Kuinka monta kertaa olenkaan viettänyt unettomia öitä miettien missä Hän on, mitä Hän miettii, ketä Hän syleilee. Kuinka monta kertaa olenkaan juossut ympäri kaupunkia toivoen kohtaavani hänet ja vain Hänet. Ja kun lopulta kohtaan Hänet, maailma hiljenee yhdessä oman mieleni kanssa. Näen vain Hänet. Kuulen vain Hänet. Olen vain Hänen.
Voimakkaimmat tunteet vyöryvät toistuvasti ylitseni, vastusteluistani huolematta. Kutsuvat minua menetetyksi. Olen itsekkyyttä hehkuen korottanut itseni Hänen sätkynukekseen. Halukas antautuja on voittanut. Hänelle, ainoalleni. Ja vaikka Hän ei halua minua, en voi pakottaa itseäni luopumaan. Mieleni liekkimerta ei voi Hänkään enää sammuttaa. Olenhan hänen.
Syntynyt valkeudesta, ei ole sittenkään väliä missä Hän on, mitä Hän miettii, tai ketä Hän syleilee. Hän tekee mitä tekee, tekee mitä minä haluan. Olen sätkynukke, mutta ainakin olen maalannut Hänestä huulilleni hymyn. Olen itsekkäästi riisunut itseni ja luovuttanut itseni hänen halulleen. Ilman Häntä minulla ei olisi liikuttajaa, saati syytä.
En halua loppua, en minkään alkua. Olen onnellinen tässä.
Tässä lepää ihminen, ikuisesti onnellinen,
korkealla juhlien,
ilon pisaroita vuotaen .
...Annalle ja kaikille niille jotka eivät pysty taistelemaan taistelua loppuun.
Kiitos ja anteeksi.
Mutta ennenkaikkea siis kiitos.
Maailmani joka oli Hän.
1
219
Vastaukset
- elisant
Tämä oli taas teksti joka sai ajattelemaan rakkautta ja kaikkea mitä siihen liittyy, niitä tunteita ja ihmissuhteita.
Jokainen kokee rakkauden eri tavalla. Ihmiset ovat erilaisia, suhteet aina omanlaisiaan. Sitä mikä toiselle on itsestäänselvää ei toinen tajua eikä ymmärrä, eikä koskaan tekisi samoin. Mutta rakkausasiat ovat aina niitä polkuja, jotka vain on kuljettava loppuun, omalla tavallaan, joskus sielu laulaen ja joskus siellä Helvetissä vaeltaen. Mutta ah, onko sittenkään, todellakaan, mitään mikä tekisi elämästä mielenkiintoisempaa? =)
Joku on joskus suuressa viisaudessaan sanonut, että kirjoittaminen ja suihkussakäynti ovat niitä asioita, jotka pitävät hänet kiinni tässä Todellisessa Maailmassa. Tunteet ja ajatukset on hyvä kirjoittaa esiin, pois tai vain selventää niitä. Kirjoittaminen parhaimmillaan puhdistaa sielua, siitä rakastamisen vaikeudestakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731