serkun kanssa

halukas mimmi

Onko ns väärin harrastaa seksiä serkun kanssa? Siis ihan vain kokeilumielessä, olemme molemmat 18-vuotiaita ja vietämme aikaa yhdessä paljon. Muutaman kerran serkkupojan kanssa ollaan vaihdettu kiihkeitä suudelmia, mutta siihen se sitten on jäänyt. Kerran oli puhetta, että voisimme hieman testata toistemme "taitoja" peiton alla. Tietysti kortsua käyttäen, ei kai se silloin mitään sukurutsausta olisi??? Miesrintamalla on aika hiljaista, ja munaa saa ihan liian harvoin. Serkkua näkee useasti, ja munaakin saisi silloin tällöin, jos saisi...

62

18353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      panin serkkuani aikanaan, hän oli 16 ja minä 15.

      Se ole eka kertani, ja itse asiassa hemmetin mukava sellainen. Otimme kerran uusiksi jälkeenpäin. Nyt tapahtuneesta on jo yli kymmenen vuotta, eikä juuri olla tuosta keskenämme puhuttu. Näemme harvoin välimatkan takia emmekä ole käytännössä koskaan kahdestaan missään.

      Mutta siis, miksipä ei, jos se on molemmista mukavaa. En tosin ole tuolla juuri kenellekään kehuskellut, saattaisivat yhteiset sukulaiset katsoa kieroon.

    • Narttu

      Ei ole väärin,koska serkun knssa saa lain mukaan jopa mennä naimisiin.

    • Annamennä

      Annamennä annamennä!

    • mielestäni jos olette molemmat halukkaita, ni ei siin oo mitään väärää/kiellettyä. Mutta kehottaisin pitää sitten turvat tukossa, ettei tieto leviä.

      • Anonyymi

        serkku tyttö aikanaan opetti mitä pitää tehdä kiitos siitä opetti myös anaalin salat molemmille


    • mielestäni jos olette molemmat halukkaita, ni ei siin oo mitään väärää/kiellettyä. Mutta kehottaisin pitää sitten turvat tukossa, ettei tieto leviä.

    • saunassa

      olin eilen serkkulikan kanssa saunassa, kun serkkulikka meni pesulle katselin hänen vartaloaan niin kaluni alkoi seisoa,yritin istua niin ettei seisokkini näkyisi.serkkulikka lähti tupakalle, menin itse pesulle,en ehtinyt peseytyä kun hän tulikin takaisin saunaan lämmittelemään,olin siinä kalu pystyssä edelleen.serkkulikka ei sanonut seisokistani mitään,meni lauteille istumaan,minä lähdin tupakalle.meinaa hävettää,vaikka olemme saunoneet usein yhdessä ei kaluni aikaisemmin ole alkanut seisomaan. minä ainakin olisin valmis harrastamaan seksiä serkkulikan kanssa,ei siinä mielestäni ole mitää väärää.

      • Anonyymi

        Oltiin molemmat serkku likan kans 13 v kun tutustuttiin toisten sukupuoli elimiin. Hänellä ei vielä rinnat paljoa kasvaneet mutta oli isot nännipihat. Oltiin alasti ja muka panin häntä mutta kalu ei oikeasti sisässä. Onneksi ei sillä laukesin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin molemmat serkku likan kans 13 v kun tutustuttiin toisten sukupuoli elimiin. Hänellä ei vielä rinnat paljoa kasvaneet mutta oli isot nännipihat. Oltiin alasti ja muka panin häntä mutta kalu ei oikeasti sisässä. Onneksi ei sillä laukesin

        Samanlaista oli oman serkun kanssa tuossa iässä. Serkkutytöllä oli ihanat pienet rinnat isoilla nännipihoilla. Niitä tuli nuoltua ja imeskeltyä moneen otteeseen. Muuten seksi oli vaatteet päällä hinkkaamista ja koskettelua. Vielä nykyään kun näkee serkun tissivaon tai ihanan nännipihan alkaa veri pakkautumaan alapäähän.


      • Anna mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin molemmat serkku likan kans 13 v kun tutustuttiin toisten sukupuoli elimiin. Hänellä ei vielä rinnat paljoa kasvaneet mutta oli isot nännipihat. Oltiin alasti ja muka panin häntä mutta kalu ei oikeasti sisässä. Onneksi ei sillä laukesin

        TEIN TUOTA IHAN SAMAA ISOMUMMINI KANSSA!


    • Anonyymi

      Vanha sanonta : "mitä serkumpi sen herkumpi". Minun ensi kokemukset seksiin on juurikin serkkupojan kanssa, itse olin 17 vuotias ja serkkupoika 20, pari vuotta silloin tällöin harrastettiin seksin iloja ja opeteltiin mikä tuntuu hyvältä, hänen kanssaan löysin suuseksin ja pyllypanon ilot. Anna mennä vaan, turvallisenpaa se on opetella tutun kanssa kuin tuiki tuntemattoman.

      • Anonyymi

        Aikuiset ihmiset saa tehdä mitä haluavat. Serkku on kaukainen ja siinä ei ole lain mukaankaan kellään mitään sanomista.

        Kannattaa etsiä finlex säädöskokelmasta teksti avioliiton esteellisyystutkinnasta ja pysyä siinä. Sisarukset, lapset/vanhempi ja isovanhempi/lapsenlapi tai sisaruksen lapsi/setä tai täti on ne jotka eivät voi solmia avioliittoa, niin eivät myöskään harrastakoon seksiä.

        Nykyaikana vaikka suojaikäraja on 16, niin ei 12-13 ole kykenemätön tekemään päätöstä jos kehitystaso on normaali ja toinen ei ole oleellisesti nuorempi tai vanhempi tai jopa aikuinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuiset ihmiset saa tehdä mitä haluavat. Serkku on kaukainen ja siinä ei ole lain mukaankaan kellään mitään sanomista.

        Kannattaa etsiä finlex säädöskokelmasta teksti avioliiton esteellisyystutkinnasta ja pysyä siinä. Sisarukset, lapset/vanhempi ja isovanhempi/lapsenlapi tai sisaruksen lapsi/setä tai täti on ne jotka eivät voi solmia avioliittoa, niin eivät myöskään harrastakoon seksiä.

        Nykyaikana vaikka suojaikäraja on 16, niin ei 12-13 ole kykenemätön tekemään päätöstä jos kehitystaso on normaali ja toinen ei ole oleellisesti nuorempi tai vanhempi tai jopa aikuinen

        Minusta 12-13-vuotias on vielä liian nuori päättämään haluaako olla 16 täyttäneen kanssa. Ikäero on liian suuri ja isompi voi painostaa tai jopa pakottaa pienempää eikä tämä ehkä uskalla pistää vastaan.

        On tietysti olemassa sellaisia 12-13-vuotiaita jotka tietävät tarkkaan mitä haluavat, mutta kumminkin.

        Jos molemmat sisarukset ovat alle 15-vuotiaita ja kokeilevat seksiä hyvässä yhteisymmärryksessä kummankaan pakottamatta, homma on luvallista. Sitä tapahtuu aika paljon. Kondomi on kyllä välttämätön jos tekee mieli jatkaa yhdyntään asti!

        Nimim.Eka yhdyntä kaksossiskon kanssa 13-vuotiaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta 12-13-vuotias on vielä liian nuori päättämään haluaako olla 16 täyttäneen kanssa. Ikäero on liian suuri ja isompi voi painostaa tai jopa pakottaa pienempää eikä tämä ehkä uskalla pistää vastaan.

        On tietysti olemassa sellaisia 12-13-vuotiaita jotka tietävät tarkkaan mitä haluavat, mutta kumminkin.

        Jos molemmat sisarukset ovat alle 15-vuotiaita ja kokeilevat seksiä hyvässä yhteisymmärryksessä kummankaan pakottamatta, homma on luvallista. Sitä tapahtuu aika paljon. Kondomi on kyllä välttämätön jos tekee mieli jatkaa yhdyntään asti!

        Nimim.Eka yhdyntä kaksossiskon kanssa 13-vuotiaana.

        Tuo mitä kirjoitit on totta. Ja se on juuri tärkeää ettei ikäero ole iso. Ehkä juuri sen takia on tuo 16v suojaikä mutta 15v on jo jossain mielessä valmis, mutta niinkuin sanoit niin 12-13 on kovin nuori. Niin fyysisesti kuin henkisesti ja krapula voi olla kova. Kun se ei mennytkään niinkuin mieli.

        Yleensäkin järjettömät ikäerot on järjettömiä. Se on selvä ettei 15 ja 22 ole oikein. Itse olen nyt 50 ja ei tulisi mieleenkään esim. alle 40 tai yli 60 nainen. Ei ole kunniallista kun 25v nainen täälläkin etsii 50 seuraa vaikka oikea on paljon lähempänä omaa ikää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo mitä kirjoitit on totta. Ja se on juuri tärkeää ettei ikäero ole iso. Ehkä juuri sen takia on tuo 16v suojaikä mutta 15v on jo jossain mielessä valmis, mutta niinkuin sanoit niin 12-13 on kovin nuori. Niin fyysisesti kuin henkisesti ja krapula voi olla kova. Kun se ei mennytkään niinkuin mieli.

        Yleensäkin järjettömät ikäerot on järjettömiä. Se on selvä ettei 15 ja 22 ole oikein. Itse olen nyt 50 ja ei tulisi mieleenkään esim. alle 40 tai yli 60 nainen. Ei ole kunniallista kun 25v nainen täälläkin etsii 50 seuraa vaikka oikea on paljon lähempänä omaa ikää

        Samoilla linjoilla siis ollaan. Hyvä että täällä käy asiallisempaakin porukkaa.

        Tuttavapiiriini kuuluu muuten 28-vuotiaan naisen ja 52-vuotiaan miehen pari; nainen on lievästi kehitysvammainen ja mies on kaiken muun ohessa hoivaava osapuoli naisen vanhempien kanssa sekä näiden että naisen itsensä tieten. On ilmeistä ettei ikäero tässä tapauksessa aiheuta juuri mitään ongelmia.

        Näin 53-vuotiaana olisin valmis vaikka millaiseen ikäeroon, jos kemiat muuten kohtaisivat. Tässä on jo oltu yksin ihan liian kauan.

        Jos olisin rikas, asia olisi toinen, mutta kun en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla siis ollaan. Hyvä että täällä käy asiallisempaakin porukkaa.

        Tuttavapiiriini kuuluu muuten 28-vuotiaan naisen ja 52-vuotiaan miehen pari; nainen on lievästi kehitysvammainen ja mies on kaiken muun ohessa hoivaava osapuoli naisen vanhempien kanssa sekä näiden että naisen itsensä tieten. On ilmeistä ettei ikäero tässä tapauksessa aiheuta juuri mitään ongelmia.

        Näin 53-vuotiaana olisin valmis vaikka millaiseen ikäeroon, jos kemiat muuten kohtaisivat. Tässä on jo oltu yksin ihan liian kauan.

        Jos olisin rikas, asia olisi toinen, mutta kun en ole.

        ”Lievästi kehitysvammainen ja tukihenkilö ja melkein 30v ikäero”. Tuo yhtälö on hyväksikäyttöä ja ei pelkästään moraaliasia vaan hyväksikäyttö.

        28v kehitysvammainen ei varmasti ole kykenevä mieltämään asiaa mutta 52 v tukihenkilö sa kyseenalaisen sulan tästä.

        Tätä ei voi puoltaa mitenkään. Jos kaksi ns normaalia yli 10v ikäeron ihmistä alkaa touhuamaan niin heillä ei todellakaan ole kaikki muumit kanootissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Lievästi kehitysvammainen ja tukihenkilö ja melkein 30v ikäero”. Tuo yhtälö on hyväksikäyttöä ja ei pelkästään moraaliasia vaan hyväksikäyttö.

        28v kehitysvammainen ei varmasti ole kykenevä mieltämään asiaa mutta 52 v tukihenkilö sa kyseenalaisen sulan tästä.

        Tätä ei voi puoltaa mitenkään. Jos kaksi ns normaalia yli 10v ikäeron ihmistä alkaa touhuamaan niin heillä ei todellakaan ole kaikki muumit kanootissa.

        Tunnen kaikki neljä niin hyvin ja naisen vanhemmat kuluvat selväjärkisimpiin mitä koskaan olen tavannut, että jutussa ei ole kerta kaikkiaan mitään tuomittavaa. Kyse ei ole siitä että tuo mies olisi ensisijaisesti tukihenkilö (jota sanaa minä en käyttänyt) vaan juttuun kuuluu aivan aito molemminpuolinen rakkaus, jossa kumpikin arvostaa toista ja välittää toisesta. Mies vain välillä vetää ohjaksista ettei nainen tule esimerkiksi tuhlanneeksi rahaa johonkin tarpeettomaan.

        Ei ole kovin järkevää alkaa puhua moraalista ja hyväksikäytöstä muutaman lauseen perusteella. Johtopäätöksesi perustuu puutteellisiin tietoihin eikä ole vähääkään pätevä. Olen tuntenut tuon naisen vanhemmat jo kolmikymmentä vuotta ja väittäisin että tunnen tilanteen monin verroin sinua paremmin.

        Olin muuten itse 41-vuotiaana jonkin aikaa suhteessa 26-vuotiaan naisen kanssa. Kumpikaan ei pitänyt ikäeroa mitenkään ihmeellisenä, koska koko juttu toimi loistavasti sen aikaa kuin toimi. Ikäero ei vaikuttanut myöskään siihen että suhde päättyi; se johtui muista asioista.

        Se siitä. Minun puolestani saat tunkea nuo mielipiteesi sanonko minne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta 12-13-vuotias on vielä liian nuori päättämään haluaako olla 16 täyttäneen kanssa. Ikäero on liian suuri ja isompi voi painostaa tai jopa pakottaa pienempää eikä tämä ehkä uskalla pistää vastaan.

        On tietysti olemassa sellaisia 12-13-vuotiaita jotka tietävät tarkkaan mitä haluavat, mutta kumminkin.

        Jos molemmat sisarukset ovat alle 15-vuotiaita ja kokeilevat seksiä hyvässä yhteisymmärryksessä kummankaan pakottamatta, homma on luvallista. Sitä tapahtuu aika paljon. Kondomi on kyllä välttämätön jos tekee mieli jatkaa yhdyntään asti!

        Nimim.Eka yhdyntä kaksossiskon kanssa 13-vuotiaana.

        Ketjun aloituksessa on se raja mikä kannattaa muistaa. Laissa on avioliiton esteellisyysselvitys ja kannattaa muistaa myös kenen kanssa harrastaa seksiä.

        Sisarukset, vanhemmat ja lapset, vanhempien sisarukset ja sisarusten lapset tai isovanhemmat ja lastenlapset on mainittu ja se myös että serkut saavat mennä naimisiin.

        Mutta ainahan kuitenkin sisarukset kuitenkin joskus sekoilee. Vaikka suojaikä on 16, niin ei sitä ole kriminalisoitu jos alle 16v ihmiset ”touhuaa”. Tuenkin 15v ikäisen ja 10v ikäisen juttu on jo siinä ja siinä!

        No, onhan se tietenkin totta että 12v tuskin on kykenevä ymmärtämään asias mutta olen kuullut aikuisen naisen kertomana, että hän aloitti ”säännölliset” yhdynnät 13v ikäisenä ja aikuisena on tyytyväinen opitusta.


      • Anonyymi

        erkku likka on parhain suihin ottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Lievästi kehitysvammainen ja tukihenkilö ja melkein 30v ikäero”. Tuo yhtälö on hyväksikäyttöä ja ei pelkästään moraaliasia vaan hyväksikäyttö.

        28v kehitysvammainen ei varmasti ole kykenevä mieltämään asiaa mutta 52 v tukihenkilö sa kyseenalaisen sulan tästä.

        Tätä ei voi puoltaa mitenkään. Jos kaksi ns normaalia yli 10v ikäeron ihmistä alkaa touhuamaan niin heillä ei todellakaan ole kaikki muumit kanootissa.

        Sul ei taida ol mitään kanalas kun yleensäkin inkkarit on kanootis ja muumit laaksos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta 12-13-vuotias on vielä liian nuori päättämään haluaako olla 16 täyttäneen kanssa. Ikäero on liian suuri ja isompi voi painostaa tai jopa pakottaa pienempää eikä tämä ehkä uskalla pistää vastaan.

        On tietysti olemassa sellaisia 12-13-vuotiaita jotka tietävät tarkkaan mitä haluavat, mutta kumminkin.

        Jos molemmat sisarukset ovat alle 15-vuotiaita ja kokeilevat seksiä hyvässä yhteisymmärryksessä kummankaan pakottamatta, homma on luvallista. Sitä tapahtuu aika paljon. Kondomi on kyllä välttämätön jos tekee mieli jatkaa yhdyntään asti!

        Nimim.Eka yhdyntä kaksossiskon kanssa 13-vuotiaana.

        sama🍆🍆🍆🍆


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Työnnä purjoa perseesees hönö


    • Anonyymi

      Miten puutteessa voi olla että haluaa nussia serkkua? Oikeasti mitähelv...

      • Anonyymi

        serkku likka ihan puutteessa kuin minäkin


    • Anonyymi

      Hei! Mä olen vapaa 34v Nainen, Hyvä Tyttö ja Poika Serkukset, Teillä on Varmasti täysi oikeus
      Panna Nussia niin paljon kuin haluatte, käyttäkää
      KORTONKIA kuitenki ettet tule tiineexi vielä
      noin nuorena, Kaikki on laillista Ekat serkut pääsee Naimisiinkin, jos rakkautenne riittää siihen.
      Kaikkea hyvää teille. ❤️❤️

    • Anonyymi

      Haluta serkun kanssa harrastaa seksiä 12 ja 15 vuotias niin voiko

      • Anonyymi

        Itseasiassa voi! Vaatii kummankin suostumusta ja sen ymmärtämistä ettei tapahtunutta saa muutettua!


    • Anonyymi

      Minä olen mies 50 ja minulla oli suhde samanikäisen serkkulikan kanssa. Seksi oli monella mittarilla mitaten parasta mitä olen kokenut ( ja olen suhtpaljon kokenut ). Ehkä se kielletty hedelmä teki siitä niin hyvää. Luontevaa se kyllä oli vaikka yli 20 vuoteen emme olleet olleet yhteydessä. Mitä serkumpi sen herkumpi. Tämä siis tapahtui n.10 vuotta sitten ja kaiholla muistelen vieläkin sitä...eli antaa mennä vaan kaikki jotka asiaa miettivät.

      • Anonyymi

        Kun molemmat on suostunu siihen tietenkin ehkä sun kanssa


      • Anonyymi

        Ette ole olleet yhteydessä yli 20 vuoteen, mutta sekstailu tapahtui noin 10 vuotta sitten?
        Mutta tärkeintä, että teillä oli kivaa.


    • Anonyymi

      Entä vuosikymmenien päästä! Jos 12 ja 15 iässä tapahtuu niin pystyttäkää puhumaan asiasta 30v päästä? Tuleeko katkeria purkauksia tai jälkimakuna? Miettikää sitä!

      • Anonyymi

        Molemmat halutaan sitä tehdä😊
        Ja molemmat oon suostunu siihen


    • Ei mitään väärin. Harrastakaa vaan.

      • Anonyymi

        Oliko muuta pillua nuolla heti vai tuleeks jotain tauteja


    • Anonyymi

      Laki ja moraali ovat kuitenkin aina eri asioita. Joskus laki kieltää asioita, joista ei kenellekään aiheudu harmia tai vaaraa ja vastaavasti jotkut haitallisetkin asiat ovat sallittuja. Laki myös vaihtelee siirryttäessä maasta toiseen.

      Jokainen ihminen on oma yksilönsä ja myös kehittyy eri tahtia. Jos oma lapseni haluaisi harrastaa seksiä sisaruksen tai muun sukulaisen kanssa, se olisi hänen oma ratkaisunsa ja hänen oma ruumiinsa johon minulle ei ole vanhempana oikeutta.

      Ikärajoihin liittyvät jeesustelut ja kauhistelut ovat niin muotia tässä ajassa, mutta lapsella ja nuorella tulisi aina olla viimeinen sanansa sanottavana. Kyse on jokaisen omasta elämästä.

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu asia on juurikin näin.
        Kun randomissa 14 vuotiaat tytöt kysyy sediltä rahaa vastaan seksiä ja toiset vaan keppihevoisista tai pojatkin tietää jo 15 vuotiaana olevansa homoja ja etsii kokemuksia vanhemmilta miehiltä kun ikätoverit pelaa pleikkaa.


      • Anonyymi

        Fiksusti ja kypsästi ajateltu. 👍


    • Anonyymi

      Panin serkkuni kanssa itse 19v ja serkku tyttö 17v . Serkku tyttö ohjasi käteni haaroväliinsä ja sanoi ei haittaa hiero...hetken päästä otti housujani pois.kertoi Halunneensa minua jo monta vuotta.pantiin sitten ja kivaa oli.kuukausi sen jälkeen hänen pikku-sisko 15v olisi halunnut samaa.silloin sanoin (kasva vielä vähän)

    • Anonyymi

      Saanko joltakin kysyttyä kysymykseen

    • Anonyymi

      voit opettaa myös vibralla serkun anaalia voisit ottaa jonkun kaverin mukaan

    • Anonyymi

      Ei tietenkään ole väärin.

      Seksissä kaikki sellainen on ookoo, mikä tuottaa kaikille osapuolille mielihyvää, eikä sisällä alaikäisiin sekaantumista, jos on itse aikuinen.

    • Anonyymi

      Onko täällä ketään vielä olis kysymys

      • Anonyymi

        Ainahan täällä joku on mielipiteineen. Minullakin on mielipide tuolla aiempana. Kirjoitin kommentin avioliiton esteellisyydestä. Serkku on ensimmäinen jota ei pidetä niin lähisukulaisena että avioliitolle olisi estettä. Periaatteessa kuka tahansa saa olla kenen kanssa vain jos kumpikin pystyy tekemään itse päätöksen teosta ja ymmärtää teon! Eikä se teko muuten ongelmia tee kuin osoittaa valtaa käyttävän vajavuuden ja voi tuhota toisen elämän ja välit! Eikä seksi ole ainoa asia! Valtaa voi käyttää aika monella tapaa!


    • Anonyymi

      No niin tavanomaista kuin vain olla voi.

    • Anonyymi

      Itse n.12v. Sitten, nussin omaa tyttöserkkuani 4kertaa vuoden sisään. Jos joku haluaa tarkempaa tietoo niin ottaa yhteyttä.?

      • Haluisin samaa..


      • Anonyymi

        Kun aloitus 2006. niin 12 vuotta aiemmin vuosi oli 1994.
        Tuskin enää ottaa yhteyttä.


    • Anonyymi

      Aivan ihanaa että tunnette noin toisianne kohtaan. Älkää välittäkö muista mielipiteistä, jos pidätte toisistanne.

    • Anonyymi

      Ollaanko tosiaankin niin uusavuttomia, ettei osata keksiä itse mitään jutun juurta, vaan on kaivettava 16 vuotta vanhoja asioita?
      Liekö kirjoittajan syntymävuosi?

      • Anonyymi

        No niin. Kokeile käsittää ja ymmärtää tämä kun sinulle selitetään asia perinpohjaisesti.

        Näet varmasti noita mainosbotteja tässäkin ketjussa, eikö totta?

        Mainosbotit eivät välitä siitä milloin ketju on aloitettu tai että millä sivulla se ketju on menossa.

        Kun mainosbotti sitten laittaa viestin ketjuun joka on jossain hyvin kaukana listalla, niin se viestiketju nousee automaattisesti listan ykkökseksi.

        No niin. Ymmärrätkö tuon?

        Ellet ymmärrä, niin pyytäisitkö isääsi selittämään sen sinulle, niin voidaan mennä eteenpäin tässä asiassa.

        Yleensä mainosbotin poistaa sivustoa valvova Suomi24:n oma botti. Se taas tarkoittaa sitä että viestiketju jää näkyviin, vaikka botin viesti onkin ketjusta poistunut.

        Ja nyt sitten se kolmas asia.

        Tämä on keskustelufoorumi. Keskustelufoorumilla viestiketjut eivät tavallaan vanhene, sillä niihin saa vastata ihan kuka tahansa kuka vaan jatkaa samasta AIHEESTA keskustelua!

        Tajuatko että täällä ei keskustella aloittajan kanssa, vaan täällä keskustellaan aiheesta!

        Jos sinulla on jonkinlaisia ongelmia noita kolmea asiaa käsittää, niin suosittelen lämpimästi hoitoon hakeutumista.


    • Anonyymi

      serkkuni opetti nuorempana sexin uimarannalla kaivoi kaluni housuista runkkaili kovaks sitten suihin sormetti peppua nussin eka kerran muutaman vuoden päästä opetti myös anaalin kuinka varovainen pitää olla että molemmat nauttii kiitokset hänelle

    • Anonyymi

      Seksi on parasta!!

    • Anonyymi

      17 vuotiaana serkun kanssa uimassa ja ottamassa aurinkoa. Seksikäs blondi serkkuni pyysi laittamaan aurinko rasvaa ja siitä se lähti. Muutaman kerran vielä uudestaankin pantiin. Oli ihanaa nuolla häntä kun hän ei todellakaan ollut hiljaa.

      • Anonyymi

        mun serkku tyttö oli kans kiimassa muttei halunnut antaa kelle vaan niinpä minä sain


    • Anonyymi

      Poikuus meni aikoinaan 15 vuotiaana pari vuotta vanhemman serkkutytön kynsissä 😎

    • Anonyymi

      Joo, oon ite pannu serkkuani tuntu kyl kivalta pääs nuolee pilluu ja se imee mun munaa ja sit vaan se tuli alasti mun päälle ja pillu ja muna yhteen ja panettii se kyl tuntu kivalta kokeilkaa.

    • Anonyymi

      mun mielestä serkku-likan suihin otto ollut parasta kerran toi veljensä mukaan sain peppuun samalla kun imi voi ihanaa

    • Anonyymi

      Olis ihana nussia jonkun serkkulikkaa kimpassa.
      Miksei siskoa tai tytärtäkin

    • Anonyymi

      Eipä tuo ymmärtääkseni laitonta ole serkun kanssa saa jopa suomenlain mukaan mennä naimisiin tietääkseni lapsentekoa vaan ei kuulemma suositella

    • Anonyymi

      MÄ PANEN SERKKUANI JOKA PÄIVÄ JOTEN SE ON NORMAALIA OLET ITSE TUOMMOINEN TURRI!!

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe