Miten saan toimivat asetukset sähköpostille Nokia 6230i:llä? Sähköpostintarjoajana Gmail.
Tuossa on nykyiset asetukset:
Tilin nimi: [email protected]
Oma nimi: nimi
Sähköpostiosoite: [email protected]
Lisää allekirjoitus: ei
Vastausosoite:
SMTP-todennus: ei käytössä (vaihtoehdot CRAM-MD5, LOGIN, PLAIN)
SMTP-käyttäjänimi: [email protected]
SMTP-salasana: ******
Lähettävä SMTP-palvelin: mail.inet.fi
Lähettävä SMTP-portti: 465
Käytä ensisijaista yhteysosoitetta: Ei
Vastaanottavan palvelimen tyyppi: POP3
Saapuvan postin asetukset:
Hae sähköpostiviestit: 30
POP3-todennus: Ei käytössä (vaihtoehto APOP)
POP3-käyttäjänimi: [email protected]
POP3-salasana: ******
Vastaanottava palvelin (POP3): pop.gmail.com
Vastaanottava portti (POP3): 995
SMTP-yhteysosoitteen ja POP3-yhteysosoitteen asetukset (samat):
Proksi: ei käytössä
Siirtotie: gprs
GPRS-yhteysosoite: internet
todennustapa: normaali
käyttäjätunnus: [email protected]
salasana: ******
Gmailin ohje on seuraava:
Configuring other mail clients
You can use the following information to configure POP with many mail clients. If you encounter difficulties, we suggest contacting your mail client's customer support department for further instructions.
Incoming Mail (POP3) Server - requires SSL: pop.gmail.com
Use SSL: Yes
Port: 995
Outgoing Mail (SMTP) Server - requires TLS: smtp.gmail.com (use authentication)
Use Authentication: Yes
Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL)
Port: 465 or 587
Account Name: your Gmail username (including '@gmail.com')
Email Address: your full Gmail email address ([email protected])
Password: your Gmail password
Please note that if your client does not support SMTP authentication, you won't be able to send mail through your client using your Gmail address.
Olen tehnyt ohjeiden mukaan, kuin vain olen osannut. Silti sähköpostin lähetys pysähtyy yhteyden muodostamiseen. Kaikki asetuksetkin olen ladannut.
Miten lukea Gmail-sähköposti 6230i:llä?
T-Tiger-A97
4
4890
Vastaukset
- rou
Itse pääsen lukemaan gmailini puhelimellani (6230i)
netin kautta. Web --> siirry--->...ja osoitteeksi gmail.- T-Tiger-A97
Kun en ole sähköpostisovellusta saanut toimimaan, olen mennyt wapin kautta. Vai tarkoititko wappia vai nettiä webbiä? Itse käytän opera miniä, ja menen webin kautta puhelimella. Toimii paremmin kuin puhelimen oma selain. Www.getjar.com ja sieltä etsii niin löytyy. Toki löytyy muualtakin, itse hain tuolta.
- sonierkkaaja
Ootko sallinut Gmailissa POP-kohdan?
Oikeasta yläkulmasta "asetukset", ja sitten "edelleenlähetys ja pop"- T-Tiger-A97
Ei se silti toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731