Laihtuuko Akulla?

OMPPUVYÖTÄRÖ

Miten mahtaa olla laihtuuko akupunktioneuloilla ja kunka monta hitokertaa joutuu ottamaan (omppuvyötärö nainen)

10

4809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkäällä

      neulalla laihdu, se on kiinni ruokavaliosta ja liikkumisesta. kunhan syö vähemmän ku kulutta, muttei liikaa tiputa kaloreita, muuten mene säästöliekille...

      voi noi neulat _edesauttaa_, muttei ne neulat tee itse työtä..

    • Kokemusta

      Kävin akuhoidossa. Painoin 153 ja nyt kolme kuukautta myöhemmin 111. Kokeile ihmeessä...!

      • TAHTOO =12.2-06

        12.2-06 =JUU:N Kirjoitus nimim:kokemusta.KERRO ENEMMÄN,ONKO HOITOPAIKKA Helsingissä,monta Aku-piikkiä kerralla laitettiin ja mihin paikkaan,monta kertaa kävit,mitä kerta käynti maksoi.Akusta kiinnostunut.


      • Laihtunut nainen
        TAHTOO =12.2-06 kirjoitti:

        12.2-06 =JUU:N Kirjoitus nimim:kokemusta.KERRO ENEMMÄN,ONKO HOITOPAIKKA Helsingissä,monta Aku-piikkiä kerralla laitettiin ja mihin paikkaan,monta kertaa kävit,mitä kerta käynti maksoi.Akusta kiinnostunut.

        Koska täällä ei saa sanoa nimiä, en voi sanoa sen lääkärin nimeä, mutta kyseessä oli siis lääkäri. Sain kerralla muistaakseni noin 25 piikkiä. Osa laitettiin päähän ja osa vartaloon. Kävin viisi kertaa ja jätkokäyntejä ei sovittu. Olen tosin tyytyväinen..


      • tinde
        TAHTOO =12.2-06 kirjoitti:

        12.2-06 =JUU:N Kirjoitus nimim:kokemusta.KERRO ENEMMÄN,ONKO HOITOPAIKKA Helsingissä,monta Aku-piikkiä kerralla laitettiin ja mihin paikkaan,monta kertaa kävit,mitä kerta käynti maksoi.Akusta kiinnostunut.

        Itse kävin Kirkkonummella (kutri.net -sivuilta löydät hypnoosi/akupunktiolääkärin nimen). Syvä rentoutus ja akuneulat auttoivat minulla erittäin hyvin. Haettiin syvärentoutuksen (hypnoosin) kautta syytä tunnesyömiseeni ja akuneuloilla mm. hillittiin puputtamisen himoani. Neuloja laitettiin korviin ja yksi päälaelle rentouttamaan. Aivan mieletön kokemus. hinta 90 e/kerta, josta osan saa kelalta takaisin (lääkäriasema). Kävin 3 kertaa ja mielestäni hintansa väärtti. Olen tainnut tuon rahan jo säästää pienentyneissä ruokakuluissa. Suosittelen lämpimästi!


      • olipas
        tinde kirjoitti:

        Itse kävin Kirkkonummella (kutri.net -sivuilta löydät hypnoosi/akupunktiolääkärin nimen). Syvä rentoutus ja akuneulat auttoivat minulla erittäin hyvin. Haettiin syvärentoutuksen (hypnoosin) kautta syytä tunnesyömiseeni ja akuneuloilla mm. hillittiin puputtamisen himoani. Neuloja laitettiin korviin ja yksi päälaelle rentouttamaan. Aivan mieletön kokemus. hinta 90 e/kerta, josta osan saa kelalta takaisin (lääkäriasema). Kävin 3 kertaa ja mielestäni hintansa väärtti. Olen tainnut tuon rahan jo säästää pienentyneissä ruokakuluissa. Suosittelen lämpimästi!

        kallista! 3 x 90euroa =270e.Kela korvasi varmasti 50euroa!.ja kumpihan siinä auttoi,hypnoosi vai akupunktio? Tuolla rahalla saa jo hyvät lenkkarit ja lenkkivaatteet.Terveellisempää laihduttamista ja kuntokin nousee.No laiskuushan ja itsekurin puute tuli sitten tuolla tavalla korjattua.Vai?


    • sirpa

      en usko

    • janski

      ei voi olla totta, että joku kysyy tälläista! Tiedän hyvän konstin laihtua ja varman. KATSO mitä suuhusi laitat ja lähde sieltä sohvalta liikkelle!

    • terapeutti

      Akupunktion avulla voi yrittää hilltä ruokahalua. Jotkut uskovat lujasti sen tehoon ja kertovat laihtuneensa ilman nälän tunnetta. Itse laitan yleensä muutamien (lähes aina alle 10 neulaa) neulojen lisäksi korvaan yhden nastan ja 2-3 magneettinappia, jotka saavat olla paikoillaan niin kauan kuin pysyvät. Nasta irtoaa yleensä parissa päivässä, mutta napit pysyvät kauemmin. Niitä on tarkoitus hieroa useita kertoja päivässä ärsytysvaikutuksen tehostamiseksi. Laihdutushoidot teen haluttaessa muiden hoitojen lisäksi ilman eri maksua.

      • että lähde likkkeelle

        Mudtta esim. sydänsairailla yms. on ongelmia sen vuoksi, koska ei jakasa liikkua tarpeeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe