Vuokrattua moottoripyöriä esim. viikonlopuksi mieluiten halvalla?
Mielellään vuokraisin kyykkypyörän...varaa ei ole omaa ostaa eikä ylläpitää sitä.
Onko jollain kokemuksia tai tietoa mistä tämä onnistuisi?!
Vuokraus
9
1268
Vastaukset
- vuokraamosta
siis moottoripyörä vuokraamosta,etkö sä tätä tietoa löytänyt omasta päästäsi.Kysele paikkakunnaltasi,helpottais antaa neuvoa kun tietäis missäpäin majailet.Mieluiten halvalla vielä, ei varmaan löydy.Hinnat oli muistaakseni n.400euroa vko:n loppu omat bensat tietenkin päälle,Turuus...korjatkaa jos hintani on liian alhainen.Jos otat esim kesäloman ajaksi vuokra mopon,niin luulempa hinnaksi jotain 2000euroa kuukausi...mut mun hinnat on täysiä arvauksia.Löytyy varmaan tarkempaa hinta tietoa jos viitsit hieman googlettaa.
- vuokraus
täältä,ole hyvä kirjoitti:
haaveet karisee melkopian.Osta oma.
- .............
täältä,ole hyvä kirjoitti:
kysyppä forssasta sellanen paikka ku moto focus! viime kesänä kamu vuokras xx hontan ja hinta oli 320e viikonloppu! perjantai iltana haki ja maanantai aamuna palautti mun mieles aika halpa!!!!
- saat halavalla
Multa saat halavalla vuokralle,jos olet asiajätkä ja osaat kohdella hyvin vierasta omaisuutta.
Mulla on pari pärrää ja olen menettänyt mielenkiinnon niihin. 500 ja 1100 kawat.
Länsi-suomi- vielä maksaa
ja paskat,anna ilmaiseksi lainaan koko kesäksi,eihän niillä kukaan halua maksusta ajaa, niin vielä olet rahaa vailla niistä,et edes sinä itse ilkee niillä ajaa siks sulla on mielenkiintokin menny ku omistat kaks paskaa etkä ainuttakaan moottoripyörää.
- Paaso
vielä maksaa kirjoitti:
ja paskat,anna ilmaiseksi lainaan koko kesäksi,eihän niillä kukaan halua maksusta ajaa, niin vielä olet rahaa vailla niistä,et edes sinä itse ilkee niillä ajaa siks sulla on mielenkiintokin menny ku omistat kaks paskaa etkä ainuttakaan moottoripyörää.
Sano miksi Kawasaki on huono pyörä?
- kaks ollu 3:tta ei tule.zzr:ää
Paaso kirjoitti:
Sano miksi Kawasaki on huono pyörä?
no mä sanon nyt sulle mitä halusit:miksi kawasaki on huono pyörä!
- kateuteen
vielä maksaa kirjoitti:
Ei ole syytä kateuteen saatikka katkeruuteen.Molemmat on hyviä toimivia pelejä ja kyllä säkin niitä vuokrata saat jos vaan täytät ehdot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249