Olen suunnitellut hankkivani koiran itselleni (Cavalier kingcharlesinspanielin) ja ajattelin kysyä että onko teillä kokemusta siitä että onko yleistä että maksetaan koira osamaksulla? Kysyin tätä jo eräältä kasvattajalta sähköpostitse mutta ei ole vielä kuulunut vastausta, joten päätin kääntyä teidän kaikkien puoleen! Opiskelijana ei ehkä olisi mahdollisuutta maksaa niin suurta summaa yhdellä kertaa, niin ajattelin, että onko teillä kokemuksia moisesta?
Osamaksuista
Meri
4
444
Vastaukset
- ...
Olen nähnyt, että jotkut kasvattajat kertovat sivuillaan, että on osamaksumahdollisuus. En tosin ole valitettavasti käynyt Cavalierien sivustoilla.
- naglo
Maksettiin osamaksulla. Ihan normaalikäytäntö. Kaikilla kasvattajilla ei kuitenkaan ole tätä mahdollisuutta.
- tahmatassun
itse myyn osamaksulla siten, että koiran summasta pitää olla puolet maksettu, ennen kuin luovutan sen ja paperit tietenkin vasta maksun jälkeen.
- sudenkorento75
kaikki eivät anna maksaa osamaksulla ja ainakin puolet pitäisi rahasta olla säästössä jos osamaksulla meinaa maksaa. Itse säästin vuoden, että sain koirani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558