaisuihin sopi hyvin himmeä pronssi. Lista on kaareva, joten ainakin mun kaksi ohuehkoa johtoa mahtui alle hyvin. Se kiinnitetään yksinkertaisesti poistamalla suojapaperit liimapinnalta ja lätätään sitten paikoilleen. Suosittelen tosin, että laitat ensin vaikka karhunteipillä johdot sinne kourun pohjaan parista kohtaa kiinni, niin ei mene sähläämiseksi.
Noita listoja on varmaan leveämmänkin mallisia, joihin sitten mahtuisi enemmän / paksumpia johtoja. Kestävät hyvin kulkemista, imuria saa ihan rauhassa roudata päältä eikä kyllä yritäkään irrota tavallisessa arjessa. Ja pääasia: siistin näköinen. Kukaan ei ensin edes huomannut, että mulle oli ilmestynyt ylimääräinen kynnyslista...myy Duuri. Ihan näppärän näköisiä keinoja laittaa johdot piiloon. http://www.duuri.fi/index.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163361
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit201996- 181851
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321805- 821758
- 261572
- 281410
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui351344Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314