Asiaa (pojille ja tytöille)

A.Pori

Olis kiva, jos voisitte kertoo, että onko ihan normaalia, että yksi poika ehdottelee ja ahdistelee? Onko asia näin?

Miten sitten suihinotossa, mitä jos poika nauraa päin naamaa, jos ehdottaa? Suostuuko pojat yleensä?

-Kiitos...

18

6331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on niin

jos se ahdistelee niin voit haastaa sen vaikka oikeuteen ja hankkia lähestymiskiellon.

sitten toinen kysymys. mä voisin suostua jos tykkäisin tytöstä ja luottaisin siihen, sehän on yleensä joka pojan unelma. siis yleensä.

• Apuaaaa

Kyllä se on ihan normaalia, kun hormonit alkaa pikkupojilla pikkuhiljaa hyrräämään, ja pikkuinen pili nousee, ;)

• nimetön

ei pojat yleensä kieltäydy suihin otosta! :) älytön kysymys..nehän nauttii siitä.

• kysyy++??

Mun kimma kaveri ei oo ehottanu vielä tollasta.
        Enkä oo ite kehannu kysyy.
        Olen 14v. ja kimma 13v. voiko tässä iässä tehä tollasta et tyttö ottaa kullin suuhun.
        Hitto toi ajatus suihin otosta, alko mua kiihottaa. Housussa alko mun pikku kulli stondaa.
        Taiampa huomenna kysyy..???

• Anime-Man
        kysyy++?? kirjoitti:

Olen 14v. ja kimma 13v. voiko tässä iässä tehä tollasta et tyttö ottaa kullin suuhun.
        Hitto toi ajatus suihin otosta, alko mua kiihottaa. Housussa alko mun pikku kulli stondaa.

ole vielä liian nuoria seksiin?

• AlienAkima
        Anime-Man kirjoitti:

Eihän toi mitää seksistä sanonu. Suihinotto on ihan eri asia kun sukupuoliyhdyntä, mutta on tuo vielä aika radikaalia.

• provo...
        kysyy++?? kirjoitti:

Jo se, että pitää provoilla osoittaa kypsyysasteen. Että mietipä itse oletko valmis, ei siltä vaikuta.

• migezu-87
        Anime-Man kirjoitti:

Kasvakaa muutama vuosi ja kyselkää sitten!

• Van der Decken
      • tytty

Hyi helvetti! Kuka pystyy ees sanoo jolleekki et kato toi?! Se oli jotain niin kauheeta et meinasin ittekki oksentaa! Jumalauta et on sairasta porukkaa!!!

• Olli

Hyvää settiä!

• kokemusta on..

no kyl pojat yleensä suostuu suihinotto-pyyntöön. mä oon kysyny mun poikaystävältä ett haluisko että otan siltä suihin.. nii kyl se suostui.. en oo kyl viel ottanu siltä suihin :P mutt kyll aion ottaa joskus ja ollaan yhes ajateltu ett koska oltais sillai.. oon nyt 14w ja se on 13w..vuoden nuorempi ku mä.. :)

• kritisoija

mihin tämä maailma on menossa?? 13 vuotiaat harrastaa jo seksiä? ei saatanan saatana. mikä ihmeen kiire teillä on? ei se tee teitä yhtää aikuisemmiksi ku harrastatte seksiä.. oikeesti eläkää nyt se helvetin lapsuus ensin ja miettikää sitte myöhemmin sitä seksiä kun on sen aika.

• Mira12w
        kritisoija kirjoitti:

mihin tämä maailma on menossa?? 13 vuotiaat harrastaa jo seksiä? ei saatanan saatana. mikä ihmeen kiire teillä on? ei se tee teitä yhtää aikuisemmiksi ku harrastatte seksiä.. oikeesti eläkää nyt se helvetin lapsuus ensin ja miettikää sitte myöhemmin sitä seksiä kun on sen aika.

Mä oon täysin samaa mieltä sun kanssa. mä oon 12w eikä mulla oo edes poikakaveia ja koko ajatus seksistä öklöttää. mä oottasin ainakin että olen 18 ennen kun koklaan!

• tyt14
        Mira12w kirjoitti:

Mä oon täysin samaa mieltä sun kanssa. mä oon 12w eikä mulla oo edes poikakaveia ja koko ajatus seksistä öklöttää. mä oottasin ainakin että olen 18 ennen kun koklaan!

No helppoahan se sun on sanoa. Sulla ei ole poikakaveria ja kuten sanoit seksi ei edes kiinnosta. Mutta kun on ihana poikaystävä, jota ihan oikeesti haluaa niin pakko sitä vaan on harrastaa.
        Kyllä mäkin vielä pari vuotta sitten ajattelin että kuukstoista vuotiaana sitten, että ehtiihän sitä.
        Mutta enpä sitten siihen asti odottanu, ymmärrät kyllä kun sulla se poikaystävä on.
        Mun mielestä sillä eällä ei niinkään oo väliä (kunhan on fyysisesti valmis) vaan sillä että kumppani ja paikka ja kaikkii muu on oikeat ja että on älliä päässä.

• duafhyu

Tjaah---- et kertonu miten ahdistelee? jos se menee liiallisuuksiin ni kannattaa olla varuillaa... kyl tunet millon menee liian pitkälle.

• aaaah

Mä ainakin haluisin et joku mies ahistelis mua, kun nyt vaan ukkokin makaa eikä halua seksiäkää.

• tyttö 11

Ei ole normaalia! hanki lähestymis kielleon elleit tykkää t: tyttö 11

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      164
      4246
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      441
      3241
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2118
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1780
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      931
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      906
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      879
    Aihe