Miksi sitä pitää ylipääyään kinastella?
Linux asentuu lähes poikkeuksetta muiden käyttisten kanssa rinnan samalle koneelle ja jokainen päättäkööt mitä käyttää.
Itse aikoinani asensin Linuxin Windows 95 kanssa rinnan ja käyttöni osoitti että boottaukset wintoyssiin oli niin vähäisiä ja en enää ole 7v edes ajatellut asentavani koneelleni mitään migrosoftaa.
Jos joku tykkää jotain käyttä ja käyttää niin käyttäkööt, mut hitto siitä ei tarte kinastella et mitä pitäs käyttää....
Ymmärrän kyl ihmisiä joille wintoosa on jus sitä mitä ne haluukin.
Typerintä on sanoa jotain käyttistä huonoksi jos ei ole sitä edes käyttänyt.
Pitempiaikainen käyttö ja opiskelu kertoo käyttäjälleen mikä se oikea käyttis kullekkin on.
Ei nämä väittelyt vie ketään eteenpäin.
Linux vs. muut!
3
532
Vastaukset
- ja onko foortti auto
Ehkä laiskuus nähdä pikkasen vaivaa oppia joitain erilaisia juttuja ja asenne -mä haluun kaikki ja heti-.
- winlin
Jos ei tarvitse kinastella , miksi tuota tarvitsee sitten yleensäkään toitottaa. Viestissäsi näkyy oma kakaramainen ja suvaitsematon asenteesi ("lainaus" wintoys , migrosfta ,wintoosa,) asioita kohtaan.
Mä itse käytän molempia järjestelmiä vuoroon , miten sattuu huvittamaan. Mulle käyttöjärjestelmä on vaan alusta minkä päällä jutut pyörii tai on pyörimättä. Ei kait tästä nyt mitään uskontoa ja fanaattista elämän ohjenuoraa tarvi tehdä. Herraisä sentään. Näähän on vaan tietokoneita Elä onnellisena linux-hurmassasi.Ole asentamatta WINTOYSIA tai MIGROSOFTAA jos se oloasi helpottaa Aika ohkaisella asiantuntemuksella olet liikeellä jos puhut WIN95 käytöstä ja ominaisuuksista tänä päivänä. Nykymittapuun mukaan 95 voi olla (ja varmaan onkin) p...eestä,mutta niin on myös moni
linux-distro.
Viestisi olisi ollut jopa lähes asiallinen ilman noita sinut ja ajatusmaailmasi paljastavia viittauksia. - Soikkel
Ainakin tämä ubuntu oli toiminnaltaan jopa win95 yksinkertaisempi live CD:n perusteella.
Ubuntua kokeilen ymmärtää minkä takia linux käyttikset ovat ilmaisia.
XP on kehityksessä edellä vuosikymmeniä tätä kyseistä versiota toiminnoiltaan(mielipide).
Oikeassa olet, että jokaisella on omat mieltymykset, mutta itse tykkään kehittyneistä käyttiksistä/ohjelmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073