Pohjosen poijjaat

Treen tyttö

Miks kaikki pienemmillä paikkakunnilla ja pohjosessa asuvat pojat on paljon avoimempia,mukavampia ja sosiaalisempia kuin etelässä esim.Helsinki,Tampere?!Ei tietenkään voi yleistää,mutta omista kokemuksista huomaan tämän aina joka vuosi kun mennään pohjoseen isovanhempien luokse.Siellä kaikki tulee jutteleen,mikä on tosi mukavaa.

8

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      tytöt ovat siellä pohjoisessa helpommin lähestyttävissä ja täällä etelässä saa tytöistä helposti huora/pissis kuvan.

    • Van der Decken

      Se on sinun oma mielipide.

      • Ninde

        Asun itse pohjoisessa.. ja tää paikkakunta missä asun on aikapieni.. joten se saattaa johtua siitä että suurissa kaupungeissa ei tunne kaikkia mutta pienellä paikkakunnalaa tietää ihmiset jotenkin/jotakin kautta.. tuntuu välisä että on sitosiittosta kansaa.. :D
        joten johtuisikohan siitä että kun näkee uuden ihmisen pienellä paikkakunnalla niin haluaa tietää kuka se on :)

        ja en usko että tuo vaikuttaa vain poikiin vaan myös meihin.tyttöihin..


      • poika16veee
        Ninde kirjoitti:

        Asun itse pohjoisessa.. ja tää paikkakunta missä asun on aikapieni.. joten se saattaa johtua siitä että suurissa kaupungeissa ei tunne kaikkia mutta pienellä paikkakunnalaa tietää ihmiset jotenkin/jotakin kautta.. tuntuu välisä että on sitosiittosta kansaa.. :D
        joten johtuisikohan siitä että kun näkee uuden ihmisen pienellä paikkakunnalla niin haluaa tietää kuka se on :)

        ja en usko että tuo vaikuttaa vain poikiin vaan myös meihin.tyttöihin..

        mä oon aina halunnu asuu pohjoses, lapin luonto on kaunista. oon kyllä monta kertaa käyny lapissa, ja aina tuntuu siltä ku oon siellä että tänne mä kuuluisin enkä haluis lähtee pois.. :S ehkä muutan vielä joskus :) tunnen monia lapista, ja he ovat aivan erilaisia kuin täällä pk-seudulla. paljon avoimempia jne mitä tuolla ylempänä jo mainittiinkin. täällä kaikki on paljon v*tummaisempia :D HALUUN TÄÄLTÄ POIS! lappi rulez!


      • Van der Decken
        Ninde kirjoitti:

        Asun itse pohjoisessa.. ja tää paikkakunta missä asun on aikapieni.. joten se saattaa johtua siitä että suurissa kaupungeissa ei tunne kaikkia mutta pienellä paikkakunnalaa tietää ihmiset jotenkin/jotakin kautta.. tuntuu välisä että on sitosiittosta kansaa.. :D
        joten johtuisikohan siitä että kun näkee uuden ihmisen pienellä paikkakunnalla niin haluaa tietää kuka se on :)

        ja en usko että tuo vaikuttaa vain poikiin vaan myös meihin.tyttöihin..

        Hyvä että viihdyt, itse viihdyn vain kaupungissa. Siis oikea kaupunki, ei niin pieniä kuin esim. Turku tai Tampere, enemmän kuin Helsinki ja Tukholma ja vielä isompia kuin Bryssel jne. Vaikka Malmö kelpaa


    • a2d2

      Itse olen Posiolta kotoisin ja nyt asun etelässä. Olen huomannut, että ihmiset ovat mukavampia pohjoisessa kuin etelässä. Pohjoisessa ei arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella vaan halutaan tutustua ensin siihen kunnolla. Tulevaisuudessa muutan varmaan takaisin lappiin kunhan se on mahdollista.

      Tuolla voit ihailla Posion katukuvaa ihan nettikameran kautta jos vain kiinnostaa.
      http://www.posio.fi/

      • jortwt

        etelässä kaikki on vaan niin mulkkuja! ihan oikeesti, mä muutan kans heti lappiin ku mahollist.


    • Anonyymi

      Hei ! Mitä viel voip elämä tuuvva tai antaa? Jos jonkinnlaine rohkasu teilt pohjoollaan pojjaalta tulloopi ni uskalletaanko - jos ei muuta ni intohimmoista suuteloo....AAAPUUVVA!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe