aurinkoa ja biletystä

jonina

Onnistuu ilmeisesti Maltan auringon alla?
Voiko joku suositella hotellia, matkatoimistoa jonka kautta onnistuneita kokemuksia?

8

2323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torsti

      Jonina hyvä, olet ymmärtänyt aivan oikein! Malta on nimenomaan aurinkoa ja biletystä, ja sen lisäksi vielä historiaa ja kulttuuria. St, Julian´s:in kylä on biletyksen huipentuma ja keskus. Upeita salsabaareja, discoja,pubeja, ravintoloita, ostospaikkoja ja hiekkaranta löytyy jokaisen makuun. Käy katsomassa sivut www.hispania.fi, sieltä löytyy lisätietoa, hotelleja ja hintoja. Suosittelen lämpimästi. Olen itsekin lähdössä jo kolmatta kertaa!

    • mutta

      Malta ei ole erityinen menopaikka. Edellisessä viestissä mainitussa St. Juliansin kaupungissa on havaittavissa yritystä tähän suuntaan. Kaikilla Suomesta Maltalle seuramatkoja järjestävillä toimistoilla on ohjemassaan hotelleja Vallettan tuntumassa sijaitsevassa St. Juliansin rantakaupungissa tai sen kyljessä sijaitsevassa Sliemassa.

    • Rory

      Maltalle pääsee useiden eri matkanjärjestäjien kautta, hae netistä. Jos haluat päästä edullisesti, osta esim. pelkkä lento vaikka suoraan Finnairilta ja varaa netin kautta hotelli. Suosittelen Sliemasta pientä hotellia nimeltään Comfort Inn, sähköpostitse onnistui varaus(hakevat kentältä ilmaiseksi,ainakin jos on 2 viikkoa). Se on täydellisellä paikalla, halpa, sis.pienen aamupalan. Maksu vain käteisellä. Oma lomani siellä meni hyvin, pientä sekaannusta vain kentältä haussa,mutta hakivat kun infopisteestä soittivat heille.
      St.Julians/Paceville on tosiaan bilekeskus, paljon discoja ja baareja. Kyllä siellä menoa on, koska koko maan nuoret kokoontuvat sinne juhlimaan. Tsekkaa erityisesti pe ja la öisin!

      • Torsti

        Ainahan voi lähteä rakentamaan lomapakettiaan itse, mutta mitäs jos hotellissa tai lennoissa tapahtuu jotain odottamatonta? Käänny mielummin vastuullisen matkanjärjestäjän puoleen, niin varmistat lomasi onnistumisen, ja luultavasti jopa säästät loppulaskussa, eli itse kasaamalla ei aina säästä.


      • Rory
        Torsti kirjoitti:

        Ainahan voi lähteä rakentamaan lomapakettiaan itse, mutta mitäs jos hotellissa tai lennoissa tapahtuu jotain odottamatonta? Käänny mielummin vastuullisen matkanjärjestäjän puoleen, niin varmistat lomasi onnistumisen, ja luultavasti jopa säästät loppulaskussa, eli itse kasaamalla ei aina säästä.

        Totta, että pitää olla varautunut siihen, että kaikki ei mene putkeen. Mutta itse ainakin huomasin, että säästin jopa yli 300 euroa, kun väsäsin itse lennot ja hotellin. Tämä siis kun matkustin yksin, silloinhan tulee erityisen kalliiksi ottaa valmis paketti kun tulee yksin matkustavan lisä hotellissa muutoin. Olin siis 2 viikkoa, varasin lennot suoraan Finnairilta(suora lento, sama kuin pakettimatkalaisilla)ja vertailin hotelleja. Löysin hyvältä paikalta edullisen pikkuhotellin. Vain suunnilleen 20 euroa yöltä. Hinnat vaihtelee tietty milloin menee, itse olin lokakuussa joka on vielä melko kallista aikaa, talvella oli vielä halvemmat hinnat.
        Mutta vertaileminen kannattaa, ja joku takasuunnitelma, jos esim. hotellin kanssa tuleekin ongelmia. Olen kyllä sitä mieltä, että varsinkin yksin matkustavan kannattaa usein väsätä itse lomansa. Mutta jos ei ole esim. kielitaitoa ja tykkää mennä ns.porukan mukana,niin onhan se helpompaa pakettimatkalla.


      • ja mukavampaa
        Rory kirjoitti:

        Totta, että pitää olla varautunut siihen, että kaikki ei mene putkeen. Mutta itse ainakin huomasin, että säästin jopa yli 300 euroa, kun väsäsin itse lennot ja hotellin. Tämä siis kun matkustin yksin, silloinhan tulee erityisen kalliiksi ottaa valmis paketti kun tulee yksin matkustavan lisä hotellissa muutoin. Olin siis 2 viikkoa, varasin lennot suoraan Finnairilta(suora lento, sama kuin pakettimatkalaisilla)ja vertailin hotelleja. Löysin hyvältä paikalta edullisen pikkuhotellin. Vain suunnilleen 20 euroa yöltä. Hinnat vaihtelee tietty milloin menee, itse olin lokakuussa joka on vielä melko kallista aikaa, talvella oli vielä halvemmat hinnat.
        Mutta vertaileminen kannattaa, ja joku takasuunnitelma, jos esim. hotellin kanssa tuleekin ongelmia. Olen kyllä sitä mieltä, että varsinkin yksin matkustavan kannattaa usein väsätä itse lomansa. Mutta jos ei ole esim. kielitaitoa ja tykkää mennä ns.porukan mukana,niin onhan se helpompaa pakettimatkalla.

        varata ja valita itse hotellinsa ja kohteensa jos suinkin on aikaa. Saa miellyttävämmät hotellit, joka ei välttämättä ole suomalaisia pullollaan.

        Ei se "vastuullinen matkanjärjestäjä" koskaan sen vastuullisempi ole kuin itse itselleen tilaaja.


      • kesäkuussa Maltalle
        Rory kirjoitti:

        Totta, että pitää olla varautunut siihen, että kaikki ei mene putkeen. Mutta itse ainakin huomasin, että säästin jopa yli 300 euroa, kun väsäsin itse lennot ja hotellin. Tämä siis kun matkustin yksin, silloinhan tulee erityisen kalliiksi ottaa valmis paketti kun tulee yksin matkustavan lisä hotellissa muutoin. Olin siis 2 viikkoa, varasin lennot suoraan Finnairilta(suora lento, sama kuin pakettimatkalaisilla)ja vertailin hotelleja. Löysin hyvältä paikalta edullisen pikkuhotellin. Vain suunnilleen 20 euroa yöltä. Hinnat vaihtelee tietty milloin menee, itse olin lokakuussa joka on vielä melko kallista aikaa, talvella oli vielä halvemmat hinnat.
        Mutta vertaileminen kannattaa, ja joku takasuunnitelma, jos esim. hotellin kanssa tuleekin ongelmia. Olen kyllä sitä mieltä, että varsinkin yksin matkustavan kannattaa usein väsätä itse lomansa. Mutta jos ei ole esim. kielitaitoa ja tykkää mennä ns.porukan mukana,niin onhan se helpompaa pakettimatkalla.

        Varasin juuri Finnmatkojen kautta hotelli InterContinentalin Junior Suiten viikoksi. Matkan hinta oli n.800 eur/henkilö, jos olisimme varanneet suoraan hotellista pelkän yön hinta olisi ollut 400 eur. Hinnan eroa siis 2000 euroa.
        Matkan luonteesta siis riippuu kannattaako itse varata vai ei.


    • fasu-77

      La Vallette Hotel St Julian'sissa on kelpo hotelli sekä reppureissulaiselle että täysihoitoa kaipaavalle. Tähtiä on muistaakseni vain kolme, mutta palvelu on hyvää ja ilmastointi toimii. Siivoojatkaan ei varastele... Eikä juurikaan ötököitä... Joissakin huoneissa on oma keittiö. Ei mitään luksusta mutta ihan kelpo paikka kuitenkin.
      Hotelli on keskellä Maltan bilekeskusta Pacevillea.
      Oman matkani varasin Kohdematkat Kalevalta ja sain neuvoteltua edullisen matkan. Lennot Frankfurtin kautta ja hotelli kuukaudeksi 876 e.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe