minulle todettiin papa 3 ja kävin sairaalassa jossa otettiin koepalat, ja nyt vaan odotetaan tuloksia minkälaista hoitoa solumuutoksiin aletaan antamaan. haluaisimme mieheni kanssa kovasti lapsia, ja olemme yrittäneet hiukan yli vuoden jo. vaikuttako kyseinen solumuutosjuttu lastensaantiin?olen kuitenkin vasta 21v mutta mieheni on jo 39v ja lapset on jo aiheellisia. missä tapauksssa kohtu poistetaan?
papa 3
2
667
Vastaukset
- minä
Mulla oli myös papa 3, biobsit eli koepalat otettiin ja niissä oli kohtalaista solumuutosta, sen jälkeen otettiin muutosalue pois loop-konisaatiolla siis sentti kohdunsuulta ja patologin vastaus oli että vahva solumuutos. Laserilla saatiin kuitenkin koko muutosalue pois. Nyt on puoli vuotta kulunut kun otettiin taas koepalat ja nyt jännitän taas tuloksia. Ymmärsin että kohdunpoistoon käydään silloin jos luokka menee 4:een koska sitten on taas syöpäriski isompi. Olet kyllä varsin nuori joten toivon että hoidoilla sinutkin kuntoon saadaan. Itselläni on jo lapset tehty, olen 35 v, ja sterilisaatiokin takana joten kohdunpoistosta ei liioin haittaa kohdallani. tsemppiä sulle :)
- Sanna
Sinulla tod.näk. solumuutoksia, jotka otetaan pois silmukkakoepalalla, eli kohdunnapukasta otetaan kartionmuotoinen osa pois. Se voi vaikeuttaa raskautta hieman, koska siihen kohdunsuulle joudutaan tekemään sellainen lankasysteemi. Raskaaksituloa ei sinänsä vaikeuta, mutta esim. keskenmenoriski voi olla suurempi. Näin sanoi minun lääkärini.
Itselläni oli vuosi sitten papa4, syövän esiaste. Ensin tehtiin silmukkakoepala ja sen jälkeen vielä kohdunpoisto. Onneksi on 2 lasta.
Kohdunpoistoa ei tehdä välttämättä, jos kyseessä ei syöpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268