Olin tänään luonasi, vaan en kanssasi.
Istuimme eri puolilla huonetta. Olisin niin halunnut lähemmäs.
Tuntui kuin rakkaus olisi pyyhkäissyt sydämeni rinnasta.
Kantanut luoksesi.
Olisitko päästänyt viereesi? Tiedän, etten saa olla kanssasi.
Mutta entä vierelläsi?
Rakastun sinuun joka kerta syvemmin. Joka kerta sattuu.
Kaipaus
10
2189
Vastaukset
- !!! .
Avaa ens kerralla suus mitä haluut! Kaikki ei lue tätä palstaa ! Eihän tosta jossittelusta tule mitään !
- tööt
Sulla on varmaan ollu paha päivä?
- TinaK
..avata suutaan. Entäs jos alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti, että on rakastunut henkilöön, jota ei voi saada (esim. varattuun ällään, heteroon, varattuun heteroon, naapurin heteroon, varattuun työkaveriin tms.)
Kaipaus voi olla tuskaa, varsinkin jos olosuhteiden pakosta joutuu (tai saa) olla rakkauden kohteensa kanssa päivittäin tekemisissä. Joskus on vain pakko jossitella. - nauruliha
tööt kirjoitti:
Sulla on varmaan ollu paha päivä?
Heh, ei ole!, olen onnellinen optimisti, päivästä toiseen! Mun "runo" oli sitten vaan yleisön mielestä tympeempi.., ja oli siinä kyllä myös kiteytettynä asiaakin, tietty pilke päällä, ju nou.. Kyllästyttää joskus ainainen ruikutus, ja ajattelin kun jengi saa ruikuttaakkin, niin miks ei sais myös potkia persuksillekin..
- söpö
nauruliha kirjoitti:
Heh, ei ole!, olen onnellinen optimisti, päivästä toiseen! Mun "runo" oli sitten vaan yleisön mielestä tympeempi.., ja oli siinä kyllä myös kiteytettynä asiaakin, tietty pilke päällä, ju nou.. Kyllästyttää joskus ainainen ruikutus, ja ajattelin kun jengi saa ruikuttaakkin, niin miks ei sais myös potkia persuksillekin..
Asiaa!!
- me edes?
Anna pieni vinkkin, niin tiedän ketä kaipailet.. ;)
- ...
Ainahan me jotain pientä huulta heitetään ja vaihdetaan pitkiä katseita hymyn kera. Tää ihminen ei kyllä mun vinkkejä kaipaa sillä kaikki on niin näkyvää...
- anna vinkki
... kirjoitti:
Ainahan me jotain pientä huulta heitetään ja vaihdetaan pitkiä katseita hymyn kera. Tää ihminen ei kyllä mun vinkkejä kaipaa sillä kaikki on niin näkyvää...
Jos se oon vaikka minä enkä tajua!?
- utelias
... kirjoitti:
...se olisinkii minä *vilkuttaa* tuntuu ihan samalta nimittäin ja mulla tuo tunne on ihan eka kertaa elämässä. kuulostaa niin tutulta
- lauran81
joka tuntee noin saavuttamatonta kohtaan..
Ja aina vaan tuntuu pahalta. Ei saa olla oikeasti lähellä.. Satuttaa vaan itseään kun näkee toisen. Pitäs olla vaan fiksu ja pysyä kaukana, mut sekään ei tunnu onnistuvan. Surkeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268