Loru Sorbusten Herrasta

Super ripuli

Nonni... Loru Sorbusten Herrasta on kaikista paras kirja mitä voit lukea... Mieletöntä huumoria Yms.
Itse tykkäsin siitä todella paljon ah... parasta huumoria mitä voit löytää .. noh sanokaapas oma mielipide.. Kiitoksia etukäteen!

11

3419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaa

      Surkee kopio ja muka hauska kirja. Kalpenee roimasti Oikean kirjan rinnalla. En tajua miks joku VAIVAANTUU lukemaan moista roskaa. :P

      Mutta mielipide sekin. xD

      • myös minä

        ajattelen.En pidä kirjasta, tekee pilaa alkuperäisestä.


      • Lady_Nocturna
        myös minä kirjoitti:

        ajattelen.En pidä kirjasta, tekee pilaa alkuperäisestä.

        Sehän on parodian tarkoitus; tehdä pilaa ja irvailla alkuperäisversiota...

        Mutta, mutta... Jotkut asiat nauratti, jotkut taas meni vähän yli. Ei oikein kolahtanut.


      • ..........
        myös minä kirjoitti:

        ajattelen.En pidä kirjasta, tekee pilaa alkuperäisestä.

        järkyttävä huumorintaju, mut muhun kyllä kolahti. Eihän se tietenkään voita alkuperäistä, mutta eihän se ole parodian tarkoituskaan yhtään.
        Ei mua sellaset pervoudet naurattanu, vaan sellaset ihan typerät kuten se Boromir jolla oli koukkukärkiset kengät tai Gandalfin arvio siitä mitä sormuksessa lukee "Mummo kanasensa niitylle ajoi" tai "älä tallaa nurmikoita" :D Tiedän. Aika huonoa huumoria, mutta mua naurattaa! Ei aina jaksa olla niin viisas ja nauraa vaan nerokkaille vitseille. Ja luin kirjaa vielä aina illalla joka tarkoittaa sitä että olin vielä niin väsynyt että remahtelin yksinäni nauruun.


    • ...

      Oli ihan ok kirja, vaikka ei voita kyllä alkuperäistä. Liian mautonta se huumori välillä, että ei oikein iskeny.

      • Iltatähti-91

        Osoittaa mielestäni vain nykyajan ahdasmielisyyttä ja huumorin mauttomuutta.


      • Kolkkaaja
        Iltatähti-91 kirjoitti:

        Osoittaa mielestäni vain nykyajan ahdasmielisyyttä ja huumorin mauttomuutta.

        Mä ainakin pidän todella paljon TSH:stä, mutta kyllä LSH:kin kolahtaa. Todella osuvaa pilkkaa ja parodioi todella tarkasti kirjan hahmoja ja fantasiaa yleisesti.

        AIVAN LOISTAVIA KIRJOJA MOLEMMAT! PISTE!!!


    • animagus

      Luin vuosia sitten eikä kolahtanut ollenkaan. Huonoa, osin ala-arvoista huumoria. Olihan siinä muistaakseni jotain hauskaakin, mutta en enää muista mitä... Kukaan, joka ei ole lukenut tätä kirjaa, ei menetä mitään.

      • Kuutamo-

        Mitään ei menetä jos ei lue. Näimpä! oon ihan samaa mieltä. Mautonta huumoria. :|


    • Dr...Ban

      Ei oikein iskenyt.
      Tuommoinen "Kolkkaaja herätteli höpötit potkimalla heitä nivusiin" -huumori ei oikein saa meikäläistä naurahtelemaan...

      • Goodgulf

        ”He eivät olleet huomanneet muukalaista, koska tämä oli pukeutunut niin tavalliseen mustaan viittaan, mustaan rautapaitaan, aseistautunut mustalla tapparalla ja mustalla tikarilla ja hänellä oli silmien tilalla täysin normaalit, punaiset, tulenkarvaiset kekäleet” Hah


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3171
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2612
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      387
      2551
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2076
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1907
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1307
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe