On parempi kysymys kuin tuossa alempana esitetty. Nyt jo valittaa olosuhteista. Selviä hermoilun merkkejä. On se tosi jännä lauantaina seurata, miten Mannisen käy. Toivon eniten menestystä juuri Manniselle, jotta miehen otsasta ainakin osittain haihtuisi ikuisen arvokisaepäonnistujan leima.
Mannisen kantti...
5
544
Vastaukset
- vaikka huonompi hiihtäjä
Jajunenhan oli juuri päinvastinen tyyppi. Menestyi aina jopa yli odotusten suurkilpailuissa. Mutta eipä ihme: hänellähän pysyyy Stratogasterkin kädessä. Älykäs kaveri. Mutta vähän arvelen, että Manninen menestyy nyt paremmin. On kisakokemusta jo aika paljon. Ja jos ei menesty niin sitten on kisahermoissa velliä.
- missä vika
Ei kai hemo hessissä .
- jäi ottamatta
niin ei jaksanut ihan maaliin asti täysillä .
- vauhti lisääntyy
Pelkään myös, että Manninen ei välttämättä pokkaa kultaa. Olympialaisiin valmistaudutaan muissa maissa tarkoilla piikki- ja pilleri-ajoituksilla ja vauhti on aivan toista luokkaa kuin Maailman Cupissa.
Toivon, että olen väärässä, mutta sanon vaan, että kovaa menevät nyt muutkin kuin Manninen.- katso edeltä
Nyt kirjoitan kisan jälkeen. Kävi juuri kuten ennustin. Suomen olympiakomitealla itsetutkiskelun paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949