Haluisin vaihtaa mun "Oma tietokone" jne iconien kuvaa jollain toisella (esim oma-tekemillä), mutta en tiedä miten.
Tiedän, että niiden pitäisi olla ICO. file, mutta mistä löytäisin ohjelman joka antaisi niiden pysyä omassa koossaan (esim 50x50) eikä pienentäis niitä 38x38 ? Ja laatuki olis hyvä.... >_<
Ja windows on professional 2000.
Tässä on esimerkki yksistä desktop iconeista:
http://www.leavesofgold.co.uk/icons.php
Mietin vain, että miten niiden kuvien laatu on saatu pidettyä noin hyvinä kun itse latasin 'easy graphic converter' ohjelman jossa pysty muuttamaan jpg:n iconiksi, mutta se kuitenki pienensi sen ja väreinä pystyi käyttämään vain 256väriä. :(
Kaikki apu tervetullutta!
Desktop iconit
5
378
Vastaukset
- bBb
microangelo ja homma pelittää... puolivälissä sivua http://fosi.hopto.org/
- Böö.
Eikö niin?
Koska mulla on windows 2000 professional... - Böö.
Kyllä se käykin windows 2000:lle.
Ku kävin niitten official sivuilla, niin siellä sanottiin että se on XP:lle.
Mutta löyty sit kuitenkin toiselta sivulta, että se käy 2000:lle.
Kiitokset vastauksesta! - bBb
Böö. kirjoitti:
Kyllä se käykin windows 2000:lle.
Ku kävin niitten official sivuilla, niin siellä sanottiin että se on XP:lle.
Mutta löyty sit kuitenkin toiselta sivulta, että se käy 2000:lle.
Kiitokset vastauksesta!Hyvä.
- voi tehdä
En ole itse kokeillut, mutta photofiltrestä löytyy
työkalut->tallenna ikoniksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249