Kylläpäs Operaan on "syntisen" helppo vaihtaa ja kokeilla skinejä. Viuh ja uusi skini, sitten vain OK tai hylkää ja hylätessä poistuu skinin tiedostokin koneelta :)
Aivan loistavasti ajateltu ja toteutettu, näin ne asiat pitää hoitaa, käyttäjäystävällisesti.
Muutenkin oon ollut tyytyväinen, paljon kivempi kuin Firefox ja saa nätimmän näköiseksi :)
Valtavasti skinejä...
http://my.opera.com/community/customize/skins/
Opera somaksi :)
7
806
Vastaukset
- Opera 8.51
Pidän itse mieluummin Operan vakioskiniä, mutta olen konfiguroinut selaimen muuten ihan eri näköiseksi. Tässä siis kuva selaimestani:
http://img348.imageshack.us/img348/14/opera3fm.jpg
Eli poistanut työkalurivin ja poistanut pääpalkista huonot napit hiiteen ja siirtänyt siihen osoiterivin ja pakolliset napit. Linkkipalkissa sitten minulla on henkilökohtaiset suosikit joita käyn lukemassa sekä välilehdet kätevästi tuossa alhaalla.- rumia?
Mahdoitko käydä kaikki läpi? Niitähän on satoja!
Pitää olla melko nirso jos ei tuollaisesta määrästä löydy itselle mieluista.
Mulla on tuo KDE Henry ja olen oikein tyytyväinen siihen. Ylimääräiset napit vaan pois näkösältä niin hyvä tulee. - joku ny
rumia? kirjoitti:
Mahdoitko käydä kaikki läpi? Niitähän on satoja!
Pitää olla melko nirso jos ei tuollaisesta määrästä löydy itselle mieluista.
Mulla on tuo KDE Henry ja olen oikein tyytyväinen siihen. Ylimääräiset napit vaan pois näkösältä niin hyvä tulee.mikä hitto vaivaa opera communityn mouse gestures valikkoo? siellä ei näyttäis oleva mitää.
- tarkemmin
joku ny kirjoitti:
mikä hitto vaivaa opera communityn mouse gestures valikkoo? siellä ei näyttäis oleva mitää.
Mitähän valikkoa mahdat tarkoittaa?
Hiirieleiden oletuksethan on määritelty tuolla:
/usr/share/opera/ini/standard_mouse.ini
ainakin Fedorassa. - minä
tarkemmin kirjoitti:
Mitähän valikkoa mahdat tarkoittaa?
Hiirieleiden oletuksethan on määritelty tuolla:
/usr/share/opera/ini/standard_mouse.ini
ainakin Fedorassa.tarkotin. http://my.opera.com/community/customize/setups/mouse/
- operisti
Saisko noita Operan 8.5 työkalu kuvakkeita mitenkään isommiks, siis tarkoitan näitä edellinen, seuraava, päivitä jne. painikkeita.
- niitä
Työkalut->ulkoasu->kuvakkeiden koko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423816Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal383407- 693008
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912870- 351858
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841857- 241699
- 281627
- 311622
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231594