Jasmin

Jasminin tuttu

Mua ärsyttää ja on ärsyttänyt jo kauan se, että kaveriltani Jasmin Mäntylältä on tultu muutamia kertoja kyselemään, että onko hän romani. Ajattelin vain selventää sen tännekin, ettei hän ole. Kyllä hän sen itse varmasti tietää paremmin kuin kaiken maailman kyselijät. Hänen isänsä on syntynyt Intiassa; Jasminin isän äiti on englantilainen ja isä on intialainen. Ja tietenkin Jasminin äiti on täysin suomalainen. Tämän kaiken lisäksi Jasmin on puoliksi Suomen ja puoliksi Kanadan kansalainen, koska hänen isänsä on miltei syntymästään lähtien asunut Kanadassa. Toivottavasti nyt mahdollisimman monet lukevat tämän kirjoituksen täältä niin ei tarvitse aina häntä asialla "ahdistella".

13

1333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täältä meiltä pohjanmaalta

Kuka vois vähempää kiinnostaa kun jasmin.Mä en ymmärrä mitenkään miten se otetaan keikalle kun se osaa edes laulaa vaan vinkuu kun olis kissa häntä jäänyt oven väliin.Kun se ottaa meikit pois niin alkaa muistuttamaan Aira Samuliiniä.Se jasmin on kaikki ruokanen sille kelpaa kaikki homosta heteroon.Hyi helvetti mikä ämmä

• Vain muuan

Byt täytyy sanoa että jos olet nainen niin sinä olet vain kateellinen jasmille koska tuskimpa se jasmin on sinullekaan tehnyt mitään pahaa. paistaa läpi sinun kirjoituksestasi. ja jos olet mies niin olet varmaan siittä vihainen jasmille kun et saa sitä itsellesi. se jasmin ei varmaankaan huolisi sinua eikä edes koskisi sinuun pitkällä tikulla edes. että revi siittä huumoria itsellesi.

• pari kommettia
        Vain muuan kirjoitti:

Byt täytyy sanoa että jos olet nainen niin sinä olet vain kateellinen jasmille koska tuskimpa se jasmin on sinullekaan tehnyt mitään pahaa. paistaa läpi sinun kirjoituksestasi. ja jos olet mies niin olet varmaan siittä vihainen jasmille kun et saa sitä itsellesi. se jasmin ei varmaankaan huolisi sinua eikä edes koskisi sinuun pitkällä tikulla edes. että revi siittä huumoria itsellesi.

onhan se jasmin ihan katottavan näkönen mutta on kyllä aika rumaa jotku temput mitä se tekee itte en oo ees kuullu sen lauluja tai laulavan ni en sano mitää laulu taijoista mutta muutamat julkisuus tempaukset on kyllä näyttänyt mihin tyttö pystyy..

• Olen mies ja
        Vain muuan kirjoitti:

todellaan koskisi siihen Jasmiiniin edes pitkällä tikulla ja kerran kun se oli poris ulisemas niin se meikkas itteensä 3 tuntia vessas ettei henkilökunta päässyt vessaan ollenkaan.Ei kaikki halua sitä Jasmiinia eikä tykkää muutenkaan.Jos sinä haluat sitä Jasmiinia niin meillä on ihan eri maku,jumalan kiitos.Kun sinä niin puolustat sitä Jasmiinia niin mikä siinä on niin erikoista.Meikeillä saan pirunkin komeaksi kun tarpeeksi käyttää meikkiä ja sitä meikkiä on siihen naiseen laitettu ja monta kerrosta ja niinkuin sanoin laulaa se ei osaa eikä varmaan koskaan opikaan

• Kysymys sulle!
        Vain muuan kirjoitti:

Ja luulet että kaikki haluaisivat tämän itselleen? Miksi ihmeessä, osoittaa naisesta jotain,jos kaikenmaailman vanhojen ukkojen kanssa pyörii ymym. Ilman meikki ihan tavallisen näköinen nainen.

Itsekuri ja rehti luonto puuttuu.Nuori nainen pilasi maineensa rellestämällä ja oksettavien vanhojen ukkojen kanssa pyörimällä.Kuka haluaisi vaimoksi/tyttöystäväksi? Anteeksi vaan.

• mä vaan
        Kysymys sulle! kirjoitti:

Ja luulet että kaikki haluaisivat tämän itselleen? Miksi ihmeessä, osoittaa naisesta jotain,jos kaikenmaailman vanhojen ukkojen kanssa pyörii ymym. Ilman meikki ihan tavallisen näköinen nainen.

Itsekuri ja rehti luonto puuttuu.Nuori nainen pilasi maineensa rellestämällä ja oksettavien vanhojen ukkojen kanssa pyörimällä.Kuka haluaisi vaimoksi/tyttöystäväksi? Anteeksi vaan.

Vaimoksi, tyttöystäväksi kukaan halua, jonkilaiseksi objektiksi vaan.

• ...eihän....
        mä vaan kirjoitti:

Vaimoksi, tyttöystäväksi kukaan halua, jonkilaiseksi objektiksi vaan.

sitä nenäliinaakaan toisen jäliltä käytetä....

• Petra

Minua kyllä kiinnostaa Jasminin jutut, ihmisillä kun on katsos eri makuja... Olen tosi eriä mieltä tuosta jasminin äänestä, sillä on meinaan matala ja melko vahva ääni, joten se ei kyllä millään kuulosta vinkumiselta. Mutta ihan miten tykkäät. ja vaikka sun mielestä jasmin olis kuinka kamala tahansa niin 23- vuotias ei kyllä muistuta mitenkään miltei 80-vuotiasta.ja jasmin on paljon kauniimpi ilman meikkiä kuin meikkien kanssa eikä sun oikesti kannattais aina uskoa noita sen lehtijuttuja...

• mä vaan

Mustalaiset ovatkin Intiasta...miksei siis Jasmin. Kyllä mielestäni Jasmin on piireissä tiedetty Intialaisen isän hmmm...tekeleeksi.

• MIES..

mua ei todellakaan kiinosta jos on mustalainen vai ei, parampi vaan ku ei oliskaan, mutta hyvinpä tuo jasmi on esiinty mustalaisten konserteissakin

• Erikoisasiantuntija

Arjalaiset ovat aikojen kuluessa jakaantuneet puhdasverisinä säilyneisiin romaneihin ja sitten muihin,joita degeneroitumisen vuoksi on tietysti enemmän;siis Jaemin vaikuttaa olevan arjalainen.

• kaikkea kans

NO ETTEKÖ TAJUU TÄÄ NIINSANOTTU JASMIN "KAVERI" SAATTAA OLLA IHAN ITE JASMI!!!SE VAA KOLLAA MITÄ HÄNESTÄ AJATELLAAN.EIHÄN TUOSTA OO LÖÖPEISSÄ KO SILLOIN KO SE POKAA JONKUN IKÄ LOPUN KAVERIN JOLLA EI OO MUUTAKAA TEKEMISTÄ JA SILLÄ SAATTAA OLLA RAHAA MILLÄ MÄLLÄTÄ.JA HOMO VAA KATTO ONKO SIITTÄ HETEROKS.JOKAINEN SUHDE JONKA TUO ON MENNYT LÄPI ON MENNY KARILLE,MISSÄKÖHÄN ON VIKA???EI MILLÄÄÄ PAHALLA.MUT IHAN LELUNAHAN NUO PITÄÄÄ SITÄ.

• Ansku
        kaikkea kans kirjoitti:

NO ETTEKÖ TAJUU TÄÄ NIINSANOTTU JASMIN "KAVERI" SAATTAA OLLA IHAN ITE JASMI!!!SE VAA KOLLAA MITÄ HÄNESTÄ AJATELLAAN.EIHÄN TUOSTA OO LÖÖPEISSÄ KO SILLOIN KO SE POKAA JONKUN IKÄ LOPUN KAVERIN JOLLA EI OO MUUTAKAA TEKEMISTÄ JA SILLÄ SAATTAA OLLA RAHAA MILLÄ MÄLLÄTÄ.JA HOMO VAA KATTO ONKO SIITTÄ HETEROKS.JOKAINEN SUHDE JONKA TUO ON MENNYT LÄPI ON MENNY KARILLE,MISSÄKÖHÄN ON VIKA???EI MILLÄÄÄ PAHALLA.MUT IHAN LELUNAHAN NUO PITÄÄÄ SITÄ.

Minä taas olen saanut Jasminista sellaisen käsityksen, että ei hirveästi välitä muiden mielipiteistä, tekee mitä haluaa ja pyörii kenen kanssa tahtoo. Jos silläkin on aina välillä joku suhde loppunu, niin ei se ole ikinä niitä jäänyt edes suremaan, tuon takia minusta tuntuu että jasmin se niillä miehillä leikkii jotka menevät ansaan. itse asiassa olen jotain puolisen vuotta sitten jasminiin livenä törmännyt ja on pakko myöntää että on se huomattavasti paremman näköinen luonnossa kuin lehdissä ja silloin sillä ei tosiaan ollut paljoa meikkiä joten näytti paljon nuoremmalta ja kauniimmalta siten. en hänestä muuten tykkää mutta on se kyllä luonnossa kaunis.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe