Pohjosen poijjaat

Treen tyttö

Miks kaikki pienemmillä paikkakunnilla ja pohjosessa asuvat pojat on paljon avoimempia,mukavampia ja sosiaalisempia kuin etelässä esim.Helsinki,Tampere?!Ei tietenkään voi yleistää,mutta omista kokemuksista huomaan tämän aina joka vuosi kun mennään pohjoseen isovanhempien luokse.Siellä kaikki tulee jutteleen,mikä on tosi mukavaa.

8

649

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

tytöt ovat siellä pohjoisessa helpommin lähestyttävissä ja täällä etelässä saa tytöistä helposti huora/pissis kuvan.

• Van der Decken

Se on sinun oma mielipide.

• Ninde

Asun itse pohjoisessa.. ja tää paikkakunta missä asun on aikapieni.. joten se saattaa johtua siitä että suurissa kaupungeissa ei tunne kaikkia mutta pienellä paikkakunnalaa tietää ihmiset jotenkin/jotakin kautta.. tuntuu välisä että on sitosiittosta kansaa.. :D
        joten johtuisikohan siitä että kun näkee uuden ihmisen pienellä paikkakunnalla niin haluaa tietää kuka se on :)

ja en usko että tuo vaikuttaa vain poikiin vaan myös meihin.tyttöihin..

• poika16veee
        Ninde kirjoitti:

Asun itse pohjoisessa.. ja tää paikkakunta missä asun on aikapieni.. joten se saattaa johtua siitä että suurissa kaupungeissa ei tunne kaikkia mutta pienellä paikkakunnalaa tietää ihmiset jotenkin/jotakin kautta.. tuntuu välisä että on sitosiittosta kansaa.. :D
        joten johtuisikohan siitä että kun näkee uuden ihmisen pienellä paikkakunnalla niin haluaa tietää kuka se on :)

mä oon aina halunnu asuu pohjoses, lapin luonto on kaunista. oon kyllä monta kertaa käyny lapissa, ja aina tuntuu siltä ku oon siellä että tänne mä kuuluisin enkä haluis lähtee pois.. :S ehkä muutan vielä joskus :) tunnen monia lapista, ja he ovat aivan erilaisia kuin täällä pk-seudulla. paljon avoimempia jne mitä tuolla ylempänä jo mainittiinkin. täällä kaikki on paljon v*tummaisempia :D HALUUN TÄÄLTÄ POIS! lappi rulez!

• Van der Decken
        Ninde kirjoitti:

Hyvä että viihdyt, itse viihdyn vain kaupungissa. Siis oikea kaupunki, ei niin pieniä kuin esim. Turku tai Tampere, enemmän kuin Helsinki ja Tukholma ja vielä isompia kuin Bryssel jne. Vaikka Malmö kelpaa

• a2d2

Itse olen Posiolta kotoisin ja nyt asun etelässä. Olen huomannut, että ihmiset ovat mukavampia pohjoisessa kuin etelässä. Pohjoisessa ei arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella vaan halutaan tutustua ensin siihen kunnolla. Tulevaisuudessa muutan varmaan takaisin lappiin kunhan se on mahdollista.

Tuolla voit ihailla Posion katukuvaa ihan nettikameran kautta jos vain kiinnostaa.
      http://www.posio.fi/

• jortwt

etelässä kaikki on vaan niin mulkkuja! ihan oikeesti, mä muutan kans heti lappiin ku mahollist.

• Anonyymi

Hei ! Mitä viel voip elämä tuuvva tai antaa? Jos jonkinnlaine rohkasu teilt pohjoollaan pojjaalta tulloopi ni uskalletaanko - jos ei muuta ni intohimmoista suuteloo....AAAPUUVVA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe