kuka myisi jouluksi pöytää lihaa ja sukulaisille myisin loput?
eli myykö kukaa possuja,ilman kuittia?
2 possua
8
1045
Vastaukset
- possun ostaja
pitopaikkatunnus ja muut jutut kunnossa?
- Kinkkujoulu
Mistähän näitä possuja ylipäätään saa ostaa, kuitilla tai ilman? Täytyykö vain kysellä netissä ympäriinsä?
On nimittäin ollut mielessä kasvattaa itse itselle onnellista lihaa. Tuntuu vaan olevan paljon helpompaa ostaa eläimiä kuolleina kuin elävinä :/. - .........
Kinkkujoulu kirjoitti:
Mistähän näitä possuja ylipäätään saa ostaa, kuitilla tai ilman? Täytyykö vain kysellä netissä ympäriinsä?
On nimittäin ollut mielessä kasvattaa itse itselle onnellista lihaa. Tuntuu vaan olevan paljon helpompaa ostaa eläimiä kuolleina kuin elävinä :/.Jotkut sikalanpitäjät saattavat myydä "irtopossuja".
- varmaankin
Kinkkujoulu kirjoitti:
On nimittäin ollut mielessä kasvattaa itse itselle onnellista lihaa. Tuntuu vaan olevan paljon helpompaa ostaa eläimiä kuolleina kuin elävinä :/.jos sinulla on nämä MMM:n määrämät ehdot kunnossa.
http://www.mmm.fi/ministerio/rekisterit/sikarekisteri/ - Kinkkujoulu
Kinkkujoulu kirjoitti:
On nimittäin ollut mielessä kasvattaa itse itselle onnellista lihaa. Tuntuu vaan olevan paljon helpompaa ostaa eläimiä kuolleina kuin elävinä :/.Yksinkertaisena ihmisenä en ole ajatellutkaan, että possua voisi kysellä suoraan sikalasta, mietin vain jotain eläinvälityksiä ties mitä hassuuksia :/.
Itse olen muiden eläinten takia joutunut tuota rekisteröintiä ja ilmoittelua hararstamaan, se ei todellakaan ole mikään iso vaiva. Maaseututoimistoon itse aina kävelen tyhmänä kysymään neuvoa. - ei tuossa
Kinkkujoulu kirjoitti:
Yksinkertaisena ihmisenä en ole ajatellutkaan, että possua voisi kysellä suoraan sikalasta, mietin vain jotain eläinvälityksiä ties mitä hassuuksia :/.
Itse olen muiden eläinten takia joutunut tuota rekisteröintiä ja ilmoittelua hararstamaan, se ei todellakaan ole mikään iso vaiva. Maaseututoimistoon itse aina kävelen tyhmänä kysymään neuvoa.varmaan mitään ongelmia ole koska sulla on noinkin hyvin rekisteri ja muut hommat kunnossa, ainakin itteä vähän arveluttais myydä rekisteröimättömälle possua jos kuitenkin kävis se huono tuuri että virkamiehet se possun perään alkais kysellä, myyjä ainakin olis kusessa.
- -----------------------------
Kyllä omaan käyttöön yhtä kesäsikaa voi pitää ilman rekisteriäkin... Meillä ainakin on pidetty. Soittele sikaloihin, ja kysy, todennäköisesti löytyy hetimiten.
- -------
lain mukaan sun kyllä pitää rekisteröityä mmm:n sikarekisteriin vaikka pitäisitkin possuja vaan kesän yli. Eikä tuo rekisteröityminen nyt niin paljon vaivaa vaadi, etteikö sitä voisi tehdä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603