Pyytän anteeksi nyt kaikki jos olen loukanut.
Asiaa:
12
793
Vastaukset
- Artefactumi Artti
Ei kai kukaan nyt loukkaannu näistä jutuista.
- Van der Decken
Tottakai ei kukaan tulee surulliseksi kuin kirjoitan vapaasti, lapsellista vain
- No-Face
päivän paras vitsi!
- Van der Decken
Juu, en minä ole pidänut anteeksia mistään. Joku on lainanut minun nimi kuin aina. Olen teidän idooli
- ???
Van der Decken kirjoitti:
Juu, en minä ole pidänut anteeksia mistään. Joku on lainanut minun nimi kuin aina. Olen teidän idooli
kuinkas vanha meidän idooli oikein on ;D
- Van der Decken
??? kirjoitti:
kuinkas vanha meidän idooli oikein on ;D
Teidän idooli on 23 vuotta :)
- chilipepperi
Teidän idooli on 23 vuotta :)
noin vanha ja silti niin lapsellinen?
fyysisesti saatat ollakin 23v., mutta henkinen ikä onkin sitten jotain 9-14 vuoden väliltä.
onnee vaan sulleki. koita kasvaa joskus aikuiseksi, jookosta? :D - Van der Decken
chilipepperi kirjoitti:
noin vanha ja silti niin lapsellinen?
fyysisesti saatat ollakin 23v., mutta henkinen ikä onkin sitten jotain 9-14 vuoden väliltä.
onnee vaan sulleki. koita kasvaa joskus aikuiseksi, jookosta? :DEi ole mitään kiirettä tulla aikuseksi. Kakka kakka pieru pieru.
- OLetkos huoMANNUT
Ei ole mitään kiirettä tulla aikuseksi. Kakka kakka pieru pieru.
Jos kirjottaa gini mutta kirjoittaakin vierestä niin tulee että homo, lisäksi taidat tykätä lapsista kun täällä niin kovin viihdyt.
- Van der Decken
OLetkos huoMANNUT kirjoitti:
Jos kirjottaa gini mutta kirjoittaakin vierestä niin tulee että homo, lisäksi taidat tykätä lapsista kun täällä niin kovin viihdyt.
Lapsia? Yleensä he ovat hankalia.
- ON!!!!
Lapsia? Yleensä he ovat hankalia.
YRITTI RAISKATA VAASASSA ERÄÄN KOULUTYTÖN, OLI PAIKALLISESSA VAASAN SANOMISSA!
- Van der Decken
ON!!!! kirjoitti:
YRITTI RAISKATA VAASASSA ERÄÄN KOULUTYTÖN, OLI PAIKALLISESSA VAASAN SANOMISSA!
Niin aivan, oli teevessä myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249