Olin hätähousu ja tein testin kotona juuri tänään, kun kuukautisten pitäisi normaalisti alkaa ensi yönä. Mielestäni näin erittäin haalean punaisen viivan toisen ruudun keskellä. Viiva on niin haalea, että sitä tuskin huomaa.
Kysymys kuuluu, että muut samassa tilanteessa joskus olleet, onko mitään viivaa havaittavissa testi-ikkunassa, jos ei ole raskaana eli saanko toivoa, että nyt olisimme onnistuneet?!
SAMAA KOKEMUSTA??!!
9
1386
Vastaukset
- raskaana....
Olet raskaana.Minkäänlaista viivaa ei tule jos ei ole raskaushormoneja kehossa.Onnea!
- Pari_jkl
vaikka sitä viivaa saa ihan kunnolla hakea ja hakea mutta se näkyy kun oikeessa valossa katsoo??
Onnellinen mutta epävarma olen ja mieheni myös!! - nim. kokemusta on...
Pari_jkl kirjoitti:
vaikka sitä viivaa saa ihan kunnolla hakea ja hakea mutta se näkyy kun oikeessa valossa katsoo??
Onnellinen mutta epävarma olen ja mieheni myös!!eli jos se on kuitenkin sellainen ns harmaa viiva niin se voi sitten olla vain testipaikka. Itse tiirailin silmät kierossa sitä ja tosiaan sopivan valon alla viiva näkyi. mutta jos se on kuitenkin punainen viiva, niin sitten sen pitäis kyllä merkitä raskautta. Odota päivä ja pari ja koita uudelleen ellei menkat ole alkaneet.
Toivottavasti tuli tärppi =) - Pari_jkl
nim. kokemusta on... kirjoitti:
eli jos se on kuitenkin sellainen ns harmaa viiva niin se voi sitten olla vain testipaikka. Itse tiirailin silmät kierossa sitä ja tosiaan sopivan valon alla viiva näkyi. mutta jos se on kuitenkin punainen viiva, niin sitten sen pitäis kyllä merkitä raskautta. Odota päivä ja pari ja koita uudelleen ellei menkat ole alkaneet.
Toivottavasti tuli tärppi =)Sitä itsekkin tässä miettiny pääni puhki ja silmät kipeenä. testipaikan tiedän mutta kun oikein oikein tarkasti katsoo niin siinä saattaa ehkä erottaa sellaisen pienen vivahteen punaisesta :) toivottavasti ei ole mielikuvituksen temppua! Mieheni kans väittää siinä olevan sen pienen pienen vivahteen sitä toivottua punaista.
- sama juttu
Pari_jkl kirjoitti:
Sitä itsekkin tässä miettiny pääni puhki ja silmät kipeenä. testipaikan tiedän mutta kun oikein oikein tarkasti katsoo niin siinä saattaa ehkä erottaa sellaisen pienen vivahteen punaisesta :) toivottavasti ei ole mielikuvituksen temppua! Mieheni kans väittää siinä olevan sen pienen pienen vivahteen sitä toivottua punaista.
Mulla tuli kans ihan haalea viiva, mutta selvästi punainen/violetti. Kävin myös labrassa raskaustestissä ja tulos oli EPÄSELVÄ, että eipä apua siitäkään, täytynee vaan odotella..
- äskeiseen
sama juttu kirjoitti:
Mulla tuli kans ihan haalea viiva, mutta selvästi punainen/violetti. Kävin myös labrassa raskaustestissä ja tulos oli EPÄSELVÄ, että eipä apua siitäkään, täytynee vaan odotella..
Kerrothan sitten miten kävi??? =)
- naani83
äskeiseen kirjoitti:
Kerrothan sitten miten kävi??? =)
no tuliko haalea viiva sen 10 min sisällä? jos tuli niin kannattaa meenä tk:n tekemään. nimittäin siinä vaiheessa se voi olla väärä positiivinen tulos....
- Pari_jkl
naani83 kirjoitti:
no tuliko haalea viiva sen 10 min sisällä? jos tuli niin kannattaa meenä tk:n tekemään. nimittäin siinä vaiheessa se voi olla väärä positiivinen tulos....
Onnistuttiin ;)
- minä vaan
Pari_jkl kirjoitti:
Onnistuttiin ;)
Onnea teille plussasta!!! Itselläni rv 12. ja eikun odottelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623