Eli oon 14v, tai no keväällä 15 ja mun kulli on noin 15cm. Mun mielestä se ei oo kasvanu yhtään koskaan. Voisko joku kertoa että kasvaakohan se mahdollisesti ja onkko hyvä mitta? Asiallisia vastauksia, kiitos =)
14v ja 15cm
10
1733
Vastaukset
- Peppilotta Sikuriina
KOSKA oi KOSKA KOSKA nää kullinmittailutouhut LOPPUU?? Pitäiskö säätää joku laki "valtakunnassa on kaikki pituudenmittausvälineet poltettava roviolla poroksi.."
MITÄ säkin oikeen kaipaat siinä? KERRO!? Saatko jotain tyydytystä tai itsetunnon kohennusta siitä, että tytöt tai "tytöt" täällä vastailee sulle että "oi munasi on ihana"?? Sitäkö kaipaat?
Ja PS. Luuletko TOSIAAN että kun synnyit, mulkkusi oli 15-senttinen? (jos se ei kerran ole ikinä kasvanu yhtään) ???? :0 :0 :0
PS2. Hankkikaa hyvät nuoret joku harrastus, muukin kuin oman pippelin näpräily!!- Van der Decken
Aika hyviä vastauksia. (itse mies)
- Jari 15v
Hei mä oon kans Jari ja 15v. Mä voin tulla imeen sitä. Ilmottele Jartsa kuule tännepäin kun oot valmis.
- older
Kalus on jo nyt keskivertoa suurempi, joten ei hätää... saattaapa vielä kasvaakkin tosta, vaikka ei tarvetta oliskaan.
- muna 8cm!!
Siis tää on surkeen pieni meiän luokan lyhin. Mun muna on levossa 4cm ja kun seisoo 8cm, hyväää
- mulkustasi
Pieni se on ja piste. NÄille pikkutytöille tällä palstalla ei ole väliä, millä nakillas niitä nait...Mutta aikuiselle naiselle tuo ei kyllä riitä.
- .....
Riittää kyllä pienempikin. Tuo on sentään isompi kuin keskiarvo eli ei mikään pieni. Normimuna paras muna.
- dkkdk
mä oon 18v ja mulla on 12,5cm että sillai!
- harjoittelulla,
- Mietteliäs..
Mutta toimiikohan toi kasvatus? Ainakin se kuulostaa silt että siinä ois kauheesti työtä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504157Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673817- 703338
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963250Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no952243- 352158
- 242019
- 362009
- 381989
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231894