Ostin sitten IrDa adapterin kun en saanut DKU-5 toimimaan. Puhelin on 5140i ja nyt sitten tuli Irdan kans sama ongelma, ei toimi ei. Tai siis toimiihan se kyllä muuten mutta mukana tullut Handset manager ohjelma ei tunnista puhelinta. Nokian Pc Suitesta ei ole apua, asensin eikä toiminut, kysyin teknisentuen apua ja vastaus oli ettei PC suite tue infrapunaa! Miksi siinä lie se infrapunayhteys kuvake!
Eli millä te muut 5140i omistajat siirrätte kuvanne koneelle, onko tosiaan ainoa vaihtoehto mennä ja ostaa alkuperäinen nokian kaapeli?
Kokeilin lähettää kuvan suoraan koneelle, mutta on vähän turhan aikaa vievää.
IrDa ongelma 5140i kanssa
5
1044
Vastaukset
- mako
itellä toiminu infrapuna ihan ok, tai siis siihen asti kun palikka sano sopimuksensa irti.
täytyy mennä joku päivä clas ohlsonilla käymään palikan kanssa.- aloittaja
Mites kun Nokian asiakastuki sanoo ettei PC suite tue adapteria? Miten siis sait sen toimimaan kun mulla ei toiminut vaikka miten monta kertaa poistin ja asensin ohjelman! Ja kun tuohon ei taida tepsiä älä aja ajureita konsti...
Vai liekö se vika nyt kännyn lähettimessä... käyntikortit kyllä toiseen puhelimeen menee. - samppat
aloittaja kirjoitti:
Mites kun Nokian asiakastuki sanoo ettei PC suite tue adapteria? Miten siis sait sen toimimaan kun mulla ei toiminut vaikka miten monta kertaa poistin ja asensin ohjelman! Ja kun tuohon ei taida tepsiä älä aja ajureita konsti...
Vai liekö se vika nyt kännyn lähettimessä... käyntikortit kyllä toiseen puhelimeen menee.Kertoisikkos tarkemmin miten yrität yhteyttä muodostaa... Voisin ehkä jelpata. Oon saanu toimimaan nokia 6021:ssä IrDan kautta.
- dfghjkllkjhygtrf
samppat kirjoitti:
Kertoisikkos tarkemmin miten yrität yhteyttä muodostaa... Voisin ehkä jelpata. Oon saanu toimimaan nokia 6021:ssä IrDan kautta.
puhelimesta pitää laittaa infrapuna päälle ja suitessa valita kans infrapuna
- Nimetön
Handset Managerin kanssa? Itse ostin vastaavan tuotteen MA-660, mutta ohjelma ei saa yhteyttä puhelimeen. Puhelimen asetukset ovat päällä. Pari kertaa alavalikkoon on ilmestynyt ilmoitus, että lähettyvillä on puhelin 5140, mutta kun kytken Handset Managerin niin se ei saa yhteyttä. Kerran tuli ilmoitus, että välillä on jokin este vaikka ei siinä mitään ollut. Asennon muutos ei auttanut. Olisiko tuossa puhelimessa 5140i jotain vikaa? Olen imuroinut heidän kotisivuiltaan juuri tähän puhelimeen oman ohjelman, muttei vaan toimi. Osaako kukaan auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731