Olen myynyt m733 commando kuula-aseen ja nyt on edessä uuden aseen osto...
Ajatukseni olisivat seuraavat:
- Marui H&K MP5 A4 (HG) ostaisin yhden lippaan.
- Marui ak-47
En halua selityksiä kumpi on parempi vaan että kumpi on tarkempi? Mieluummin olisin mp5:n kannalla, mutta sen lyhyys epäilyttää, että sopiiko se metsäsotiin ja ajoittaisiin rakennus-sotiin.
ak-47 taas tuntuu metsäsotiin tarkemmalta, mutta taas ei ole niin hieno =D
Eli tälläistä....
mp5, ak-47
9
970
Vastaukset
- LOLlipop
Ehkä kuitenkin ottaisin Ruuti aseen sotiin.
- Reiska
Osta AK, se on parempi.
Ei sotiin vaan peleihin.- roponen
mp5 sillä ase sopii taktisempiinkin paikkoihin ja miksi ei vaikka metsiinkin AK en koska ase sopii mutta ei taktisempiin paikkoihin (tarkoitan rakennuksia yms.) mutta en sano että AK muka huono olisi mutta en kyllä ottaisi.
- SampsaT
roponen kirjoitti:
mp5 sillä ase sopii taktisempiinkin paikkoihin ja miksi ei vaikka metsiinkin AK en koska ase sopii mutta ei taktisempiin paikkoihin (tarkoitan rakennuksia yms.) mutta en sano että AK muka huono olisi mutta en kyllä ottaisi.
Minäkin kyllä mielummin tuon MP5 aseen ottaisin... Syitä en osaa kertoa( kas kummaa xD ), mutta juu...
- jeesus
ei tarvi ottaaa ak-47 ku on jo
- Get-A-Life
Ak-47 kyllä pelittää! :D
kokenut olen!- Zippo
Kyl se joo noin menee. MP5 on kompakti pyssy. Tarkkuuspiipun kanssa saadaan aivan samanlainen osumatarkkuus sähköille (ellei huomioida kurz ja PDW malleja). AK hakkaa MP5n kuitenkin viritettävyytensä puolesta; version kolme rataslaatikko kestää m120 viritykset lähes täydellä varmuudella siinä missä kakkosboksia käyttävä MP5 vaatii ainakin vahvistusviilaukset jo m100 tason vireillä.
- higuro
Ehdottomasti ak-47!! älä edes suunnittele mitään mp5-lelua!
- PretaattoriM4a1
Ak-47 sen viritettävyyden, kestävyyden, hienouden ja terroristimaisuutensa takia. Olen kai pikku-terroristi.
Ei muuta kuin kauppaan, ak-47 kainaloon, kaivamaan commandopipo esiin ja kylälle napsimaan ihmisiä takaraivoon ja lopulta poliisin kyytiin =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478