...kun yks tyttö aina joskus katsoo minua.. ja sitten kun minä huomaan että se katsoo se kääntää
heti katseensa pois.. ja sittenkun minä katson sitä niin se ei VAHINGOSSAKAAN katso sinne päin missä minä olen :O??
mitä meinaa..
9
804
Vastaukset
- Van der Decken
Olet sekaisin, ei tarkoitaa mitään. Jotkut ihmiset katsovat minua jaminä katson ihmisiä, se on luonollista. Älä nyt
- Elenya
Tyttö tykätä siusta. Tai sitten vaan muuten katselee. Ehkä olet sen mielestä hyvännäköinen, tai muuten vaan mukavan näköinen. sano sille joskus moi!
- ihastunut? gosh, no way...!
Miten joku hiton tuijottaminen voi olla varma ihastumisen merkki. Jos kaikki joita minäkin tuijottaisin olisin ihastunut niin kohta olen ihastunut jokaiseen vastaantulevaan tyttöön. Tai ehkä silloin onkin ihastunut mutta ei henkilöön vaan hänen ulkonäköön.
- Tässä jotain kirjotellut
ihastunut? gosh, no way...! kirjoitti:
Miten joku hiton tuijottaminen voi olla varma ihastumisen merkki. Jos kaikki joita minäkin tuijottaisin olisin ihastunut niin kohta olen ihastunut jokaiseen vastaantulevaan tyttöön. Tai ehkä silloin onkin ihastunut mutta ei henkilöön vaan hänen ulkonäköön.
Ei varmaan olekkaan, ainakaan useimmissa tapauksissa. Minua tuijotetaan kadulla, olenkin ehkä vähän tuijotettavan näköinen.
Tuskin joka toinen vastaantuleva sukupuolesta riippumatta on ihastunut minuun? ;-)
Tosin, kun minä tuijotan jotain henkilöä, niin tahdon viestittää, että olen kiinnostunut hänestä.
Toisaalta, kun joku tuijottaa, niin tuijotan piruillessani takaisin.
- Bloody-eye
...se on.mulla on sama juttu,mut oon tyttö.
- hmm
kuulostaa ihan multa :D.... mutta siis, hän on joko ihastunut sinuun tai sitten hän on vain muuten kiinnostunut sinusta.
itsellä sellanen tilanne, että joskus kyl katon erästä poikaa, mutta en kovinkaan paljon, koska se monta kertaa katsoo mua, ja kun olen niin ujo, että en sitten uskalla katsoa sitä takaisin.. en ole ihastunut häneen, vaan haluaisin muuten tutustua siihen, koska hän vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. eli ihan ystävyys mielessä vaan sitä katselen.- hmm
hän on varmasti niin ujo, että ei uskalla katsoa sinua silloin kun sinä katsot häntä.. mene jutteleen sille tai sano just jotain moi tai vastaavaa. myös sellanen on hyvä keino, että törmäät häneen ''vahingossa'' ja sitten pyytelet kauheesti anteeksi jne. luulis sen sitten vähän rohkenevan niin että se sanois vaikka seuraavan kerran kun näette, että moi.
- ihastunut? gosh, no way...!
miksi täällä kyytään onko joku ihastunut, mene itse kysymään siltä tuijottelijalta että onko se kiinnostunut vai tuijotteleeko ihan huvikseen. ihmiset ovat erilaisia ja tilanteetkin vaihtelevat jotkut tuijottelevat jos ovat ihastuneet ja toiset ihan muuten vaan.
- adsdas
Vaikee sanoo :OOOOOOOOOOOOOOOO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478