Varon tässä viestissäni haukkumasta Elvistä tahi mainitsemasta popmusiikin ja kulttuurin pioneereja (Beatles), etten loukkaisi ketään tämän sivun lukijaa! KIITOS!
Elv1ksen koko elämä oli mielestäni erittäin surkuhupaisa ja jopa säälittävä! Elviksellä oli toki huono(hko) lapsuus ja muutenkin koki kovia iskuja! Mutta se ei selitä sitä, että hänestä tuli nisti, ammattirikollinen jonka "pelastukseksi" koitui kaupallisen neron Eversti Tom Parkerin tapaaminen/tunteminen!
Eniten Narsistisuudesta kertoo jo se erittäinkin legendaarinen tapaus, kun Elvis oli jättänyt pettänyt vaimoansa (törkeä teko) ja oli tämän miesten syöjän Tom Parkerin kanssa alkoi Otis Blackwellin biisien laasjamittainen omiminen! All Shook Upkin oli Elviksen tekemä tai ainakin hänellä oli nimi tekijätiedoissa! Sitten kuuluisat vainoharhaiset lääketokkuralausunnot: "Potkaistaan se pihalle [Lennon] - ja pidetään se siellä"
Elviksen aserikokset, yllyttämiset, räävittömyydet, törkeydet, likaisten huumeitten käyttö (kokaiini), epäloogisuudet, ym. osoittivat ihmisen olevan hyvin narsistinen ja muista ilhimistä välittämätön kylmä laskelmoiva psykopaatti!
Elviksen elämä päättyi yhtä surkuhupaisasti kuin se alkoikin ja kuinka se eteni!
Narsistinen lääkkeiden väärinkäyttäjä (vaikka väittikin muuta! Huoh!) leuhkaili ja päti sekä oli ylimielinen hiukan naiiville ja sairaalle vessanpytylle ja loppu on historiaa!
Elviksen koko elämä oli narsistista ylimielisyyden ja itsensä täynnä olevan pienen ihmisen apuhuutopa jonka lopetti samanlainen ja samoista ongelmista kärsinyt vessanpytty!
Kaikki asiat ovat totta mitään ei ole keksitty ja TÄMÄ ON MINUN MIELIPITEENI!
Elvis oli NARSISTI !!!
Aivan Taukki
1
231
Vastaukset
- joo
"...Kaikki asiat ovat totta mitään ei ole keksitty ja TÄMÄ ON MINUN MIELIPITEENI!..."
Miten minusta tuntuu että tuossa lauseessa on jonkinlainen ristiriita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106