missähän olisi kajaanissa edullisin automaalaamo? Tarttes ylimaalata auto kokonaan ja mitähän tollanen tulis maksamaan? Normaali punainen on väri.
auton maalausta
33
6512
Vastaukset
- takuutyötä
jos meinoot niitä mäzboxin pikku-autoja?
- Näitä venkoloita
Asialinen viesti niin joku venkuilee.Jospa tollainen tapaus osuu joskus omaan nilkkaan,kun kysyt jotain.En ole viestin alotaja,vaan tarkkalija.
- ...............
kysäses Kuluntalahdesta, mainostaahan täällä ei saa.
- melluh
petäisenniskassa on yks, sitten heinisuolla lähellä maalikauppaa toinen, sitte tosiaan toi kuluntalahden paikka ja keskustassa taitaa olla vienankadulla vielä yks.. tässä vähän vinkkii..:)kumma ettei täällä osata asiallisesti vastata mihinkään kysymykseen
- kauppahakemisto
http://www.kainuunkaupat.fi/
Löytyy noin puolet kainuun yrityksistä Vieläkö ammattikoulu tekee näitä hommia? Ainakin korinkorjaus onnistui vielä kymmenen vuotta sitten.
- vw kuski
eipä tuota vastausta saanu! kyllähän minä ne firmat suurinpiirtein tiiänkin mitkä maalaa autoja mutta jos jollain olis ollu tietoa että kuka halvimmalla ja MIHIN HINTAAN? no kiitti kummiskin
- melluh
vw kuski kirjoitti:
eipä tuota vastausta saanu! kyllähän minä ne firmat suurinpiirtein tiiänkin mitkä maalaa autoja mutta jos jollain olis ollu tietoa että kuka halvimmalla ja MIHIN HINTAAN? no kiitti kummiskin
no hinnat saat kysellä ite, mutta sen verran voin sanoo että petäisenniskassa oleva maalaamo velotti auton maalauksesta ilman pohjatöitä siten että väri muuttu kokonaan n. 500, mutta jos on pelkkä ylimaalaus sen pitäs olla halvempi, kannattaa käydä paikan päällä kyselemässä. Näkeevät samalla auton.
- melluh:in
melluh kirjoitti:
no hinnat saat kysellä ite, mutta sen verran voin sanoo että petäisenniskassa oleva maalaamo velotti auton maalauksesta ilman pohjatöitä siten että väri muuttu kokonaan n. 500, mutta jos on pelkkä ylimaalaus sen pitäs olla halvempi, kannattaa käydä paikan päällä kyselemässä. Näkeevät samalla auton.
logiikka. velotti auton maalauksesta ilman pohjatöitä siten että väri muuttu kokonaan n. 500,
mutta jos on pelkkä ylimaalaus sen pitäs olla halvempi,
Heeehhe he he heeeeeee. - pertsa
Vai ei ehtiny tota aiemmin sanomaan.. Mites tuosta on sit jankattu huru mykket jo.. Äly hoi! Näkeehän noista kellonajoista että kuka on milloinkin kirjoittanut.
- pertsa
melluh:in kirjoitti:
logiikka. velotti auton maalauksesta ilman pohjatöitä siten että väri muuttu kokonaan n. 500,
mutta jos on pelkkä ylimaalaus sen pitäs olla halvempi,
Heeehhe he he heeeeeee.Kukas täältä syö viestejä? Taisi joku puhua läpeä päähänsä niin että oli jo pakko sensuurin iskeä. hahahaha!
- melluh
pertsa kirjoitti:
Kukas täältä syö viestejä? Taisi joku puhua läpeä päähänsä niin että oli jo pakko sensuurin iskeä. hahahaha!
noita viestejäni ja koitin muistin varalta kirjoittaa pääasiat yhteen viestiin. joo,mutta nyt nukkuu. hyvät yöt!!
- pertsa
melluh kirjoitti:
noita viestejäni ja koitin muistin varalta kirjoittaa pääasiat yhteen viestiin. joo,mutta nyt nukkuu. hyvät yöt!!
poistit koska huomasit puhuneesi itsesi mottipottiin.. hahaha
- melluh
pertsa kirjoitti:
poistit koska huomasit puhuneesi itsesi mottipottiin.. hahaha
mottipottiin? no kuten jo sanoin täällä saa aina jonkun kanssa inttää jostain. Ja en oo toista tälläistä palstaa nähny missä saa näin paljo loskaa niskaa. Tossa viestissä jonka tiivistin kaikki on totta. Oon noita projekteja katellu useemman niin läheltä että pakostakin jotain oppii.Ja mielenkiinnolla oon seurannu..:)
- pertsa
melluh kirjoitti:
mottipottiin? no kuten jo sanoin täällä saa aina jonkun kanssa inttää jostain. Ja en oo toista tälläistä palstaa nähny missä saa näin paljo loskaa niskaa. Tossa viestissä jonka tiivistin kaikki on totta. Oon noita projekteja katellu useemman niin läheltä että pakostakin jotain oppii.Ja mielenkiinnolla oon seurannu..:)
Niin,se meinaa pussiin puhumista,ellei se sulle auennu. Pitääkö se pussiinpuhuminen vielä selittää? Mun mielestä mä en mitään loskaa heitä,kerroin vaan vastauksen kysymykseen,johon sinä et ollut kahdessa viestissä vastannut. Siis olit jotain muuta vastannu,mut et sitä mitä kysyttiin. Sen jälkeen sit kerroit ettet ollu paikalla ollenkaan,siksi et vastannut. Tuossahan on aikamoinen ristiriita,eikös? Siis,kirjoitat jotain muuta tänne,ja sit sanot ettet ollu paikalla...?
- melluh
pertsa kirjoitti:
Niin,se meinaa pussiin puhumista,ellei se sulle auennu. Pitääkö se pussiinpuhuminen vielä selittää? Mun mielestä mä en mitään loskaa heitä,kerroin vaan vastauksen kysymykseen,johon sinä et ollut kahdessa viestissä vastannut. Siis olit jotain muuta vastannu,mut et sitä mitä kysyttiin. Sen jälkeen sit kerroit ettet ollu paikalla ollenkaan,siksi et vastannut. Tuossahan on aikamoinen ristiriita,eikös? Siis,kirjoitat jotain muuta tänne,ja sit sanot ettet ollu paikalla...?
paikalla silloin kun kyseltiin sitä asiaa johon vastasit että sisäosat pitää maalata erikseen, olin nimittäin sairaalassa. Eipä tullu mieleekään jäädä tänne sillä hetkellä vastailee kun tuli hätä.
Kun palasin kotiin vastasin sitten. Enkä mä sua pertsa tarkoittanut tolla lokan heitolla. Sä oot kirjoitellu asiallisesti. - pertsa
melluh kirjoitti:
paikalla silloin kun kyseltiin sitä asiaa johon vastasit että sisäosat pitää maalata erikseen, olin nimittäin sairaalassa. Eipä tullu mieleekään jäädä tänne sillä hetkellä vastailee kun tuli hätä.
Kun palasin kotiin vastasin sitten. Enkä mä sua pertsa tarkoittanut tolla lokan heitolla. Sä oot kirjoitellu asiallisesti.Voihan sitä nyt väittää vaikka mitä ku viestit on deletoitu. Ei kai niissä viesteissä ollut mitään sääntöjenvastaista,miksi siis piti poistaa?
- siksi
pertsa kirjoitti:
Voihan sitä nyt väittää vaikka mitä ku viestit on deletoitu. Ei kai niissä viesteissä ollut mitään sääntöjenvastaista,miksi siis piti poistaa?
se lutukka poistelee nuo viestit kun ei tiedä mistään mitään, niin kuin tuossa aiemmin kun kyselin niistä ylimaalauksista, ja sitäkin ennen kun aloin kyselemään toisesta asiasta meni sormi suuhun ja DELETE, sama juttu aina. Joka asiaan heittää kyllä oman version, no ei siinä mitään, mutta kun ei tiedä monesti mitään koko asioista. Ja kun oikaistaan alkaa se helvetin selittely. Se ainakin minua tympii. Mutta kaikel viisiin.
- miksi mennä
melluh kirjoitti:
Kun palasin kotiin vastasin sitten. Enkä mä sua pertsa tarkoittanut tolla lokan heitolla. Sä oot kirjoitellu asiallisesti.sairaalaan jos hätä oisit mennyt vessaan, vai onko se sun sulkijalihas jo niin veltto ettei pidä yhtikäs, kun kyselit sitä lihashuoltoakin?
- idiootteja
miksi mennä kirjoitti:
sairaalaan jos hätä oisit mennyt vessaan, vai onko se sun sulkijalihas jo niin veltto ettei pidä yhtikäs, kun kyselit sitä lihashuoltoakin?
sitä maa päällään kantaa...et sitten vissiin tiedä raskaudesta yhtään mitään. Vääriä hälytyksiä kun voi tulla useempiaki ennen tosipaikkaa ja jo siinä vaiheessa sulla tulis paskat housuun, on ne sen verran kivuliaita nuo supistukset/synnytyspoltot. Äitiä sullaki tulis ikävä kunhan änkäisit 4-kiloista lasta maailmaan about 12-13 tuntia (kuten minäkin tein), toisinaan siihen menee aikaa kauemminki.
- siellä
idiootteja kirjoitti:
sitä maa päällään kantaa...et sitten vissiin tiedä raskaudesta yhtään mitään. Vääriä hälytyksiä kun voi tulla useempiaki ennen tosipaikkaa ja jo siinä vaiheessa sulla tulis paskat housuun, on ne sen verran kivuliaita nuo supistukset/synnytyspoltot. Äitiä sullaki tulis ikävä kunhan änkäisit 4-kiloista lasta maailmaan about 12-13 tuntia (kuten minäkin tein), toisinaan siihen menee aikaa kauemminki.
onkin puolikymmentä kiloa sitä ihteesä, kyllä se sekin tekee samat oireet.
- mä mitään tiedä...
siellä kirjoitti:
onkin puolikymmentä kiloa sitä ihteesä, kyllä se sekin tekee samat oireet.
ja mitenkähän tämä taas liityy autonmaalaamiseen?
- ... ... ... ...
Vuokatissa on yks tyyppi joka maalailee omassa tallissa tekee hyvän jälen eikä maksa paljo . Kaveri maalautti siellä ja teetti pohjat kans ja ei oo kyllä valittamista
- peltiseppä
Oisko se pelkkä maalaushomma vai pitääkö tehdä pohjatkin? Kyllähän noita kyläseppiä löytyy vähä joka nurkalta. Jos ei oo kiire homma,ni amis on iha ok paikka. Ja se pitää muistaa,että halvalla ei saa hyvää. Kaikki maalarit ei välttämättä rupea maalaamaan toisen tekemille pohjille,sillä jos pohjat on huonot niin se menee sen maalarin piikkiin.
- pettyny
Pikkusen vinkin annan..älä vie liikeeseen joka myy automerkkiäsi (hienosti kierretty, en sanonut liikkeen nimeä) ja mm. Audia.
Omani kävi siellä pienessä kolarimaalauksessa ja väri oli kaikkea muuta kun oikea.
Heinisuolla on toinen Reipas&Toimiva aivan loistava liike.Ne ei maalaa vesiväreillä, vaan liuotinmaaleilla. Tuli hyvä jälki, olen tyytyväinen. Kustannuksisa voin sanoo että keula kokonaan maalattuna noin.500€ (hyvät alet tuossakin). Yksivärinen maalaus lienee halvempaa..mulla kun on kaksikerrosväri, niin en osaa tehdä vertailua, mutta oletan ton olevan halvempaa? - melluh
pettyny kirjoitti:
Pikkusen vinkin annan..älä vie liikeeseen joka myy automerkkiäsi (hienosti kierretty, en sanonut liikkeen nimeä) ja mm. Audia.
Omani kävi siellä pienessä kolarimaalauksessa ja väri oli kaikkea muuta kun oikea.
Heinisuolla on toinen Reipas&Toimiva aivan loistava liike.Ne ei maalaa vesiväreillä, vaan liuotinmaaleilla. Tuli hyvä jälki, olen tyytyväinen. Kustannuksisa voin sanoo että keula kokonaan maalattuna noin.500€ (hyvät alet tuossakin). Yksivärinen maalaus lienee halvempaa..mulla kun on kaksikerrosväri, niin en osaa tehdä vertailua, mutta oletan ton olevan halvempaa?tiivistän kaikki tähän, yhteen viestiin. Sä joka kyselit maalauksen hintaa niin kajaanissa erot on aika suuret, jossakin maksaa n. 500 euroo jossakin 2000 euroo. Meillä tosin maalattiin auto kokonaan eri värillä ja väri oli hieman tavallista kalliimpi, mutta maalari oli tutun tuttu. Että en ossaa sanoo paljonko antoi alennusta.
mutta koko auton maalaus,siten että mies teki pohjat ja maalas sisäosat itse oli n. 500 e.
Riippuu ihan siitä pitääkö pohjia tehdä siihen autoon jota maalataan. Sitte nämä erikoisvärit candyt ja kameleontit maksaa ihan älynä litra. jos ihan samalla värillä jolla auto nyt maalattu vaan ylimaalataan niin on halvempi,eikä siinä oo niin suuri työ.
joo,mutta tossa vähän suuntaa antava hinta. Käymällä maalarilla ja auto mukana niin asia selviää.. nyt mä menen unten maille!! hyvät yöt - ......
Itse maalautin amiksella auton ja tuli kyllä todella hyvä pinta, mutta kesti kyllä pari viikkoa.
Hintaa saa varata jokapaikassa ainakin 400€ tolle punaiselle maalille jos tekee itse pohjatyöt
- Spraymalli
Maalasin autoni spray-maalilla tuli aika siisti näyttää kalalta.
- hauki.on.kala
Kuhan kehut!
- Dujikinikiiki
Harrastan maalausta omalla lenkilläni toimii
- CandyRed
Auton voi maalata itse! Pienemmät alat spray-maalilla ja jos koko auto pitää maalata niin raakasti vaan pensselillä. Nykymaalit lasehtii kuivuessaan niin hyvin, että ei sitä juuri huomaa. Ja pensselit on niin hyviä, että sileää tulee. Eikä maksa paljon!
- kiva-harrastus
Ja vesivärinappeja saa kirjakaupasta edullisesti.
- CandyRed
kiva-harrastus kirjoitti:
Ja vesivärinappeja saa kirjakaupasta edullisesti.
Työnä sinä ne vesivärinapit suoraan sinne kakkoseesi!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3157907Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne916168Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222076- 391993
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 771733
- 461527
- 431487