Hostelli Lontoosta

TWV

Terve.

Olemme lähdössä 27-31.3.06 Lontooseen. Oli Ryanairilla halvat lennot... :D

Mutta mitä halpoja majoituspaikkoja voitte suositella? Miltä aluelta (lähellä "mestoja"/hyvät kulkuyhteydet) kannattaa ensikertalaisen katsella hostellitarjontaa..?

Däng Juu !

13

2553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tts

      kato netissä lontoon merimieskirkko aika keskeinen paikka ja edullinen,kirkon kioskissa olutta lonkeroa hk:n sinistä suosittelen

      • TWV

        Itseasiassa tuo kuulosti aika kalliilta paikalta.

        Sitäpaitsi siellä näyttäisi olevan remontti meneillään, joten heillä ei ole tarjota tällä hetkellä majoituspalvelua..


    • Mii

      Moi!
      Esim. Bayswater on lähellä keskustaa, tai Notting Hill&Hyde Park. Niissä on kivasti suhteellisen halpoja hostelleja. Tai jos aivan keskustasta haluatte niin koittakaa vaikka Piccadilly Backpackeria. Hostelleja löytyy täältä: www.hostelworld.com, halvimmat näkyy lähtevän £8/yö (dormissa).

    • aulikki1

      ei vastaa suomalaisen käsitystä vastaavista tähdistä. Yleiset tilat ja rakennus ulkoapäin voi olla ihan siistitkin, mutta tunnetusti Englanissa huoneet ovat aikamoisia loukkoja. Monesti niissä on kokolattiamatto pölynkerääjänä. Teenkeittomahdollisuus on ollut joka paikassa missä mä olen ollut. Kokemuksia on väliltä 1 tähti hostelli-4 tähden Hilton.Mutta oli huone minkälainen tahansa niin siellähän on tarkoitus vain levätä ja kerätä voimia että jaksaa taas jatkaa kaupungin kiertämistä. Peseytyminen on tietysti myös kiva juttu :)) Paikka kannattaa kuitenkin valita sillalailla että se on lähellä jotain metropysäkkiä. Ja jos siitä voi kävellä vaik keskustaan niin vielä parempi. Säästyy jalat, aikaa ja rahaa ;))Jos on vaan muutaman päivän niin tuskin kannattaa kuluttaa aikaa pitkien matkojen matkustamiseen... Hotelleilla on muuten ihan mielettömiä tarjouksia ku varaa netin kautta. Listahinnat on kalliita, mutta jos saa 50-70 % alennuksen niin ehkä raaskii mennä parempaankin paikkaan... Jos on monta henkeä reissussa niin voi olla että tulee halvemmaksi mennä hotelliin kuin hostelliin. Hotellissa maksetaan per huone ja esim.nuorisohotellissa per henki/peti. Meidän 5 hengen perhe majoittui Hilton Metropol hotelliin vain 7 euroa/per henki/yö kalliimmalla kuin olis ollu kerrossänky, suihku käytävällä hostelli.Sillä 7 eurolla sai keskeisen sijainnin, upeat näkymät, suuren de luxe family plus huoneen, pehmeät pedit, uima-altaan ja kuntosalin, jokapäivä paksut valkoiset puhtaat pyyhkeet ja uudet saippuat. Tosin ihan yhtä kivoja reissuja on olleet ne joissa on yövytty halvalla. Joskus niin ja joskus näin...Jokatapauksessa majapaikan etsimiseen uhratut hetket netissä tuottavat aika hyvän tuntipalkan verrattuna vaik matkatoimiston valmiiseen matkaan. ebookersin kautta mä olen matkoilleni lähtenyt surffailemaan...onnistuu varmaan muitakin reittejä...

    • aulikki1

      lentomatkalle. Turha maksaa huonosta kahvista ja kuivista sämpylöistä maltaita. Lähes kaikilla on Ryanairin matkoilla omat eväät. Ja sit vielä varoituksen sana : ruumaan menevien matkatavaroiden punnitseminen on todella tarkkaa!!! Ne todella tarkoittavat sitä mitä sanovat. Ylikilot tulevat tosi kalliiksi. Eli paksut vaatteet matkalle päälle,esim. kirjat käsimatkatavaroihin. Ovat myös aika tarkkoja siitä kuinka monta kpl käsimatkatavaroita on. Näillä eväillä pitäisi halvan lennon pysyäkin halpana :))

    • LADA
    • ite oltiin

      victorias sijaitseval easton hotellil, hostelli sijaitsee aivan bussiaseman lähel ettei ollu vaikee löytää :) ja kävelyetäisyydel esim. big ben, piccadilly, trafalgar maanalaset jne...
      toisex, en oo ite käyny, mut sellnanen ku piccadilly backpackers, mikä siis ihan piccadilly circuksen "keskel", aattelin majottua sinne ens kerral :)

      • lontoon kävijä

        Olen menossa samaan hotelliin kuin sinä. Kiinnostaisi kuulla, onko paikka kuinka karmea? Hinta oli edukas ja maantienteellinen sijainti hyvä.


    • Fransilia

      Oltiin kaverin kanssa varattu majoitus Hostel Corbigoesta, joka oli todellinen läävä ja oli just menny sähköt ja meidät yritettiin tunkea huonompaan huoneeseen. Saatiin sitten vaihtaa hostellia semmoseen ku Park Hotel, on ihan Victoria-aseman lähellä. Siitä oli hyvät kulkuyhteydet ja siisti paikka. Aamupalaksi tuoremehua ja paahtoleipää marmeladilla...

      • nimetön

        Oli ihan jees hotelli! aika vaatimaton mutta yllä siellä nukkui. Erikoisuutena oli varmasti huoneen kuuma patteri jota ei saanut millään laitettua pienemmälle.. Kämppässä oli kuin saunassa melkein.


    • Jonna

      Mulla olis vaihtoehtoasumista tiedossa, jos kiinnostaa. Opiskelen tällä hetkellä Lontoossa, mutta oon lähdössä koto-Suomeen. Mulla olis kahden hengen huone vuokrattavana ihan keskustan kupeesta. Tulee taatusti halvemmaksi kuin hostellit. :) Pistä viestiä tänne, jos kiinnostaa.

    • Eräskin

      Missä majoituit ja mimmonen oli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe