Sorry-videon Suomen ensi-ilta on Nelosella sunnuntaina klo 16:55 On muuten loisto-video!
Sorry-video
10
1192
Vastaukset
- ¤forgive me¤
Sorryn video pyörii jo täyttä häkää Saksan MTV:llä, ihan OK video (ehkä vähän tylsä ja Hung Up:in videon toistoa).
- M-Fani
Whitfan kirjoitti:
http://www.sendspace.com/file/68a0v2
Olkaa hyvä, Madonna fanit!Kiitti linkistä!Video on loistava,vielä parempi kuin Hung Up!
- ---------
Nyt vaan äänestämään videota,nyt se on haastajana listalla sijalla 19.!
http://www.nrj.fi/service.cntum?pageId=105739 - ilmestyy kauppoihin?
???
- ----------
Tänään pitäisi maxi-cd:n olla Suomessa kaupoissa!
- videosta
---------- kirjoitti:
Tänään pitäisi maxi-cd:n olla Suomessa kaupoissa!
SE ON IHAN SURKEE!!!!!! Aikuinen nainen pyörii lattialla häkissä! Haloo! Minun kunnioitusta hän ei ainakaan sillä saa!
- ilmestyy kauppoihin
Oli aikaa vasta tänään käydä katselemassa Sorry sinkkua mutta eipä näkynyt Anttilan sinkkuhyllyllä kuin yksi vaivainen kappale Hung Up sinkkua.
Ilmeisesti Sorryllä on niin kova kysyntä että menee kaikki levyt heti mitä suinkin myyntiin saavat, millonkahan minä sattuisin oikeaan aikaan oikeaan paikkaan... :P - Zero1
ilmestyy kauppoihin kirjoitti:
Oli aikaa vasta tänään käydä katselemassa Sorry sinkkua mutta eipä näkynyt Anttilan sinkkuhyllyllä kuin yksi vaivainen kappale Hung Up sinkkua.
Ilmeisesti Sorryllä on niin kova kysyntä että menee kaikki levyt heti mitä suinkin myyntiin saavat, millonkahan minä sattuisin oikeaan aikaan oikeaan paikkaan... :PKokeile Free Record Shoppia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268