Eli oikean rinnan oikea puoli on aina silloin tällöin kipeä. Kipu/arkuus kestää muutaman päivän ja häviää taas muutamaksi viikoksi. Olen koittanu tunnustella rintaa, mutta mitään patteja ei löydy. Joten tuumailin tämän liittyvän jotenkin hormooneihin..?? Tai tulehdus? Voiko rinnassa olla rasvapattia (ja jos voi niin aiheuttaako kipua)? Osaisiko joku vastata? Muita oireita rinnassa ei ole.
kipeä rinta
3
724
Vastaukset
- Catharina
Hei!
Minulla on ollut samanlaisia oireita, alkaneet jo noin vuosi sitten. Kipu minulla tuntuu vasemman rinnan vasemmalla puolella ja myös rinnan alapuolella. Oireet saattoivat olla pari päivää ja sitten hävitä. Noin vuosi sitten olin gynekologillani ja kysyin asiasta, hän antoi minulle lähetteen rintoojen ultraääneen jos oireet vielä jatkuisi, no tuolloin tietysti oireet sitten hävisivät ja en ole käynyt uä:ssä.
Nyt rintakipu/särky on tullut takaisin ja välillä iltaisin ihan särkee kovasti. Minullakaan ei mielestäni mitään patteja tunnu, mutta nykyään pystyn paikallistaan kipeät paikat, enimmäkseen rinnan alapuolella. Ensi viikolla minulla uusi aika taas gynen vuositarkastukseen ja siellä sitten täytyy varmaan asia ottaa esille ja siihen ultraan mennä, ellei särky mene pahemmaksi ja joudun menemään aikaisemmin.
Tässä nyt jonkun verran tällaista tietoa. Lisään voin kertoa jos ja kun olen ollut lääkärillä.
yst.terv. Catharina, myös 22 v.- 22vee
..viestistäsi! Joo kerrohan sitten mitä lääkäri asiasta tuumasi :) Aurinkoisia kevätpäiviä sinulle!
- nestekysta
Kyseessä voi olla nestekysta, isommat tyhjennetään mutta pienempiä seurataan. Kannattaa käydä ultrassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073