Sanokaa nyt mulle etten saa lähteä baariin, bubiin tai mihinkään. Yksinäisyys vaivaa ja kohta alkoholismi ja muut vaarat yksin liikkuvaa naista. 46-v yhä kaunis.
Auttakaa
18
1086
Vastaukset
- Kielto
Et saa lähtee baariin !
- Sekoan kohta
tai sitten olen jo seonnut. En ole nukkunut tänävuonna. Katso juttuni nyt alimmaisena kysymykseen Missä haluaisit olla nyt. Alkaa: en ole saanut...
- haluut?
Sekoan kohta kirjoitti:
tai sitten olen jo seonnut. En ole nukkunut tänävuonna. Katso juttuni nyt alimmaisena kysymykseen Missä haluaisit olla nyt. Alkaa: en ole saanut...
Tee itsellesi ja mulle selväks se, mitä sä oikeesti nyt haluut. Haluutko sä vetää kännin? Haluutko sä nähdä muita ihmisiä? Haluutko sä epätoivoisesti jonkun koskettavan sua? Vai kaikkia näitä? Sä itse vastaat siitä mitä sä omalle elämällesi teet. Jos sä haluut tuhota sen lopullisetsi niin mene vaan baariin. Jos sä haluut pelastaa elämäsi, sä voisit vaikka mennä päivystykseen..
- Muori 40+
Kuule, kotona vaan ootat, että prinssi Uljas ja rohkea löytää sinut jonkun navigaattorin perusteella... tai sitten odottelet rauhassa siihen asti kun täytät 50 v.
- Tiedän
luetteko mun tekstini siitä aiheesta jossa KYSYTÄÄN MISSÄ HALUAISIT OLLA NYT. Se on siellä aika alhaalla ja alkaa muistaakseni otsikolla: EN ole saanut
- oot vailla
baariin kieltäminen ei nyt auta, menet sinne kuiteskin!
Nyt nukkuun,
Huomenna päivä uus,
vieläkin kauniinpi,
jos ajoissa meet nukkuun!- Uskotko
lue tästä mun riviltä se ohje josta löytyy selitys mun... kaikkeen just nyt! Siis tosta ylempää jopariinkin kertaan. Missä Haluaisit olla nyt .... Mee kattoo mitä mä vastasin. Mun vastaus on siellä tosi alhaalla. Alkaa sanoilla "en ole saanut"
- menen
nyt nukkumaan. Jos näkisitte mut nyt, voi kauheeta. Enkä mä mee baariin, en en en. Sieltä ei tuu kuin ongelmia. Äijä meni, nyt saan kait nukuttua. Mut juttuseuraa mulla ei oo. Ei ollu äijästäkään edes siihen apua. Pitäkää peukkuja että mä nukkuisin pitkälle huomiseen. En just nyt tartte mitään prinssi-uljaita! Unta, unta!! Mut jos mä en nuku nytkään kun saisin, mä meen huomenna terveyskeskukseen.
- Kadonnut sixpäk
menen kirjoitti:
nyt nukkumaan. Jos näkisitte mut nyt, voi kauheeta. Enkä mä mee baariin, en en en. Sieltä ei tuu kuin ongelmia. Äijä meni, nyt saan kait nukuttua. Mut juttuseuraa mulla ei oo. Ei ollu äijästäkään edes siihen apua. Pitäkää peukkuja että mä nukkuisin pitkälle huomiseen. En just nyt tartte mitään prinssi-uljaita! Unta, unta!! Mut jos mä en nuku nytkään kun saisin, mä meen huomenna terveyskeskukseen.
Täällä vahdimme sinun untasi.
Pidämme poissa kaikki möröt ja muut peikkoset.
Ei vaivaa untasi mitkään pienet veikkoset.
Nuku siis rauhassa, äläkä herää
edes siihen kun ukkosi viereesi könyää.
Huomenna päivä on uusi,
ei tarvi herätä kello kuusi.
Ei liskoja eikä muitakaan hirviöitä,
kunhan vähän saa tehtyä päivän töitä.
Nuku siis, me valvomme,
ja poissa pidämme kaikki pelkonne. - ilta..
Kadonnut sixpäk kirjoitti:
Täällä vahdimme sinun untasi.
Pidämme poissa kaikki möröt ja muut peikkoset.
Ei vaivaa untasi mitkään pienet veikkoset.
Nuku siis rauhassa, äläkä herää
edes siihen kun ukkosi viereesi könyää.
Huomenna päivä on uusi,
ei tarvi herätä kello kuusi.
Ei liskoja eikä muitakaan hirviöitä,
kunhan vähän saa tehtyä päivän töitä.
Nuku siis, me valvomme,
ja poissa pidämme kaikki pelkonne.runo! Toivottavasti kaverimme selviää tästä yöstä ja
kertoo kuulumiset.
- ja nyt
ymmärrän....!!!! Alkopotilaalle määrätään lepoa, vaikka toinen on väsymyksen uhri!
Nyt podet syyllisyyttä siitä, että baariin ei voi mennä koska
mies on alkoholisti?
Ja mielessä pyörii ajatus, missä on raja? Olenko minäkin aa? Onhan mieheni, ..kai sit miekin..?
Mene baariin, tapaa ystäviä ja tuttavia!
Ota kalja ja puhu!
Alkoholisti tekee elemästä ON/OFF ja saa muut epäilemään juomis tapojaan. Jos miehesi on alkolisti, se todellakaan ei tarkoita sinua!
Mieluummin baariin, kuin yksin kotona!
Terv. silloin kun minulla vapaata, oli mies selvin päin, kun olin töissä niin juhlat alkoivat!
Onneks entisessä elämässä! - hyvin niin
niin oikein hyvää ...päivää!
Toivottavasti kaikki ok, ja juttelet! - mutta en
niin hyvin kuin voisi luulla. Heräsin pari kertaa ja tuntui kamalalta kun luulin ekaksi unenpöpperössä että mut herätettiin taas. Nukahdin samantien kun tajusin olevani yksin.
Enkös mahtanut poistua eilen tästä joskus klo 23?
Nousin ylös 8.15 eli huraa!!! Mutta väsynyt mä oon vielä, siis fyysisestikin.
Tänään käyn saunassa ja katson vaikka telkkua tai säpellän täällä. En mä voi lähtee nyt mihinkään.
Hyvä kun sain teiltä kaikilta tukea eilen. Nyt lämmittää sydäntä itkuun asti kun luin teidän viestit joita olitte kirjoittaneet vielä poistuttuani. Itku taitaa nyt tehdäkin hyvää.
On niin äärettömän kurja olo. Aivan kuin olisin 100-vuotias tutiseva mummo, kuin olisin juovuksissa tai sekoomassa tai jotain.
Kiitos rakkaat! Mä meen nyt pois tästä ja koitan rauhottua. Kuulumisiin... jos jaksan. Kotona mä kuitenkin pysyn kun en tunne olevani oikein oma itseni. Käyn ylikierroksilla ja toisaalta tuntuu että olen puuduksissa... Moikka ja lämmin kiitos runoista ja kaikesta tuesta. - Patja Jussi
ja päätät että pysyy kans. Siitä se pikkuhiljaa alakaa lutviutummaan. Jos sen viinan kanssa läträät, niin katoaa se kauneuskin.
Niitä rinssilöetä tulee vastaan kyllä arkipäivän elämässäkin. Se yksinäsyys se on pirullista, siihen pitäs vaan keksiä jotain, ehkä harrastus tms. Kirjota tänne palstalle joka päivä jotakin, niin sekin helepottaa.:))- Nukuttaa
taas. Saunaan pitäis jaksaa mennä!
Äijä on nyt katkolla, siis sairaalassa, suljetulla. Siltä osin voin levätä!
Sen verran täytyy vielä selventää että, muutimme juuri tälle paikkakunnalle. Täällä ei minulla ole tuttuja. Eikä entiselläkään paikkakunnalla, joka sentään oli äijän syntymäkaupunki.
Harrastuksia mulla on ollut aina ennen, entisessä elämässä. Kaikki on jäänyt. Miehen kanssa aluksi touhuttiin kaikkea kun hän esitti olevansa kovasti kiinnostunut esim. kalastuksesta, veneilystä, retkeilystä, valokuvaamisesta... siis toisin sanoen kaikesta siitä mitä minä olin ennen harrastanut ja haaveillut tekeväni.
Todellisuudessa kävi niin; hankin veneen, ostin virvelit, maksoin kalastuslupia, ostin perämoottorin (vaikka pidänkin soutamisesta), hankin hänellekin rinkan yms. Ostin kamerat jalustat jne. jne.
Tarkoitushan oli kuitenkin vain se että hän voi lelut saatuaan heittää ne nurkkaan tai myydä saadakseen ryyppyrahaa. Olenkohan kauhean väärässä jos epäilisin hänellä olleen myös ehkä tiedostamattoman halun vain estää minua saamasta oikeastaan mitään itselleni.
Raha ei puissa kasva.
Kävihän hänkin töissä ja maksoi palkastaan heti päältä kolmanneksen ulosottomiehelle elatusmaksuja ja visan vingutuksia ajalta ennen minua. Yhteistä taloutta pidettiin, ei siinä mitään. Jatkan sitten joskus tätä "tilitystäni"!
T:Sirkka
- UNISIRKKA
Jumala suokoon
minulle tyyneyttä hyväksyä asiat,
joita en voi muuttaa,
rohkeutta muuttaa minkä voin,
ja viisautta erottaa
nämä toisistaan.
Printtasin tuon netistä ja laitoin seinälle luettavakseni useita kertoja päivässä.
Luoja on jo suonut minulle rohkeutta pyrkiä muutokseen. Voimaa saan vaikkapa teiltä:)
En ole uskovainen, en vain viitsi tai osannutkaan sensuroida Jumala-sanaa tuosta alusta.
T:sirkka - kuan, jos et
itse tee asialle jotain. Nuku ja lepää rauhassa jonkin aikaa, mutta älä liian kauan.
Nälkä kasvaa syödessä, niin väsy kasvaa nukkuessa..
Viikonloppu reissu jonnekin mukavaan paikkaan?
Kuntosalin steppi/aerobic tunnilla pahanolon saa hiostettua pois ja samalla tapaat uusia ihmisiä!
Kuulumisiin!- siis kävellyt
ja koittanut rauhottua. Raitis ilma ja auringon/päivänvalo tekee hyvää.
Todellakaan ei vielä ole aika pyrkiä ihmistenilmoille. Väsyttää!
Äijä karkasi katkolta eilen päivällä ja ilmestyi oven taakse. En päästänyt sisälle. Illalla se oli ollut kapakassa täydessä touhussa...
Ei, tämä ei ole minun elämääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603