HIIVA+SITRUUNA

Mama

Moikka! Onko kukaan kuullut että hiivaan olisi käytetty hoitokeinona sitruunaa?!Eli puristetaan sitruunasta mehut ja sekoitetaan veteen, sen jälkeen esim. pipetillä emättimeen. On kuulemma tehonnut...

6

7155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''''''''''''''''''''''''

      Niin tai reilu annos C-vitamiini annos.

    • En ole kuullut, mutta...

      Bulgarian jogurtti sopii myös tuohon tarkoitukseen. Sitä voi laittaa tampooniin yön ajaksi ja myös siteeseen, jos on kutinaa ulkosynnyttimissä.

      Valkosipulin kuorittu kynnen palanen sideharsoon käärittynä yöksi emättimeen. Tappaa hiivat ja pöpöt, mutta hajuhaittaa on.

      • poppaskonsteja

        sitä onkin.. jugurttia olen ite kokeillu ja se ei auttanut.. apteekista saatava maitohappobakteeri kuuri on tehokas, samoin nää kylmäpuristetut'elävt' maitohappobakteeri supot mitkä laitetaan emättimeen.. tehokkaita!
        betadinea täällä sivuilla on nyt ylistetty.. ja ajattelin itse kokeilla myös sitä joku kerta.


    • Tällä_kertaa_anonyymi

      Sain saman vinkin labrassa käydessäni hiivatesteissä (peräaukko,sormet). Labrahenkilön mukaan tahansa hyvin hapan tappaa hiivan. Sitruunan Ph on vain 2.xx. Iholle (suupieleen, sormiin) on helppo vain sivellä sitruunaviipaleella. Toimii kai siis varmaan emättimeenkin (en tiedä, olen mies). Huomioi, että jos laimennat sen vedellä, niin Ph nousee.

    • vitsikötämäollut

      Sitruunan ph on aivan liian alhainen niin ulkoisiin kuin sisäisiinkin sukupuolielimiin. Kuivuttaa ja ärsyttääkin varmasti niin herkkää aluetta, mikä ei todellakaan ole suositeltavaa kun kärsii hiivasta. Voi pahentua valtavasti.

      Sitruunamehua jos haluaa kokeilla niin se kannattaa JUODA, niin saa c-vitamiinia ja kehon oma pH-tasapainokin hyötyy siitä, koska sitruunan hapot kumminkin muuttuvat ruuansulatuksessa ihanteellisiksi.

    • Anonyymi

      On saatu uusia hyviä tuloksia juuri päättyneen tieteellisen kokeilun ja testaamisen jälkeen. Erittäin rohkaisevia tuloksia. 20 vuotta kestäneen tutkimuksen mukaan hiivasta pääsee eroon jo 10 vuodessa, kun virkkaa pehmeästä villalangasta kondomin ja imettää siihen sitruunanmehua sekä manteliöljyä niin paljon kuin se imee. Sen jälkeen se laitetaan jysäkästi seisovan siittimen päälle ja TYÖNNETÄÄN HIIVAISEEN emättimeen takaapäin RAUHALLISESTI. TYÖNNELLÄÄN SITÄ EMÄTTIMEEN EDESTAKAISIN noin 33 minuuttia välillä lisäten tiputtamalla sitruunamehun ja manteliöljyn sekoitusta peräsuolen päälle että liuos valuu sisään liukuvan hoitosauvan päälle. Siemensyöksyn sattuessa siitin on työnnettävä sykkimään peräsuoleen, ettei pääse tapahtumaan vahinkoa. Tämä hoitomuoto on tehokas hiivatulehduksen poistaja kunhan sitä käyttää joka toinen päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe