Inssissä käyneet: tuleeko teillä inssin jälkeen siemennesteet ulos...tai ei heti sen jälkeen, mutta esim sen päivän aikana???? Itse vaan mietin, kun aina inssi päivänä vessassa käydessä tulee kunnon klöntti ulos...mutta kai sinne jotain jääkin..???
inssi
4
724
Vastaukset
- nimetön
Mulla ei kyllä siemennesteet ulos tullu mutta sitä siittiöiden kuljetusnestettä kylläkin. Ja sitä tuli heti inssin jälkeen,sellaista hiukan punertavaa. Olisko se sullakin ollut sitä??
- liinukka...
Toivottavasti oli sitä minullakin.. Kunnon klöntti tuli ja verta oli seassa. Mulla ei inssin jälkeen tullut mitään ulos, mutta samana päivänä myöhemmin vessassa käydessä. Nyt pelottaa, jos ne kaikki tulikin jo ulos...??
- sama nimetön
liinukka... kirjoitti:
Toivottavasti oli sitä minullakin.. Kunnon klöntti tuli ja verta oli seassa. Mulla ei inssin jälkeen tullut mitään ulos, mutta samana päivänä myöhemmin vessassa käydessä. Nyt pelottaa, jos ne kaikki tulikin jo ulos...??
Kyllä sinne varmasti jotain on jäänytkin. Itseänikin tässä pelottaa kun huomenna voin tehdä testin että josko olisin raskaana. Onnea paljon odotukselle!!! =o)
- liinukka...
sama nimetön kirjoitti:
Kyllä sinne varmasti jotain on jäänytkin. Itseänikin tässä pelottaa kun huomenna voin tehdä testin että josko olisin raskaana. Onnea paljon odotukselle!!! =o)
Peukut pystyyn nyt sinulle. Onko teillä kauan yritystä ja hoitoja takana? Meillä yritystä noin 4 vuotta ja kolmas inssi tehtiin vasta. Toivon, että pääset plussaamaan..;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603