Vaihdan viikonloppuna öljyt itse Passattiini.
1.6 ( AHL) vm-97.
Mitä öljyä kannattaa laittaa raadin mielestä?
oil
3
413
Vastaukset
- Jamppa1
se oli tuon ikäiselle suositus, joko vw 500 00 tai 502 00? Lukee käyttöohjekirjassa. Eli sellaisen kun täyttää ja tunnettu merkki, viskositeetti 0w-40 tai 5w-40 niin se on siinä.
Oma valinta Castrol GTX Magnatec 5w-40.
Suodatin alkuperäinen, Mann, Hengst, Fram tai Fiaam. Ei halpiksia.- timo
Mulla on M-filtterin suodatin. Paljon myyty, mutta ei kai ainakaan minkään testien menestyjä?
Toiminee kuitenkin.
Mobilin 5 - 50 myydään 26 euron hintaan 4 litraa.
Olen aiemmissa autoissa käyttänyt sitä.
Oikein jos innostuu niin vaihteisto saa myös uuden öljyn. Mikäköhän on oljytilavuus siinä?
Öljynä kait Mobilin VS 200. Kait sen jollain letkuviritelmällä saa sinne menemään? - Jamppa1
timo kirjoitti:
Mulla on M-filtterin suodatin. Paljon myyty, mutta ei kai ainakaan minkään testien menestyjä?
Toiminee kuitenkin.
Mobilin 5 - 50 myydään 26 euron hintaan 4 litraa.
Olen aiemmissa autoissa käyttänyt sitä.
Oikein jos innostuu niin vaihteisto saa myös uuden öljyn. Mikäköhän on oljytilavuus siinä?
Öljynä kait Mobilin VS 200. Kait sen jollain letkuviritelmällä saa sinne menemään?juu eiköhän se 5w-50 mene mutta pitäisin -40 sarjaa parempana.
VS 200 tai Castrolin TAF-X on oikeat öljyt askiin. Nyt ei ole kirjaa edessä tilavuutta varten.
M-filteriä en laittaisi omaani. Parin euron säästöllä voi tulla iso itku. Kyllä suodattimissa kannattaa pysyä laatumerkeissä, putsarin merkitys on kuitenkin yhtä suuri kuin öljyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249