Mikä on tällä hetkellä paras palomuuri (ilmainen)?
palomuuri
9
1131
Vastaukset
- nalle
Suosittelen Kenirioa, mutta vaatii käyttöjärjestelmäksi xp:n. Osa toiminnoista katoaa kokeiluajan kuluttua, mutta palomuuri toimii edelleen.
jos käyttöjärjestelmänä vanhempi, niin Sygate.- nalle
Keniro piti kirjoittaman
- Heletee
nalle kirjoitti:
Keniro piti kirjoittaman
Onko keriossa helppo aukaista portit emule ja bitcomet ohjelmille?
jos on, niin miten tämä tapahtuu - Personal
Heletee kirjoitti:
jos on, niin miten tämä tapahtuuei näytä helpolta..
http://www.oulu.fi/tietohallinto/tietoturva/sisalto/yllapito/windows/hk_palomuuri/kpf.html
alhaalla linkit Manual ja FAQ - Mennyt
nalle kirjoitti:
Keniro piti kirjoittaman
Edes toisellakaan yrittämällä oikein.
- On helppo ja helppo
Heletee kirjoitti:
jos on, niin miten tämä tapahtuuKerio kysyy joka ohjelmalle lupaa. Esim. Pasianssi. Itse päätät annatko vapaan vai kysyykö jokakerta. Kaksi vuotta olen käyttänyt ja ole tyytyväinen. Nuo alempana olevat suomennukset eivät päde tähän nykyiseen.
- pelle
Mitääkö kerion asetuksia muuttaa kun on asentanut sen? Onko kerion oletus asetukset hyvät
- on riittävät
pelle kirjoitti:
Mitääkö kerion asetuksia muuttaa kun on asentanut sen? Onko kerion oletus asetukset hyvät
itse en ole asetuksia muutellut. Koska se toimii noin hyvin. Ja sen 30pv jälkeen poistuvat ei ole minua häirinneet. Päivitykset joutuu tekemään itee.
- käyttäjä
Tietääkseni se on pätevä ja ilmainenkin.
Tietysti sitten jos ei ole modeemia ennestään, niin mielestäni kannattaa harkita sellaisen mallin hankkimista, jossa on palomuuri ja NAT päällä jo valmiiksi (tai saa päälle asetuksista), niin ei ole niin paniikkia sen softapalomuurin kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468