Sain jännitettyä Niinistön puolesta valintaa pitkään ja jalat tomerasti ristissä. Kävi miten kävi, nyt asiassa eteenpäin. Nyt tarvitaan kevätseksiä!
Tee minulle ehdotus, sinä mies tai nainen!
Eiköhän me uskalleta, me 50:n vuoden ja kuoleman välissä olevat...
[email protected]
Minäkin haluan SEKSIÄ!
40
3506
Vastaukset
- justus juu
mitä noista suksien ihmevoiteista. seksiä tässä tarvitaan eikä Torinoo
- Ajomies
Ei voitelu ole vain hiihtäjien ja kauppamiesten yksinoikeus.
Kunnon rakkauselämä vaatii myös omat "voitelunsa"
- ehdottomasti. Kun hiihtäjä harjoittelee, lämmittelee ja venyttelee niin näin pitäisi parisuhteessakin olla.
Millaisia voiteita voisi mies käyttää onnistuakseen:
- Harjoitus tekee mestarin myös rakkauselämässä.
- Esilämmitys voisi alkaa hyvissä ajoin...
- "Ajomies älä kiirehdi suotta" pätee myös tässä
- Yhteinen nautinto syntyy yhteisestä halusta
- ...eikä suinkaan pääty orgasmiin(orgasmeihin)
- "jälkilöylyt" usein makeimmat - älä unohda sitä... - Ajomies
Ajomies kirjoitti:
Ei voitelu ole vain hiihtäjien ja kauppamiesten yksinoikeus.
Kunnon rakkauselämä vaatii myös omat "voitelunsa"
- ehdottomasti. Kun hiihtäjä harjoittelee, lämmittelee ja venyttelee niin näin pitäisi parisuhteessakin olla.
Millaisia voiteita voisi mies käyttää onnistuakseen:
- Harjoitus tekee mestarin myös rakkauselämässä.
- Esilämmitys voisi alkaa hyvissä ajoin...
- "Ajomies älä kiirehdi suotta" pätee myös tässä
- Yhteinen nautinto syntyy yhteisestä halusta
- ...eikä suinkaan pääty orgasmiin(orgasmeihin)
- "jälkilöylyt" usein makeimmat - älä unohda sitä...Vaksia tarkoitin voiteeksi - en niinkään saksia.
Esilämmitys ja loppuhuipennuksen jälkeinen läheisyys ovat minusta liian usein unohdettuja
suomalaisessa rakkauselämässä
- ollenko oivaltanut vai vallan väärin ymmärtänyt ? - Mistä on kysymys
Ajomies kirjoitti:
Vaksia tarkoitin voiteeksi - en niinkään saksia.
Esilämmitys ja loppuhuipennuksen jälkeinen läheisyys ovat minusta liian usein unohdettuja
suomalaisessa rakkauselämässä
- ollenko oivaltanut vai vallan väärin ymmärtänyt ?Panomieheksi sinusta ei ole.
- Ajomies
Mistä on kysymys kirjoitti:
Panomieheksi sinusta ei ole.
Asiat ovat joskus perin kummallisia. Jonoon saakka on marketeissakin kansaa peliautomaateilla ja sinne panevat rahansa.
Minä taas käyn Otto-maatilla ja saan....
Olisiko mahdollista, että minä olen sittenkin oikeassa, mutta sen haluan pitää omana tietonani.
Sinä taas saat ihan vapaasti tulla uskollasi autuaaksi.. - käynyt
testaamassa Ajomiehen vai?
- Ajomies
Voit vastata ihan vapaasti ja rehellisesti niinkuin asian tunnet.
- Coq Hardi
Ajomies kirjoitti:
Voit vastata ihan vapaasti ja rehellisesti niinkuin asian tunnet.
Luin kerran eräästä intialaisesta fakiirista, joka oli yhtä kyytiä naisen sisällä 90 tuntia. Pitäneekö paikkaansa ?
- Ajomies
Coq Hardi kirjoitti:
Luin kerran eräästä intialaisesta fakiirista, joka oli yhtä kyytiä naisen sisällä 90 tuntia. Pitäneekö paikkaansa ?
Tiedän erään suomalaisen miehen,jolla on niillä kulmilla tuhatkunta omaa lasta !
Pitänee muuten paikkansa.
vihrree..pitikö olla suksia..? :)
- Jermu
siinä luki kevä-tseksiä...Se saattaa tarkoittaa kevyttä tseksiä, mutta sitten siinä olis sellainen kauhee juttu, että se kyseli miehiä tai naisia suksimaan kanssaan...Hyh hyh!
Jermu kirjoitti:
siinä luki kevä-tseksiä...Se saattaa tarkoittaa kevyttä tseksiä, mutta sitten siinä olis sellainen kauhee juttu, että se kyseli miehiä tai naisia suksimaan kanssaan...Hyh hyh!
suolla..siis..ja tuolla..hmm..trallallaa..
- ristiriitainen
kun galleriasivullas sanot ettet etsi nettiseksiä ja nyt sitten vonkaat sitä! Mistäs moinen takinkääntö?
- vaivaapi????
Eihän tuo vankunut mitään nettiseksiä aloituksessaan eikä profillissaan vaan jotain ihan muuta.
- ristiriitainen
vaivaapi???? kirjoitti:
Eihän tuo vankunut mitään nettiseksiä aloituksessaan eikä profillissaan vaan jotain ihan muuta.
tässä on kysymys?:"Tee minulle ehdotus, sinä mies tai nainen! "
- NAURIS!!!!
ristiriitainen kirjoitti:
tässä on kysymys?:"Tee minulle ehdotus, sinä mies tai nainen! "
Et ole kuullut puhuttavan liveseksistä???
- Jermu
NAURIS!!!! kirjoitti:
Ihan kauheeksi menee tää maailma...
- vaan itelles!
NAURIS!!!! kirjoitti:
Mä tarkoitan tässä nettiseksillä netissä LIVESEKSIN vonkaamista!!!Ei netissä hölinä ole mitään SEKSIÄ!!
- SOIMAAN!
vaan itelles! kirjoitti:
Mä tarkoitan tässä nettiseksillä netissä LIVESEKSIN vonkaamista!!!Ei netissä hölinä ole mitään SEKSIÄ!!
MUTTA NETISTÄ SE SAAPERIN SALARAKAS ON HELPOIN HOMMATA!
PISTÄ JO MEILIÄ KUN MIELES TEKEE KUMMINKIN. - Jermu
vaan itelles! kirjoitti:
Kauheeta riitoja, kun toinen haluaapi mitä ilmeisimmin vain hiihtämään mies- sekä naisporukassa.
- Jermu
SOIMAAN! kirjoitti:
MUTTA NETISTÄ SE SAAPERIN SALARAKAS ON HELPOIN HOMMATA!
PISTÄ JO MEILIÄ KUN MIELES TEKEE KUMMINKIN.Sinäkö sitä meiliä siis odottelet?
- Kirjootan!
Jermu kirjoitti:
Sinäkö sitä meiliä siis odottelet?
Elekä häiritse nyt... on muuta mielessä just nyt kiäh.
- Jermu
Kirjootan! kirjoitti:
Elekä häiritse nyt... on muuta mielessä just nyt kiäh.
en suinkaan haluva häiritä teidän noinkin herkkää hetkeä, kun "Haloota" noinkin kovasti huuteletten.
- sitä
Jermu kirjoitti:
Kauheeta riitoja, kun toinen haluaapi mitä ilmeisimmin vain hiihtämään mies- sekä naisporukassa.
hiihtoseuraa haetaan että laitetaan nettiin että "minäkin haluan SEKSIÄ"?:)))
- salakaataja
viimassa reviirini tarkistamassa, sitten vessassa huomasin, että pitää keittiöstä halkea sokeripala. Ei sitä muutoin esille saa. Toi pirun viima ja pakkanen. Ei kyllä hyväksi ole naistenmiehen maineelle. Joten en uskalla ehdottaa mitään, ennen kuin kevätaurinko lämmittää ja saa taas silmun pullistumnan...
- Minä saan seksiä
Mites se Niinistö sun jalat niin ristissä piti vai oliko kyse tarpeentyydytyksestä?
Ehdotan ehdottomasti, että hoidat asian itse jollei sitä seksiä muualta saa, jota asiaa ihmettelen johtuen siitä, että aina olen saanut, kun olen ollut tarpeessa ja ei ole tarvinnut olla jalat ristissä Niinistön kuin ei muidenkaan puolesta.
T:Tiaja.tamperi@etc...- mökin mamma
kerro miten se oikein käy tuo seksikumppanin hankkiminen. Ei täällä maalla tule vastaan kuin Veskelyksen vanhapoikaisäntä ja se on mitä on.
- erään
mökin mamma kirjoitti:
kerro miten se oikein käy tuo seksikumppanin hankkiminen. Ei täällä maalla tule vastaan kuin Veskelyksen vanhapoikaisäntä ja se on mitä on.
herran joka tulis ku kutsu kuuluis, karmee ukko panemaan. Hyväki vielä.
- ohmi
Se on vähän kun ennen aikaan kun polliisit tuli talloon.
Sanovat jotta teillä kuulemma pitäs olla pontikka tehdas.
Johon isäntä.Niin pitäs olla vainkun ei oo.- Ihanainen
Juuri ku mä olin saara ja saara, nii Saara nousi pystyhy.
- vanhempi lady
Ilman muuta nyt alkaa kevät ja meillä 50 v naisilla villitys. Ei ole hätää tehdään saijonmaat ja otetaan joku nuori ja viriili mies hoitelemaan hommat. Nyt vaan mahdolliset pehmolelut ilmoittautukaa tänne palstalle. Jippii
- pehmo-
ko, mitä tässä niillä pehmoilla enää...
- Ajomies
pehmo- kirjoitti:
ko, mitä tässä niillä pehmoilla enää...
Kummallista, kun minä taas saan tämän tästä
kuulla nuorten naisten kyselevän, että haluaisin
vanhemman kypsän miehen kovaa.....saisinko ? - Ajomies
Nuoret naiset tuntuvat olevan seksuaalisesti kovin estottomia. Kun mieluusti katselen ikäistäni kypsää naista niin kuulen lausahduksen:
- Minulla on tiukat paikat, en ole vielä koskaan synnyttänyt....
Tällaista on paappa saanut kuullakseen vasta viime vuosikymmeninä - ei milloinkaan nuorewna "viriilinä"....
- lissu
saatasko me Maija aikaan puutteessa olevien chatti- tai tiedotuspalsta?
- NIIMPÄ
Niin minäkin haluan tehdä, pierrä. Kun asiat humisevat korvissa ja ... Seksi on puhtaimmillaan päihdyksissä. Ja toisaalta, se on luultavasti sähköä. ...
Kun asiat humisevat korvissa ja kiitävät lujaa ohi, käy mielessä kipu. Muiden ihmisten kipu on viehättävä asia, tai vaikka vain viehättävä ajatuskin. Hekö niin ovat halunneet? Ei... en usko sen johtuvan siitä, että minua on pantu,..- menoksi vaan
siitä vaan baanalle hakemaan seksipartneria, taniisravintolaan ilta- tai päivätansseihin, kylpylään tai iloiselle Tallinnan risteilylle!
Luonnonterapia vain avuksi! Sillä murhe iloksi muuttuu
- hÄMMÄSTELEN
ROHKEUTTASI JA SITÄ, ETTÄ ILMOITAT JULKISESTI OLEVASI BI-SEKSUAALI! LIEKÖ TAVJAN ANSIOTA - SIIS PRESIDENTIN? HÄNHÄN ON OTTANUT SIIPIENSÄ SUOJAAN KAIKKI SEKSUAALISESTI POIKKEAVAT! IHAN VAAN TIEDOKSI, ETTÄ ORKUT SAA KYLLÄ OMIN KÄSINKIN JA AINAKIN TEKOSELLAISELLA...SIITÄ VAAN SEKSIKAUPPAAN!
- olet esimerkiksi
meille sohvaperunoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708