Onnistuuko raitisilmasuodattimen vaihto avensikseen itse kuinka helposti?
raitisilmansuodatin
6
3238
Vastaukset
- Ave-ukko
Onko uus vai vanhempi ave? Uuteen on helppo vaihtaa.
Löytyy hanskalokeron takaa. Mutta vanhempaan vaikeampi. Siitä se löytyy kuskin jalkatilasta ja on kaks osainen. Vanhemmassa se on turha varuste. Ehkä koivunlehdet suodattaa... heh heh. - avennnsssis
uus koppaseen se on helppo juttu-hansikaslokero vaan irti niin siellähän se pilkottaa(muutama ruuvi irti)
- 2.4 STW
Molemmista Aveista kokemusta. Noilla Toytan filttereillä ei kertakaikkiaan tee yhtään mitään. Samalla lailla auto pölyttyy kesällä kuukaudessa vaikka olisi uudet filtterit.
- ripa
kannattaa vaihtaa itse ainakin auto-jalonen onnistui rikkomaan hanskalokeron lukon vaihdon yhteydessä.
- Elämä on !
ripa kirjoitti:
kannattaa vaihtaa itse ainakin auto-jalonen onnistui rikkomaan hanskalokeron lukon vaihdon yhteydessä.
Ei käy ilmi Avensiksesi ikää. Minulla on -01 vvt-i 1,6 ja tässä raitisilma suodatin on kuljettajan puolella jalkatilassa kaasupolkimen vieressä. Se on kaksi osainen, ensin vedetään ala-osa pois ja sitten yläosa samasta aukosta. Suodattimen tiiveydessä olisi toivomisen varaa, mutta jos laittaa ohutta ikkunan tiivistettä reunoihin, niin hyvä tulee. Jää muutakin kuin "koivunlehtiä" suodattimeen.
- joopa joo
Elämä on ! kirjoitti:
Ei käy ilmi Avensiksesi ikää. Minulla on -01 vvt-i 1,6 ja tässä raitisilma suodatin on kuljettajan puolella jalkatilassa kaasupolkimen vieressä. Se on kaksi osainen, ensin vedetään ala-osa pois ja sitten yläosa samasta aukosta. Suodattimen tiiveydessä olisi toivomisen varaa, mutta jos laittaa ohutta ikkunan tiivistettä reunoihin, niin hyvä tulee. Jää muutakin kuin "koivunlehtiä" suodattimeen.
Myöskin jalkatilassa kuskin puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468